Quote:
Originally Posted by beck
vad ca tot continui cu prostia.
motorul tau de 1,4L la ralanti trage 1,4L X 900 pe minut =1260 L de aer. ventilatorul tau de calculator nu impinge nici macar 100L/minut.
m-am cam saturat de toti corijentii la fizica care revolutioneaza functionarea motoarelor.
ma mai uit pe forumuri auto straine dar nu am vazut niciodata atata prostie, chiar suntem un popor atat de retardat?
|
nici tu nu treceai sigur la fiziza la lectia asta
:
un motor de 1.4l (1400cm3), presupunand ca este un motor in 4 timpi cum sunt cam toate in zilele nostre are aspira 0.7l la fiecare revolutie, iar eficienta unui motor cu combustibili fosili este undeva la 80%.
In concluzie la ralanti un motor de 1.4l ar aspira APROXIMATIV 1.4/2*900*80%= 504 l/min.
Lectia de mai sus nu are legatura cu turbina electrica, doar un reminder sa va documentati inainte sa postati.
Succes in dezbatere, cand vreti sa vedeti un test dyno pe motor de 1.6 cu turbocharger si fara, o sa postez