06-09-12, 12:52
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 474
|
Re: w123 280E
|
|
|
18-11-12, 22:03
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 474
|
Re: w123 280E
Nu am mai postat de mult aici.Sa incepem cu inceputu:
Dupa ce am pus inapoi 240-u pe ea,am facut itp si asigurare.Am mers cam o luna jumate cu ea,consuma fix15 la oras,mai facea cateodata figuri si nu pornea dimineata(asta in mijlocu veri) si fugea fix 110 pe ceas.
M-am apucat si am pus din nou 280 pe masina,dupa o saptamana mai ramasese sa pun calculatorul motorului si era gata.A urmat o pauza cam de 3 saptamani in care nu am mai facut nimic,apoi am inceput sa caut pe internet date despre D-jetronic si scheme electrice plus ce mi-am mai dat eu seama din instalatia de la w116.Dupa 3 zile de stat langa masina si gandit problema in toate felurile,masina dadea scanteie,injectoarele lucrau dar lucrau pe invers,daca puneam contactu mergea pompa intr-una si baga benzina in cap la piston pana umplea cilindru.Normal trebuiau injectoarele sa stea inchise si cand primea impuls de la Ecu deschidea in ordinea aprinderi.Faza era ca aveam un fir,care daca nu-l puneam pe + la bobina nu mai lucrau nici injectoarele,dar numai dadea nici scanteie.Acum astept sa fac rost de niste bani sa cumpar Ecu+instalatie motor+injectoare+rampa injectoare+bobine+debitmetru+senzor vibrochen de bmw 2.5 24.Dupa ce pun astea fac si soft si il si cipuiesc.
|
|
|
06-12-12, 23:16
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 474
|
Re: w123 280E
Ne apucam de treaba
|
|
|
11-12-12, 10:45
|
#34
|
Stage 4
Join Date: Nov 2006
Posts: 187
|
Re: w123 280E
Quote:
Originally Posted by xxxxx
Poze de acum 2 min...
|
Frumusel si celalat
|
|
|
11-12-12, 10:47
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 474
|
Re: w123 280E
Cealalta este tipla...si originala 100%
|
|
|
14-12-12, 00:39
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: w123 280E
Quote:
Acum astept sa fac rost de niste bani sa cumpar Ecu+instalatie motor+injectoare+rampa injectoare+bobine+debitmetru+senzor vibrochen de bmw 2.5 24.Dupa ce pun astea fac si soft si il si cipuiesc.
|
Vezi sa nu se incurce softu cu cipu sa ai probleme ! Mare grija !
|
|
|
14-12-12, 10:27
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 474
|
Re: w123 280E
Vedem ce se intampla,daca face probleme cipu,il dam afara.
Credeti ca ajunge la 200 de cai numai din resoftare,el stock avand 185?
|
|
|
30-01-13, 21:59
|
#38
|
Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
|
Re: w123 280E
185 are cu injectie mecanica , ce ai tu acolo este un motor modern pentru bot de cal sau w116 prima serie . Pe scurt sincer sa fiu cred ca o sa redevina 240d nefugitiv si nepornitor dar cu fusta amg si roti mari.
|
|
|
30-01-13, 22:03
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 474
|
Re: w123 280E
Quote:
Originally Posted by sile1
185 are cu injectie mecanica , ce ai tu acolo este un motor modern pentru bot de cal sau w116 prima serie . Pe scurt sincer sa fiu cred ca o sa redevina 240d nefugitiv si nepornitor dar cu fusta amg si roti mari.
|
Are injectie electronica,mai exact Bosch D-jetronic,care sa fabricat pana in 76.Decat sa crezi ca devine din nou 240D,mai bine mi-ai vinde o volanta de 280 pentru manuala.
|
|
|
31-01-13, 03:01
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: w123 280E
vezi sa nu vomite cuzinetii batranul m110 de la injectia aia de M50 ...
|
|
|
31-01-13, 12:40
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 474
|
Re: w123 280E
Quote:
Originally Posted by Ford_V6
vezi sa nu vomite cuzinetii batranul m110 de la injectia aia de M50 ...
|
Nu vomita,are 215.mii de km si a circulat numai Germania,asta in urma cu 24 de ani .De atunci nu a mai fost pornit.Am auzit ca si tu ai vrut sa pui Motronic pe un 300 de 124.
|
|
|
03-02-13, 00:44
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: w123 280E
Pot sa fie si noi cuzinetii ... curbe de avans si amestec pentru 24v in general pe 12v rezulta in vomitarea cuinetilor de biela, egt mare, amestec sarac ...daca mai adaugi si un cip facut in fata blocului chiptunerului .... e greu ...
Am vrut sa montez motronic dar de 12v, am renuntat...acum o sa montez pe un 3.0 24v injectie de bmw m50 fara vanos ca a ta.
Parerea mea sa ii blochezi delcoul si sa mergi pe un motronic 1.3 ....
__________________
punktsidelacapat.ro
|
|
|
05-02-13, 23:31
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 474
|
Re: w123 280E
Vedem ce se intampla dupa ce o sa porneasca,inca astept ziua in care o sa-l vad mergand.Am mai mers o singura data cu cobra 280 cu injectie mecanica si mi-a placut cum trage,asta o sa traga la fel sau se simte ceva diferenta de la injectia asta?
|
|
|
06-02-13, 01:29
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: w123 280E
Cine poate sa i-ti spuna cum o sa mearga un motor de cobra zacut 20 de ani cu injectie de BMW fata de un motor in stare necunoscuta de pe o masina cu care ai mers tu acum x ani ...ganditi inainte sa postati ca nu doare !
|
|
|
06-02-13, 01:33
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 474
|
Re: w123 280E
Sa moara mata,mi-a cam fost lene sa gandesc.M-am saturat pana peste cap de ratati dastia ca tine atotstiutori si cu basini.Marele mecanic,ai vrut sa pui si tu Motronic pe 3.0 de foame,ca ti se parea ca consuma cam mult.
|
|
|
|
|