Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 23-09-12, 21:31   #181
kippy90

Stage 4
 
kippy90's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
Default Re: PH 31 PIK

Ce as mai putea adauga pe alimentarea playerului pentru a reusi sa il stabilizez si sa functioneze cu motorul pornit tot timpul? Am inteles ca, cu un stabilizator LM 317 ar merge .dar cum se conecteaza acesta?M-ar ajuta?

Astept de la voi toate parerile sau toate variantele care as putea sa le mai incerc....
Acum mai am sa incerc varianta inlocuirii alternatorului cu unul Valeo (poze atasate) de 50 A cu releu de incarcare incorporat.Acum este la verificat pentru ca nu stiu daca este functional sau nu .
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	30032012863.jpg
Views:	31
Size:	161.2 KB
ID:	2560535   Click image for larger version

Name:	30032012864.jpg
Views:	26
Size:	151.4 KB
ID:	2560536   Click image for larger version

Name:	30032012865.jpg
Views:	28
Size:	152.2 KB
ID:	2560537  

Click image for larger version

Name:	30032012866.jpg
Views:	25
Size:	186.3 KB
ID:	2560538  
kippy90 is offline   Reply With Quote
Old 23-09-12, 21:50   #182
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: PH 31 PIK

Asteapta sa vina alternatorul,daca nici cu asta nu merge du masina la un exorcist
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 23-09-12, 22:00   #183
kippy90

Stage 4
 
kippy90's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
Default Re: PH 31 PIK

Aici cred ca ai dreptate, Julaikos! Ar mai fi cea mai simpla varianta....daca nici asa nu merge ...fac rost de o baterie cat de cat buna si o bag in portbagaj. O incarc o data la 1-2 sapt si fol decat playerul pe ea.

Dar e imposibil tre sa fie o explicatie de ce nu merge si tot odata o rezolvare. Am mai citit pe forumuri si am vazut ca au mai avut si altii probleme dastea cu playere si din astea cu usb, card etc. si MP3 playere cu cd si nu orice marca , ci Sony.Deci buba pare a fii de la instalatiile noastre electrice ! .Mi-a mai zis cineva cu un stabilizator LM 317 sau cv de genu si cu 2 rezistente ca sa iti scoata fix 12 V ....e adevarat? ca un fel de montaj...de fapt am gasit si pe net. cv de genu ca in poza atasata...

Tu le ai cu electronica ce zici m-ar ajuta?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	untitled.JPG
Views:	55
Size:	25.7 KB
ID:	2560589  
kippy90 is offline   Reply With Quote
Old 23-09-12, 22:30   #184
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: PH 31 PIK

ma indoiesc sa te ajute foarte mult.Eu inca nu am inteles in ce fel lucra alternatorul de pe masina,dar la dacie e simplu sa pui orice alt alternator,ai ceva loc pe motor
__________________
Julaikos customs

Turbos make torque and torque makes fun!
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 10-10-12, 11:26   #185
kippy90

Stage 4
 
kippy90's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
Default Re: PH 31 PIK

Salutare! Am rezolvat cu playerul printr-un filtru home-made de catre un electronist ....Merge perfect si la parametrii acum playerul.
Totusi sunt anumite lucruri la masina care nu imi plac, probabil ca si din cauza vechimii pieselor care nu le-am schimbat de mult.
Prin urmare as vrea sa ma indrumati in achizitionarea unora:
1. Ce bujii sa cumpar? Eu acum am pe masina bujii Brisk
2. Ce fise de bujii sa cumpar?
3. Eventual sa imi spuneti care este mai bun un releu de incarcare electronic sau mecanic? Eu am acum pe masina mecanic, Nu am reusit inca sa masor incarcarea
4. O aprindere electronica ar face diferenta la pornire? Am probleme la pornire mai ales cand motorul este rece.Porneste la a 2,3-a cheie fara soc, cu soc porneste destul de repede.

Am inteles ca si fisele la bujii se masoara....Pentru ca imi merge asa intrerupt , parca ar merge "in 3".

Vreau sa mentionez ca masina este dotata si cu GPL si am respectat cu strictete sfatul unora de a porni masina pe benzina si apoi sa trec pe GPL.

Deci pentru combinatia de Benzina + GPL care ar fi:
-Cele mai bune bujii
-Cele mai bune fise de bujii
-O aprindere electronica face diferenta?

Multumesc si astept raspunsurile voastre !

O zi buna la toti co-forumistii nostri!
kippy90 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-12, 11:31   #186
kippy90

Stage 4
 
kippy90's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
Default Re: PH 31 PIK

As mai avea o intreabare pentru partea legata de carburatie:

Un asa zis economizor ca cel din poza este bun sau nu ?

Multumesc!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dsc01918.jpg
Views:	30
Size:	11.2 KB
ID:	2576572  
kippy90 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-12, 16:36   #187
Old_boy
Dacia Driver

Stage 5
 
Old_boy's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,711
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
Default Re: PH 31 PIK

da... amestecul e mai bun dar in acelasi timp obstructioneaza admisia... deci consuma mai putin si nu se mai infige asa tare
Old_boy is offline   Reply With Quote
Old 10-10-12, 20:18   #188
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: PH 31 PIK

Orice s-ar spune despre draciile astea,nu sunt bune,fiindca iti face motorul sa mearga mai bine pe o plaja de turatii,dar pierzi pe alta...
Orice asemenea morisca in admisie,ca sa puna in miscare aerul,sa-i schimbe directia ,sa-l roteasa sau sa faca orice altceva,consuma energie,energie de la motor...
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 10-10-12, 21:46   #189
kippy90

Stage 4
 
kippy90's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
Default Re: PH 31 PIK

julaikos te rog pentru odacie cu motor de 1300 ce bujii si.fise imi recomanzi?ca tu le ai cu astea.o aprindere electronica e buna?avand in vedere ca am si gpl?ce verificari trebuie sa mai fac pentru ca am pornirea greoaie.multumesc si astept raspunsul tau.
kippy90 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-12, 22:21   #190
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: PH 31 PIK

Fise pentru dacie nu stiu ce se gasesc,eu am unele global pe olticanie si sunt bune,bujii am ngk,dar am avut si champion si au mers bine,doar ca nu stiu daca pe dacie merge acelasi tip de bujie ca la oltcit,ca cica sunt mai lungi astea de oltcit...Am un amic care merge cu bujii sinterom si ii merge struna masina(oltcit)
De aprindere ce sa zic,decat delcoul clasic cu platina mai bine o aprindere dinaia gotronic dar cu senzor in delcou ,nu doar cutiuta rosie montata pe firul platinii...
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 10-10-12, 22:34   #191
kippy90

Stage 4
 
kippy90's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
Default Re: PH 31 PIK

Da da da stiu despre ce vorbesti cu aprinderea este unde la vreo 80 RON.Parca se inlocuieste platina cu un condensator .....sau ceva de genu.eu am bujii acum pe masina Brisk si pentru benzina si pentru GPL. Si fise de bujii dinastea romanesti de Urziceni parca.Am inteles ca si al fisele de bujii trebuie sa aiba nu stiu ce marja la rezistivitate sau ceva de genu ......
Despre aprinderea asta spui tu nu ??? ca cea din imagine
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Aprindere-tranzistorizata-AT011-si-Senzor-011-dacia_59101_1229116751.jpg
Views:	58
Size:	28.4 KB
ID:	2577166   Click image for larger version

Name:	649275967810101189461541-115550-700_700.jpg
Views:	41
Size:	47.2 KB
ID:	2577167  

Last edited by kippy90; 10-10-12 at 22:37.
kippy90 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-12, 22:44   #192
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: PH 31 PIK

Sunt bune si alea de urziceni,si da,aia e aprinderea de care zic,teoretic in timp nu se mai uzeaza ca si platinile...
Legat de bujii,daca motorul merge rotund inseamna ca sunt bune,nu exista neaparat bujii de benzina sau gpl,sunt bujii cu diverse cifre termice in functie de motor,iar cand mergi pe gpl trebuiesc unele cu cifra termica mai mare(li se spune mai reci) dar iarna daca pornesti direct pe gaz s-ar putea sa o ia mai greu...pana la urma daca bujiile alea sunt ok si motorul merge rotund inseamna ca sunt ok
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 10-10-12, 22:53   #193
kippy90

Stage 4
 
kippy90's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
Default Re: PH 31 PIK

Am scris eu mai sus..Are momente...Spre exemplu astazi o pornesc si merge bine rotund iar peste 2 zile cand o pornesc merge ca si cum ar functiona decat 3 din 4 ....si alta chestie nu o pot porni la sfert de cheie ca sa zic asa....pur si simplu chiar si vara trebuie sa stau cu socul putin tras ca altfel nu sta la relanti.dupa ce a mers vreo 2 -3 minute motorul pot sa ii imping socul... am mai observat ca la bujia 2 in momentul cand imi face faza aia cu 3 din 4 daca scot fisa nu se simte diferenta.
De aici deduc ca sigur este bujie....

Si te-as mai ruga sa imi spui si mie pentru o pornire buna care sunt chestiile de verificat asa pe rand....
kippy90 is offline   Reply With Quote
Old 22-10-12, 13:38   #194
kippy90

Stage 4
 
kippy90's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
Default Re: PH 31 PIK

Salutare! Ieri am schimbat caseta de directie pentru ca mergea foarte greu si cand ajungeam la punctul neutru ( rotile drepte) dupa viraj , se auzea un zgomot ciudat ca si cum ar fi lovit in ceva , un troncanit . Acum functioneaza impecabil cu cea noua.
O sa revin cu poze cu ce am mai facut la masina

Am achzitionat si 2 embleme de pe forum tocmai de la Alba-Iulia .
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SDC15131.JPG
Views:	30
Size:	3.30 MB
ID:	2588969   Click image for larger version

Name:	SDC15132.JPG
Views:	23
Size:	3.21 MB
ID:	2588970  
kippy90 is offline   Reply With Quote
Old 29-10-12, 16:29   #195
kippy90

Stage 4
 
kippy90's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
Default Re: PH 31 PIK

Salutare.Astazi in incercarea de a monta un temporizator pentru stergatoare, nu am terminat pentru ca s-a intunecat afara . Dar am observat un lucru mai putin obisnuit.Cum am spus in posturile de mai sus am montat ceas suplimentar pentru incarcarea la baterie, si lucrul neobisnuit este urmatorul:
In momentul in care pornesc aeroterma acesta se duce jos de tot pe minus ca si cum as avea motorul oprit daca opresc aeroterma acesta revine la jumatate pe zona verde, in schimb cel din bord ramane pe incarcare fara sa se miste si cu aeroterma pornita si cu ea oprita.
Mentionez ca ceasul suplimentar este Seri Jaeger si este legat de la contact pentru a functiona decat cu motorul pornit cum este normal.

Ma puteti ajuta?
Sau unul din cele 2 este defect? Care este mai predispus la defectiune cel suplimentar sau cel din bord?

Last edited by kippy90; 29-10-12 at 16:35.
kippy90 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -