Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Cum facem rost de mai multi cai putere ? (https://forum.4tuning.ro/19-facem-rost-cai-putere.html)
-   -   Modificare K4M (https://forum.4tuning.ro/19-facem-rost-cai-putere/452046-modificare-k4m.html)

bercenaru 03-07-20 01:15

Modificare K4M
 
Salut,
Am un Megane 2 1.6 16v, si din lipsa de ocupatie ma gandesc sa il modific putin.
Ma gandeam sa schimb finala si sa pun o finala de la varianta de Megane 2 cu motorul 2.0 16v. Am aflat ca finala mea are diametrul tevii de 45mm iar cea de 2.0 de 50mm. Voi face o adaptare cumva intre ele.
Intrebarea mea e daca afecteaza cu ceva aceasta modificare. Schimbarea integrala a esapamentului ar scadea ''back pressure'' in configuratia initiala si in mintea mea e ca schimband numai finala pot pastra acel ''back pressure'' dar in acelasi timp pot usura evacuarea gazelor prin diametrul marit al tevii finale.

cangri 03-07-20 09:53

Re: Modificare K4M
 
Nu ai turbo, deci nu ai avantaj la "back pressure"

Masina doar va urca mai usor in ture. Si atat.

bercenaru 04-07-20 02:18

Re: Modificare K4M
 
Ok, multumesc. Daca efecte negative nu sunt, voi cauta o finala de 2.0 16v
In paralel ma gandeam si
-a face un traseu de admisie aer cat mai drept si direct,
-a mari diametrul traseului de admisie aer
-schimbarea clapetei de acceleratie cu una de 2.0 16v ( am inteles ca ar fi aceleasi gauri de fixare)


All times are GMT +2. The time now is 12:55.

- Copyright 2024 4Tuning