27-10-05, 02:23
|
#16
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 1,300
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
draga horguem...poate ca mai sunt oameni cu masini....si s-a dat la categoria mea...eu cu masina la vreo 120 de cai...sa ma pun cu el...ca asa a intrat, la categoria mea...las k e f corect...ii multumesc pt ca a reusit sa ma faca...ca doar are de 2 ori caii mei
__________________
Upgraded to CTR 11580 Type R
"GOD invented i-VTEC so that mortals can be closer to heaven!"
|
|
|
27-10-05, 02:28
|
#17
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 1,300
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
ORICUM....IMPORTANT E CA LINIUTELE SE DAU PE CORECTITUDINE...MAI ALES CEI CU MOTOARE MAI MARI...SUNT F CORECTI...eu sincer as demonstra oamenilor ca sunt bazat la categoria mea...nu ca intrii cu masina de 6000 sa zic la a1..sau la carturi )
|
|
|
27-10-05, 02:39
|
#18
|
Stage 3
Join Date: Aug 2004
Posts: 132
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"horguemtuning\"
zic sa nu fiti rautaciosi mai bine data viitoare provocati-l si daca te tzine fa-l ! Acela e un BMW E30, voi ce aveti ?
|
nu confunda realitatea cu rautatea
oamenii au dreptare
|
|
|
27-10-05, 03:04
|
#19
|
Cluj Street Racing Member
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 450
|
Nu zic nu...a fost mare,da MAAARE parte vina organizatorilor....si intradevar....masina e piiiizda....mie cel putin imi place....dar...si totusi dar....daca tot are caii aia....cu un efort banesc...mare cred....si pasiune....de ce nu ii incearca pe ceva nu de nivelul lui....ci mai tare....
|
|
|
27-10-05, 20:33
|
#20
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 157
|
acum sa fim sinceri....adevarul ii ca clasele sunt facute aiurea.nu pe putere ar trebui sa se tina clasele, pentru ca este un lucru destul de relativ, in lipsa unui dyno la fata locului.si chiar daca sunt doua masini cu motoare la fel de puternice nu inseamna ca ii pun la roata la fel.
cel mai stimulant sunt, parerea mea, clasele de cilindree,dar nu cum se fac la noi, ca daca ai supraalimentare te baga la clasa superioara.dincolo se tin clase a2,a3, etc si a2t, a3t, etc pt mot. supraalimentate plus ca ar trebui facuta o clasa speciala pentru dieseluri
zic ca mi se pare cel mai stimulant pentru ca te face sa scoti cat poti din motorul tau, sa ti se rasplateasca investitiile facute. nu mi se pare corect sa zicem ca unul care ia o masina de 2 litri si 150 de cai si o duce pana in 200 sa zicem sa intre cu unul cu motor mai mare de aceeasi putere...asa mai bine iti iei una mai puternica din start... sau daca iti maresti cilindreea de la sub 2l la peste 2l, baza de la care ai pornit este de sub 2l si la clasa aia ar trebui sa si intri. altfel pentru ce sa investesti intr-un motor? unde-i farmecu oameni buni?
156-le nostru e de 1.6 si o sa ajunge pe la cca. 135 de cai, vi se pare corect sa participam cu masini de 2 litri stock? mie personal nu.
asa ca terminati cu acuzele, chiar daca unele partial, sublinez partial, indreptatite. omul a lucrat la masina (btw, este chipuita de noi), mai mult decat altii, cred ca decat majoritatea de acolo ( din pacate nu-mi pot sustine afirmatia pt ca nu am putut sa merg si eu)
ce propun eu altor cluburi este un lucru care-l vom face, printre altele, si noi de la WSR, este o organizare mai buna a claselor :
1)benzine aspirate,
2)benzine supraalimentate si
3)turbo dieseluri ( dieseluri aspirate cred ca putem sa nu luam in considerare)
bine inteles cu clasele de cilindree care se folosesc si pana acum.
din nou spun parerea mea, trebe rasplatit efortul pe care-l baga cineva intr-un motor, nu faptul ca-ti cumperi o masina cu motor mai puternic.
|
|
|
27-10-05, 21:04
|
#21
|
Stage 3
Join Date: Aug 2004
Posts: 132
|
de ce diesel la alta clasa?
|
|
|
27-10-05, 21:12
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 378
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [TIME SQUAD]
|
Quote:
asa ca terminati cu acuzele, chiar daca unele partial, sublinez partial, indreptatite. omul a lucrat la masina
|
tot respectul pentru ce si-a facut la ea
ce m-a deranjat pe mine a fost ca a intrat la grupa din talon cu un motor mai puternic. pentru asa ceva chiar n-am pic de respect.
chiar n-am nimic impotriva sa ma \"faca\" o masina de aceeasi clasa pregatita cu nos, chip, etc etc
__________________
mk4 GTI++
|
|
|
27-10-05, 21:25
|
#23
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 157
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"doru\"
de ce diesel la alta clasa?
|
1.9 TDI vs 1.8T ....ti se pare corect?
|
|
|
27-10-05, 22:57
|
#24
|
Cluj Street Racing Member
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 450
|
Alfa 2.4 jtd 140 cai...contra 1.8 turbo....180 minim....pe distanta scurta....ti se pare corect?
|
|
|
28-10-05, 01:54
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,901
|
BTW...v-am lasat sa vad ce ziceti. Sunt absolut convins ca ARO facea si M3-u si chira a vrut sa se dea...si cu Alfa. dar ati vazut si voi ca nu a mai fost timp.NU l-au lasat.
Si organizatorii l-au bagat la A2, el si-a manifestat dorinta sa fie la a3, da nu l-or bagat. Si motorul nu e de pisicuta, e tot de ursulet, de 2,5 ala din '89, de 172 de cai. Si la masina aia e lucrat mult de tot , bagata multa pasiune, si bani. Nu cred ca ati avut vreunul rabdare sa refaceti in 3 ani un ursulet si sa tot schimbati ce pica pe el. Plus Autoperform stie ce greu a fost de facut chipul , motorul initial neavand asa ceva. Si buteliile nu sunt cu NOS, este un sistem de admisie de aer direct in filtru cu aer. Plus ca la varsta lui nu se stie exact cat mai pune jos la roti in total.Prostia organizatorilor nu e vina lui, asa ca nu mai aruncati cu noroi in cineva care chiar s-a chinuit cu masina lui, si arata bine de tot, si merge aproape la fel de bine.
NU stiu care dintre voi ar avea atata pasiune pentru o masina.Deci, as prefera cei care nu au habar sa stea deoparte. eu am fost acolo langa el, impreuna am fost pe drum spre Cluj...asa ca...lasati-o balta si nu mai aruncati cu noroi. mai ales daca nu stiti sigur ca aveti dreptate.
|
|
|
28-10-05, 06:06
|
#26
|
Cluj Street Racing Member
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 450
|
Unu dintre voi minte....el a spus ca e de pisicuta...asa ca...get your story straight.....si nu vorbim de aia.....s-a dat cu nissanul.....e ca si cum m-as da eu cu un polo 1.0 mpi
|
|
|
28-10-05, 08:46
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,901
|
unde vezi tu ca a scris autoperform ca are motor de pisicutza?
mai citeste...nu ela fost cel care a scris. unu de pe la voi, indignat aa scris...ai vazut si tu motorul in primul rand ala arata ca motor de pisicuta?si te dai cunoscator....
|
|
|
28-10-05, 10:12
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,454
|
Pai atunci trebuie dat o mare atentionare organizatorilor alta data sa si verifice cand incadreaza o masina la o categorie daca ea si corespunde . Asta era treaba lor acum daca omul a dat talonul si s-a incadrat acolo de catre organizatori acum era zic eu sansa ce i s-a oferit
__________________
Oferta foarte larga piese si accesorii tuning auto, stocul nostru se improspateaza saptamanal!
Magazinul nou la adresa :Oradea, Matei Corvin 192
Tel: 0747254557 / web: www.horguemtuning.ro www.fk-tuning.ro
|
|
|
28-10-05, 10:16
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,454
|
Laju mai bine Suna-l pe Domi(proprietarul ARO-ului) el e in masura sa iti zica ce motor are in el . Cat despre NOS nu a functionat inca iti zic eu , deci asta nu a dat mai mult era puterea pura a motorul BMW
|
|
|
28-10-05, 11:20
|
#30
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 157
|
motorul e sigur de e30, dar ce-i adevarat ca generatia de 2.5-170 cp s-a folosit si pe e36 (pisicuta).
|
|
|
|
|