Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 03-07-20, 01:15   #1
bercenaru

Stage 5
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 323
Default Modificare K4M

Salut,
Am un Megane 2 1.6 16v, si din lipsa de ocupatie ma gandesc sa il modific putin.
Ma gandeam sa schimb finala si sa pun o finala de la varianta de Megane 2 cu motorul 2.0 16v. Am aflat ca finala mea are diametrul tevii de 45mm iar cea de 2.0 de 50mm. Voi face o adaptare cumva intre ele.
Intrebarea mea e daca afecteaza cu ceva aceasta modificare. Schimbarea integrala a esapamentului ar scadea ''back pressure'' in configuratia initiala si in mintea mea e ca schimband numai finala pot pastra acel ''back pressure'' dar in acelasi timp pot usura evacuarea gazelor prin diametrul marit al tevii finale.
bercenaru is offline   Reply With Quote
Old 03-07-20, 09:53   #2
cangri
Opel Driver

Stage 5
 
cangri's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of:
[Opel]
Default Re: Modificare K4M

Nu ai turbo, deci nu ai avantaj la "back pressure"

Masina doar va urca mai usor in ture. Si atat.
cangri is offline   Reply With Quote
Old 04-07-20, 02:18   #3
bercenaru

Stage 5
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 323
Default Re: Modificare K4M

Ok, multumesc. Daca efecte negative nu sunt, voi cauta o finala de 2.0 16v
In paralel ma gandeam si
-a face un traseu de admisie aer cat mai drept si direct,
-a mari diametrul traseului de admisie aer
-schimbarea clapetei de acceleratie cu una de 2.0 16v ( am inteles ca ar fi aceleasi gauri de fixare)
bercenaru is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -