23-09-12, 21:31
|
#181
|
Stage 4
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
|
Re: PH 31 PIK
Ce as mai putea adauga pe alimentarea playerului pentru a reusi sa il stabilizez si sa functioneze cu motorul pornit tot timpul? Am inteles ca, cu un stabilizator LM 317 ar merge .dar cum se conecteaza acesta? M-ar ajuta?
Astept de la voi toate parerile sau toate variantele care as putea sa le mai incerc....
Acum mai am sa incerc varianta inlocuirii alternatorului cu unul Valeo (poze atasate) de 50 A cu releu de incarcare incorporat.Acum este la verificat pentru ca nu stiu daca este functional sau nu .
|
|
|
23-09-12, 21:50
|
#182
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: PH 31 PIK
Asteapta sa vina alternatorul,daca nici cu asta nu merge du masina la un exorcist
|
|
|
23-09-12, 22:00
|
#183
|
Stage 4
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
|
Re: PH 31 PIK
Aici cred ca ai dreptate, Julaikos! Ar mai fi cea mai simpla varianta....daca nici asa nu merge ...fac rost de o baterie cat de cat buna si o bag in portbagaj. O incarc o data la 1-2 sapt si fol decat playerul pe ea.
Dar e imposibil tre sa fie o explicatie de ce nu merge si tot odata o rezolvare. Am mai citit pe forumuri si am vazut ca au mai avut si altii probleme dastea cu playere si din astea cu usb, card etc. si MP3 playere cu cd si nu orice marca , ci Sony.Deci buba pare a fii de la instalatiile noastre electrice ! .Mi-a mai zis cineva cu un stabilizator LM 317 sau cv de genu si cu 2 rezistente ca sa iti scoata fix 12 V ....e adevarat? ca un fel de montaj...de fapt am gasit si pe net. cv de genu ca in poza atasata...
Tu le ai cu electronica ce zici m-ar ajuta?
|
|
|
23-09-12, 22:30
|
#184
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: PH 31 PIK
ma indoiesc sa te ajute foarte mult.Eu inca nu am inteles in ce fel lucra alternatorul de pe masina,dar la dacie e simplu sa pui orice alt alternator,ai ceva loc pe motor
|
|
|
10-10-12, 11:26
|
#185
|
Stage 4
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
|
Re: PH 31 PIK
Salutare! Am rezolvat cu playerul printr-un filtru home-made de catre un electronist ....Merge perfect si la parametrii acum playerul.
Totusi sunt anumite lucruri la masina care nu imi plac, probabil ca si din cauza vechimii pieselor care nu le-am schimbat de mult.
Prin urmare as vrea sa ma indrumati in achizitionarea unora:
1. Ce bujii sa cumpar? Eu acum am pe masina bujii Brisk
2. Ce fise de bujii sa cumpar?
3. Eventual sa imi spuneti care este mai bun un releu de incarcare electronic sau mecanic? Eu am acum pe masina mecanic, Nu am reusit inca sa masor incarcarea
4. O aprindere electronica ar face diferenta la pornire? Am probleme la pornire mai ales cand motorul este rece.Porneste la a 2,3-a cheie fara soc, cu soc porneste destul de repede.
Am inteles ca si fisele la bujii se masoara....Pentru ca imi merge asa intrerupt , parca ar merge "in 3".
Vreau sa mentionez ca masina este dotata si cu GPL si am respectat cu strictete sfatul unora de a porni masina pe benzina si apoi sa trec pe GPL.
Deci pentru combinatia de Benzina + GPL care ar fi:
-Cele mai bune bujii
-Cele mai bune fise de bujii
-O aprindere electronica face diferenta?
Multumesc si astept raspunsurile voastre !
O zi buna la toti co-forumistii nostri!
|
|
|
10-10-12, 11:31
|
#186
|
Stage 4
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
|
Re: PH 31 PIK
As mai avea o intreabare pentru partea legata de carburatie:
Un asa zis economizor ca cel din poza este bun sau nu ?
Multumesc!
|
|
|
10-10-12, 16:36
|
#187
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,711
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: PH 31 PIK
da... amestecul e mai bun dar in acelasi timp obstructioneaza admisia... deci consuma mai putin si nu se mai infige asa tare
|
|
|
10-10-12, 20:18
|
#188
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: PH 31 PIK
Orice s-ar spune despre draciile astea,nu sunt bune,fiindca iti face motorul sa mearga mai bine pe o plaja de turatii,dar pierzi pe alta...
Orice asemenea morisca in admisie,ca sa puna in miscare aerul,sa-i schimbe directia ,sa-l roteasa sau sa faca orice altceva,consuma energie,energie de la motor...
|
|
|
10-10-12, 21:46
|
#189
|
Stage 4
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
|
Re: PH 31 PIK
julaikos te rog pentru odacie cu motor de 1300 ce bujii si.fise imi recomanzi?ca tu le ai cu astea.o aprindere electronica e buna?avand in vedere ca am si gpl?ce verificari trebuie sa mai fac pentru ca am pornirea greoaie.multumesc si astept raspunsul tau.
|
|
|
10-10-12, 22:21
|
#190
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: PH 31 PIK
Fise pentru dacie nu stiu ce se gasesc,eu am unele global pe olticanie si sunt bune,bujii am ngk,dar am avut si champion si au mers bine,doar ca nu stiu daca pe dacie merge acelasi tip de bujie ca la oltcit,ca cica sunt mai lungi astea de oltcit...Am un amic care merge cu bujii sinterom si ii merge struna masina(oltcit)
De aprindere ce sa zic,decat delcoul clasic cu platina mai bine o aprindere dinaia gotronic dar cu senzor in delcou ,nu doar cutiuta rosie montata pe firul platinii...
|
|
|
10-10-12, 22:34
|
#191
|
Stage 4
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
|
Re: PH 31 PIK
Da da da stiu despre ce vorbesti cu aprinderea este unde la vreo 80 RON.Parca se inlocuieste platina cu un condensator .....sau ceva de genu.eu am bujii acum pe masina Brisk si pentru benzina si pentru GPL. Si fise de bujii dinastea romanesti de Urziceni parca.Am inteles ca si al fisele de bujii trebuie sa aiba nu stiu ce marja la rezistivitate sau ceva de genu ......
Despre aprinderea asta spui tu nu ??? ca cea din imagine
Last edited by kippy90; 10-10-12 at 22:37.
|
|
|
10-10-12, 22:44
|
#192
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: PH 31 PIK
Sunt bune si alea de urziceni,si da,aia e aprinderea de care zic,teoretic in timp nu se mai uzeaza ca si platinile...
Legat de bujii,daca motorul merge rotund inseamna ca sunt bune,nu exista neaparat bujii de benzina sau gpl,sunt bujii cu diverse cifre termice in functie de motor,iar cand mergi pe gpl trebuiesc unele cu cifra termica mai mare(li se spune mai reci) dar iarna daca pornesti direct pe gaz s-ar putea sa o ia mai greu...pana la urma daca bujiile alea sunt ok si motorul merge rotund inseamna ca sunt ok
|
|
|
10-10-12, 22:53
|
#193
|
Stage 4
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
|
Re: PH 31 PIK
Am scris eu mai sus..Are momente...Spre exemplu astazi o pornesc si merge bine rotund iar peste 2 zile cand o pornesc merge ca si cum ar functiona decat 3 din 4 ....si alta chestie nu o pot porni la sfert de cheie ca sa zic asa....pur si simplu chiar si vara trebuie sa stau cu socul putin tras ca altfel nu sta la relanti.dupa ce a mers vreo 2 -3 minute motorul pot sa ii imping socul... am mai observat ca la bujia 2 in momentul cand imi face faza aia cu 3 din 4 daca scot fisa nu se simte diferenta.
De aici deduc ca sigur este bujie....
Si te-as mai ruga sa imi spui si mie pentru o pornire buna care sunt chestiile de verificat asa pe rand....
|
|
|
22-10-12, 13:38
|
#194
|
Stage 4
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
|
Re: PH 31 PIK
Salutare! Ieri am schimbat caseta de directie pentru ca mergea foarte greu si cand ajungeam la punctul neutru ( rotile drepte) dupa viraj , se auzea un zgomot ciudat ca si cum ar fi lovit in ceva , un troncanit . Acum functioneaza impecabil cu cea noua.
O sa revin cu poze cu ce am mai facut la masina
Am achzitionat si 2 embleme de pe forum tocmai de la Alba-Iulia .
|
|
|
29-10-12, 16:29
|
#195
|
Stage 4
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
|
Re: PH 31 PIK
Salutare.Astazi in incercarea de a monta un temporizator pentru stergatoare, nu am terminat pentru ca s-a intunecat afara . Dar am observat un lucru mai putin obisnuit.Cum am spus in posturile de mai sus am montat ceas suplimentar pentru incarcarea la baterie, si lucrul neobisnuit este urmatorul:
In momentul in care pornesc aeroterma acesta se duce jos de tot pe minus ca si cum as avea motorul oprit daca opresc aeroterma acesta revine la jumatate pe zona verde, in schimb cel din bord ramane pe incarcare fara sa se miste si cu aeroterma pornita si cu ea oprita.
Mentionez ca ceasul suplimentar este Seri Jaeger si este legat de la contact pentru a functiona decat cu motorul pornit cum este normal.
Ma puteti ajuta?
Sau unul din cele 2 este defect? Care este mai predispus la defectiune cel suplimentar sau cel din bord?
Last edited by kippy90; 29-10-12 at 16:35.
|
|
|
|
|