bine am revenit
)
cateva impresii despre diferential sudat prin oras pe ploaie: este perfect controlabil, daca nu te dai la masina periculos poti merge cu el toata viata pe masina de zi cu zi. io m-am dat tare la ea si mi-a placut fiecare moment
asteptam ploaia de cateva luni crezand ca voi face drift ca in filme. nici pomeneala: rotile din spate sar (wheel hopping - nu stiu cum se numeste fenomenu in romana. defapt pe multe nu le stiu in romana pt ca acum aud de ele. imi cer scuze celor care vor crede ca sunt figurant), franele sunt aproape degeaba desi am inca ABSul (n-o sa il dau jos jamais) si masina nu avea aderenta pe fata si o luam taras cand ii dadeam blana. asta cred ca se intampla pentru ca nu am gasit inca inaltimea potrivita la suspensii si fata este mai inalta. luni o cobor putin.
ca sa elimin saritul rotilor din spate voi monta
"subframe collars"
am vrut sa o fac si pana acum dar nu stiam unde vin montate in fata. abia vineri mi-am dat seama ca toate vin pe spate
deh..slab
poate pe ud ar trebui sa pun spre hard duritatea lui coiloveru, inca e pe full soft. primesc sugestii oricand
pana sa fac ceva progrese pe strazile patriei ma antrenez cu conu (inainte sa ploua)
https://www.youtube.com/watch?v=uk0JQ6sUDjY