Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 21-09-09, 21:57   #1
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Turbine stock si hibrid by MasterTuner

De ceva timp suntem dealeri ai mai multor firme specializate in vanzarea si modificarea tuturor tipurilor de turbine din UK si Italia. Avem acces la turbine in 22h sensul ca daca e pe stoc in Anglia si exista un avans ca si comanda ferma pana in ore 15:00 a doua zi pana in 13:00 avem piesa in Bucuresti la sediul nostru din Teiul Domnei 92 sector 2.


Putem aduce orice turbina ball bearing din seria GT25 pana la GT60, turbina Garrett VNT standard si hibride ca GT1749v , GT2052, GT2056, GT2260 pentru toata gama de motoare diesel. N laudam cu primul hibrid de care sa stim pentru GT2056 ce echipeaza motorul V6 CDE 3.0l Mercedes (ex CLS320 CDI...) cu un flow cu 45% mai mare decat cel standard.

De exemplu pretul pentru o turbina hibrid pentru motorul TDI de 1.9l 105 cp este de 1 050 E puterea pe care poate sa o dezvolte fiind de 190 cp (cu tuningul corect al ECU-ului)

Turbina hybrid de pe 2.0TDI 140 cp costa 1 100 E si dezvolta pana la 230 cp cu tuningul de rigoare, fara sa presupuna alte modificari hardware pentru 220 cp, noi intaland mai multe astfel de turbine.

La comanda putem concepe un set-up complet diferit de cel original, care sa includa galerie equal lenght custom made pentru acel motor, cu o turbina cu 60-100 % mai mare ca flow decat cea originala. De exemplu putem monta un GT2260 pe un 1.9TDI care sa poata astfel ajunge la 250-280 cp. Evident ca aceste turbine necesta o mai ampla modificare a motorului, alte injectoare si alt intercooler.

Asteptam aici pe cei interesati de performanta si presiune pozitiva in galeria de admisie cu descrierea cererilor lor.
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81

Last edited by MasterTuner; 28-09-09 at 07:45.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 21-09-09, 23:00   #2
J.D

Stage 5
 
J.D's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 917
Member of:
[Street Zone]
Default Re: Turbine stock si hibrid by MasterTuner

Motorasul meu de pe Megane e cam micut...1.5dci 80CP...as fi tare curios sa stiu daca se poate scoate ceva din el, sau daca e cazul sa ma orientez catre un alt motor.
__________________
Renault Megane II dci - KW V2 Coilovers, Custom RS bodykit, 18", Custom 2.7" Navi Mio H610, Custom center 7" Monitor Multimedia Interface, Custom "iDrive" system, Custom CarPC used as DSP, Custom SQ Audio System, etc...

Locul I - EMMA 4Tuning Action & Sound SQ Entry Unlimited
Locul III - CNCA 4Tuning Festival SQ Pasionati
Locul II - CNCA 4Tuning Action & Sound SQ Audiofili Unlimited


https://www.youtube.com/watch?v=CrBTyAXXhKs
J.D is offline   Reply With Quote
Old 22-09-09, 12:21   #3
dj_luchian

Stage 3
 
Join Date: May 2009
Posts: 118
Default Re: Turbine stock si hibrid by MasterTuner

ce inseamna turbina hibrid?
dj_luchian is offline   Reply With Quote
Old 22-09-09, 23:44   #4
dagosh88
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
dagosh88's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 657
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Turbine stock si hibrid by MasterTuner

Quote:
Originally Posted by dj_luchian View Post
ce inseamna turbina hibrid?

Turbosuflantele sunt in general proiectate astfel incat pentru o anumita cilindree sa rezulte un anumit debit de aer care sa intre in motor. O turbina hibrid are schimbata partea de la evacuare, cea de la admisie, sau chiar amandoua pentru a creste acest debit de aer.

Adica se ia suflanta(partea de la admisie) de la una facuta pentru o cilindree mai mare si se conecteaza la turbina(partea de la evacuare) corespunzatoare acelei cilindree. Deci la aceeasi turatie a turbinei masa de aer introdusa in motor va fi ceva mai ridicata.
__________________
drive like a devil feel like a god

Last edited by dagosh88; 22-09-09 at 23:49.
dagosh88 is offline   Reply With Quote
Old 25-09-09, 09:48   #5
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Turbine stock si hibrid by MasterTuner

Pentru Logan/Renault 1.5 dci nu exista hybrid fiind o turbina KKK Borg Warner. Insa se poate nstala un Garrett GT15 care va oferi posibilitatea de a produce pana la 130 cp si 1.7 bar in loc de 1 bar cat face cea stock. Tocmai am montat un astfel de sistem si urmeaza zilele acestea sa il reglam, asa ca o sa publicam datele urgent.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 26-09-09, 08:57   #6
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Turbine stock si hibrid by MasterTuner

Uitati-va pe linkul de mai jos. E o Skoda 2.0 TDI 140 cp cu hybrid:

https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...di-140-cp.html
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 26-09-09, 14:52   #7
ct77pia

Stage 5
 
ct77pia's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,881
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Turbine stock si hibrid by MasterTuner

un k04 gasesc pe la voi ? nu neaparat nou
ct77pia is offline   Reply With Quote
Old 27-09-09, 16:26   #8
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Turbine stock si hibrid by MasterTuner

Sunt cateva zeci de K04, trebuie sa spui de pece masina vrei turbina.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 28-09-09, 08:52   #9
mikinina

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 646
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Turbine stock si hibrid by MasterTuner

In sfirsit poate-mi faci si mie o prezentare a ceea ce pot pune pe motorul meu:turbina,intercooler,injectoare,etc.
Intr-o prima etapa vreau sa stiu ce se poate obtine doar cu o turbina mai mare apoi daca se impune schimbarea ambreiajului...ma rog,daca poti sa o faci etapizat si sa spui ce se obtine si cu ce bani.
Un kit de ambreiaj sport poti aduce de undeva?Cutia PK6 cit cuplu suporta?

Last edited by mikinina; 28-09-09 at 08:59.
mikinina is offline   Reply With Quote
Old 28-09-09, 22:22   #10
ct77pia

Stage 5
 
ct77pia's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,881
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Turbine stock si hibrid by MasterTuner

1.8t 4x4 pe un seat leon
ct77pia is offline   Reply With Quote
Old 29-09-09, 07:14   #11
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: Turbine stock si hibrid by MasterTuner

salut.
pentru un audi cod motor aan un kkk k26/27/29 ?
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 10:38   #12
dj_luchian

Stage 3
 
Join Date: May 2009
Posts: 118
Default Re: Turbine stock si hibrid by MasterTuner

poate sa scada consumul sa zicem la un motor de 3 litri (diesel sau benzina)? pentru ca ma gandesc ca ar fi mai mare cantitatea de aer
dj_luchian is offline   Reply With Quote
Old 03-10-09, 13:30   #13
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: Turbine stock si hibrid by MasterTuner

Un upgrade pentru un KKK16 pastrand galeria ?
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 03-10-09, 17:52   #14
mikaelonesti

Stock
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 3
Default Re: Turbine stock si hibrid by MasterTuner

as vrea sa stiu cam ce se poate pune pe un Peugeot 206 1.9 D aspirat, 8 valve, fără injecţie commonrail ori directă. va multumesc.
mikaelonesti is offline   Reply With Quote
Old 10-12-09, 03:23   #15
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Turbine stock si hibrid by MasterTuner

Există posibilitatea de a obţine un turbo hibrid K03"S" (-0052) cu K04, care să combine compresorul de K03-0052 (51mm) cu turbina de K04 (50mm) şi care să aibă o construcţie a carcasei care să permită montarea directă īn locul unui K03-0052?

APR oferă un hibrid K04, dar cu rotoare de K04-001 (50/50mm)
CR Turbo oferă un hibrid K04 cu turbină de Audi RS6 şi compresor de K04

Ambele opţiuni sunt neconvenabile deoarece presupun utilizarea compresorului de K04 de 50mm, iar K03-0052 nu duce lipsă īn ceea ce priveşte compresorul, principala restricţie e turbina.

Nu iau īn considerare decāt combinaţiile construite la calitatea de fabrică şi echilibrate cu instalaţia corespunzătoare

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -