Modificare K4M
Salut,
Am un Megane 2 1.6 16v, si din lipsa de ocupatie ma gandesc sa il modific putin. Ma gandeam sa schimb finala si sa pun o finala de la varianta de Megane 2 cu motorul 2.0 16v. Am aflat ca finala mea are diametrul tevii de 45mm iar cea de 2.0 de 50mm. Voi face o adaptare cumva intre ele. Intrebarea mea e daca afecteaza cu ceva aceasta modificare. Schimbarea integrala a esapamentului ar scadea ''back pressure'' in configuratia initiala si in mintea mea e ca schimband numai finala pot pastra acel ''back pressure'' dar in acelasi timp pot usura evacuarea gazelor prin diametrul marit al tevii finale. |
Re: Modificare K4M
Nu ai turbo, deci nu ai avantaj la "back pressure"
Masina doar va urca mai usor in ture. Si atat. |
Re: Modificare K4M
Ok, multumesc. Daca efecte negative nu sunt, voi cauta o finala de 2.0 16v
In paralel ma gandeam si -a face un traseu de admisie aer cat mai drept si direct, -a mari diametrul traseului de admisie aer -schimbarea clapetei de acceleratie cu una de 2.0 16v ( am inteles ca ar fi aceleasi gauri de fixare) |
All times are GMT +2. The time now is 12:55. |
- Copyright 2024 4Tuning