01-12-09, 14:34
|
#286
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,678
Member of: [VW] [Opel]
|
Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"
deci....cand ma plimbi???
|
|
|
04-12-09, 22:06
|
#287
|
Stage 3
Join Date: Feb 2009
Posts: 143
|
Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"
stai mai bine in el decat in golf 3???ma refer la pasagerii dreapta fata spate
|
|
|
18-12-09, 17:27
|
#288
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of: [AUDI]
|
Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"
Nici o noutate?Ce marime are FMIC?
|
|
|
19-12-09, 14:42
|
#289
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 445
|
Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"
am vazut`o prin piatra saptamana asta...imi place cum se misca
|
|
|
23-12-09, 11:57
|
#290
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 960
|
Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"
fmic e de 6 litri; si, da, in sfarsit se misca bine, chiar foarte bine,dupa ultimele reglaje la pompa de motorina si actuatorul turbinei. astept sa se usuce pe jos sa vad cum trage la capacitate maxima. e diferenta mare fata de configuratia anterioara, asta pot sa o spun din cat am reusit sa ii dau pe ici-colo.
|
|
|
22-01-10, 22:19
|
#291
|
Stage 2
Join Date: Jan 2010
Posts: 73
|
Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"
sal frumoasa lucrare,imi place ce ai realizat,as vrea sa fac si eu asa ceva sa ii maresc puterea la golf meu, ii de 110cp,cu cine pot sa vorb??????? scuze daca am gresit cu ceva sunt nou................mersi
|
|
|
23-01-10, 12:14
|
#292
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 960
|
Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"
aici gasesti destule informatii despre ceea ce se poate obtine prin tuning dintr-un motor 1,9 tdi, cu suficiente informatii si explicatii.
componentele si manopera la lucrari ar fi o problema mai delicata la noi, in Romania, deoarece, in primul rand nu gasesti sa le faci pe toate intr-un singur loc si, in al doilea rand sunt foarte putini oameni priceputi si cunoscatori care sa le faca. detalii despre comercianti/magazine si service-uri/ateliere iti pot da pe pm.
|
|
|
23-01-10, 12:27
|
#293
|
Stage 2
Join Date: Nov 2007
Posts: 26
|
Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"
avand in vedere ca si eu am un ALH de 90 cp din 98, oare fac ceva cu motorasul asta, doar daca schimb turbina veche cu una de 131 cp + o remapare simpla si evident discurile ventilate fata-spate, incluzand aici si placutele. E o idee buna, si daca da...oare cat m-ar costa chestia asta?
|
|
|
23-01-10, 14:22
|
#294
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of: [AUDI]
|
Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"
Incepe intai cu injectoarele si pe urma treci la turbo,puterea nu ti-o da aerul,ci combustibilul.John,de cat este tubulatura la intercooler,de 2,5inch?
Last edited by mcornel; 23-01-10 at 14:26.
|
|
|
23-01-10, 15:19
|
#295
|
Stage 2
Join Date: Jan 2010
Posts: 73
|
Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"
sa-mi dai pm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ca sa vorb cu tine
|
|
|
23-01-10, 15:28
|
#296
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 629
Member of: [VW]
|
Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"
frumos proiect...de fiecare data cand o vad prin Piatra imi sucesc gatul dupa masina...
bravo
|
|
|
23-01-10, 16:18
|
#297
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,449
|
Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"
sfatul meu fa cumva si taie de tot egrul schimba turbina si capul de pomapa si o sa fi departe!!!!
|
|
|
24-01-10, 09:55
|
#298
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 960
|
Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"
pt a fi ok dpdv a fiabilitatii ar fi nevoie macar de biele forjate odata cu schimbarea capului de pompa deoarece acestea sunt f solicitate din cauza cuplului mare. si astea insumate duc spre 1000 euro iar pe praful asta nu e o prioritate. traseul intercoolerului este pe 50 mm. pt alh un inceput bun ar fi resoftarea care iti aduce un max de 30 de cp. ofertele la cei care fac asta pleaca si de la 800 de lei acum. mai sus e nevoie obligatoriu si de ambreiaj caci cel stock nu tine cuplul iar volantul cu masa dubla nu e o soluti pt tuning
|
|
|
31-01-10, 09:55
|
#299
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 960
|
Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"
vineri am fost impreuna cu dragos (voinea - tcm turbo) si dupa cateva rulari a instalat ultima varianta de soft.
am vrut sa masor pe dyno pentru a vedea cifrele dar, din pacate la mastertuner nu am reusit sa obtinem o masuratoare corecta.
dinamometrul respectiv l-am mai folosit anterior cand a dovedit ca masoara cu acuratete. de aceasta data nu a fost asa. inclin sa cred ca ventilatorul care are rol de a furniza aer in partea frontala a masinii nu a reusit sa realizeze fluxul de aer similar rularii pe strada. masina a scos exagerat de mult fum si se accelera destul de lent.
pe strada fumul este nesemnificativ, chiar mai putin decat la o masina stock.
florin bujgoi m-a asigurat ca dyno masoara corect si putem incerca cu orice masina. am facut trei rulari, am zis ca a fost o eroare prima data, dar se pare ca toate au fost eronate.
nu contest asta dar golful nu a putut fi masurat in conditii similare cu cele de pe strada, asa ca rezultatele aratate sunt complet eronate.
am vrut doar sa vad o cifra, xxx cp xxx cuplu.....
perceptia fata de cum era inainte de ultimele setari este ca puterea a crescut dar cuplul pare ca s-a marit si mai mult. masina se tine dupa 530d model 2007, ceea ce cred ca este foarte bine.
voi face rost de un accelerometru pentru a masura performantele pe strada pentru ca sunt convins de faptul ca daca repet testul pe dyno la fel va functiona.
atasez totusi fisa dyno chiar daca nu reprezinta realitatea.
doresc ca cei care citesc postul sa isi exprime parerile despre aceasta situatie "ciudata".
pentru a avea cat de cat o idee despre configuratia masinii, reamintesc lista cu modificarile: vnt17, FMIC, duze injectoare pp520, ambreiaj Valeo cu ferodouri racing, volant cu masa simpla, suspensii sport, discuri Zimmermann, placute Ferodo DB Premiere, strut bar si, bineinteles remapare realizata de TCM Turbo.
|
|
|
31-01-10, 12:47
|
#300
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of: [AUDI]
|
Re: Golf 4 - 1.9 TDI, un ALH, in devenire "R"
Nu inteleg ce are de a face fluxul de aer cu faptul ca masina scotea fum si tragea lent in timpul testului;faptul ca Voinea banuieste ca ar trebui sa ai 180-190cp si pe dyno a iesit 131cp,chiar asa de mult ati fost "furati"?Pe de alta parte,masina avea 141cp din chip+duze,acum ai mai putin cu vnt17+FMIC,ceea ce e total aiurea,numai regland mecanic boost-ul si injectia ar fi trebuit sa ai mai multi cp.Tunerii sunt cunoscuti in general ca easy going,tradus a se arunca cu cp pt a "ferici" clientul.Una peste alta,ceva nu e bine,chiar admitand ca ati fost furati la dyno,dar totusi 50-60cp...?Sincer sa fiu,puterea reala la care ai fi trebuit sa ajungi in configuratia actuala ar trebuie sa fie cam 170cp;chestia cu bmw-ul m-a facut sa zambesc,ai totusi o varsta...
__________________
IF YOU HAVE NOTHING INTERESTING TO SAY ABOUT WHAT YOU ARE READING OR LOOKING AT..DONT BOTHER!!!!
Audi A4 B6 Avant S-line Quattro 1,9tdi AVF
|
|
|
|
|