24-11-06, 14:26
|
#121
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,070
|
Re: Poze masini !!!!
A tractat un Boeing de 155 de tone!
Vi se pare ca un Boeing 747-200 nu poate fi remorcat de nimic altceva in afara de propriile sale motoare? Gresit. Un Volkswagen Touareg V10 TDI a reusit sa parcurga 150 de metri pe o pista auxiliara a aeroportului Dunsfold din Londra remorcand un avion de 155 de tone.
Masina folosita la demonstratie a fost un Touareg de serie, singurele modificari fiind un adaptor special pentru bara de ancorare si adaugarea a 4.3 tone de metal aditional la masa proprie a modelului pentru a se ajunge la 7.03 tone in total, cu tot cu sofer. Acestea au folosit la echilibrarea maselor. In schimb, motorul, suspensiile autoajustabile, jantele, pneurile si structura au fost standard. Din motive legate de publicitate, exteriorul modelului a fost inlocuit cu formele viitoarei generatii Touareg, care va fi lansata in 2007.
Capacitatile teoretice de remorcare ale lui Touareg au fost calculate la 200 de tone, totul pornind de la cei 764 Nm produsi de motorul cu 10 cilindri in V. Singurele cerinte pentru ca aceasta valoare sa poata fi pusa in practica au fost o suprafata de rulare perfect uscata si incarcarea peste limita normala.
Incercarea a avut loc in prima faza in Germania, cand Touareg V10 TDI a reusit sa remorcheze un Boeing 747-400 aflat in uz, care cantareste nu mai putin de 190 de tone. Din cauza faptului ca VW nu a reusit sa inchirieze acest model de avion pentru mai mult timp, constructorul german a cautat o alternativa in care sa aiba loc demonstratia pentru presa. A fost ales aeroportul din apropierea Londrei, acesta angajandu-se sa puna la dispozitia echipei de testare un avion. Acesta este un Boeing 747-200 retras din circulatie anul trecut, dupa 15 ani de cariera pentru British Airways. Cu toate acestea, avionul a dispus in timpul testului de toate cele 500 de scaune, 11 toalete si de tot trenul de aterizare. Motoarele originale au fost schimbate anul trecut pentru ca avionul a participat la filmarile pentru o productie cinematografica britanica. Cu toate acestea, Boeing-ul a cantarit 155 de tone, masa fiind asigurata de cele 28 de tone de apa aflate in rezervoare.
Conditiile atmosferice au fost departe de fi perfecte. Vantul puternic din directie opusa si o ploaie torentiala care a udat pista au insemnat tot atatea motive de ingrijorare pentru echipa de teste a celor de la Volkswagen. Daca la test au participat inginerii VW, personalul diviziei britanice, reprezentanti ai presei si trecatorii interesati, la volanul masinii s-a aflat Uwe Krieghoff, unul dintre pilotii de teste ai constructorului german.
Uwe a apasat acceleratia pana la jumatate in viteza a doua pentru ca masina sa urneasca enorma aeronava. Touareg nu a pierdut deloc aderenta si a reusit sa traga cele 155 de tone ale avionului cu o viteza constanta de 8 km/h. Dupa aproximativ 150 de metri, pilotul a lasat treptat pedala de acceleratie si a actionat incet franele pentru ca Touareg-ul si avionul sa se opreasca. La verificarea tehnica de dupa test nu au fost gasite defectiuni ale motorului sau ale transmisiei, temperatura propulsorului ramanand in limitele normale. Inginerii au ajuns la aceeasi concluzie dupa ce au testat pneurile si sistemul de transmisie.
"Am fost putin dezamagit de faptul ca nu am reusit sa gasim ceva mai greu sa tractam deoarece Boeing-ul de astazi a fost prea usor. Daca cineva ne poate oferi o aeronava mai grea, asteptam un semn", a declarat pilotul dupa incercare.
sursa: **************
__________________
Audi A4 2.0 T
|
|
|
24-11-06, 14:33
|
#122
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 508
|
Re: Poze masini !!!!
Quote:
Originally Posted by RCS.
A tractat un Boeing de 155 de tone!
Vi se pare ca un Boeing 747-200 nu poate fi remorcat de nimic altceva in afara de propriile sale motoare? Gresit. Un Volkswagen Touareg V10 TDI a reusit sa parcurga 150 de metri pe o pista auxiliara a aeroportului Dunsfold din Londra remorcand un avion de 155 de tone.
Masina folosita la demonstratie a fost un Touareg de serie, singurele modificari fiind un adaptor special pentru bara de ancorare si adaugarea a 4.3 tone de metal aditional la masa proprie a modelului pentru a se ajunge la 7.03 tone in total, cu tot cu sofer. Acestea au folosit la echilibrarea maselor. In schimb, motorul, suspensiile autoajustabile, jantele, pneurile si structura au fost standard. Din motive legate de publicitate, exteriorul modelului a fost inlocuit cu formele viitoarei generatii Touareg, care va fi lansata in 2007.
Capacitatile teoretice de remorcare ale lui Touareg au fost calculate la 200 de tone, totul pornind de la cei 764 Nm produsi de motorul cu 10 cilindri in V. Singurele cerinte pentru ca aceasta valoare sa poata fi pusa in practica au fost o suprafata de rulare perfect uscata si incarcarea peste limita normala.
Incercarea a avut loc in prima faza in Germania, cand Touareg V10 TDI a reusit sa remorcheze un Boeing 747-400 aflat in uz, care cantareste nu mai putin de 190 de tone. Din cauza faptului ca VW nu a reusit sa inchirieze acest model de avion pentru mai mult timp, constructorul german a cautat o alternativa in care sa aiba loc demonstratia pentru presa. A fost ales aeroportul din apropierea Londrei, acesta angajandu-se sa puna la dispozitia echipei de testare un avion. Acesta este un Boeing 747-200 retras din circulatie anul trecut, dupa 15 ani de cariera pentru British Airways. Cu toate acestea, avionul a dispus in timpul testului de toate cele 500 de scaune, 11 toalete si de tot trenul de aterizare. Motoarele originale au fost schimbate anul trecut pentru ca avionul a participat la filmarile pentru o productie cinematografica britanica. Cu toate acestea, Boeing-ul a cantarit 155 de tone, masa fiind asigurata de cele 28 de tone de apa aflate in rezervoare.
Conditiile atmosferice au fost departe de fi perfecte. Vantul puternic din directie opusa si o ploaie torentiala care a udat pista au insemnat tot atatea motive de ingrijorare pentru echipa de teste a celor de la Volkswagen. Daca la test au participat inginerii VW, personalul diviziei britanice, reprezentanti ai presei si trecatorii interesati, la volanul masinii s-a aflat Uwe Krieghoff, unul dintre pilotii de teste ai constructorului german.
Uwe a apasat acceleratia pana la jumatate in viteza a doua pentru ca masina sa urneasca enorma aeronava. Touareg nu a pierdut deloc aderenta si a reusit sa traga cele 155 de tone ale avionului cu o viteza constanta de 8 km/h. Dupa aproximativ 150 de metri, pilotul a lasat treptat pedala de acceleratie si a actionat incet franele pentru ca Touareg-ul si avionul sa se opreasca. La verificarea tehnica de dupa test nu au fost gasite defectiuni ale motorului sau ale transmisiei, temperatura propulsorului ramanand in limitele normale. Inginerii au ajuns la aceeasi concluzie dupa ce au testat pneurile si sistemul de transmisie.
"Am fost putin dezamagit de faptul ca nu am reusit sa gasim ceva mai greu sa tractam deoarece Boeing-ul de astazi a fost prea usor. Daca cineva ne poate oferi o aeronava mai grea, asteptam un semn", a declarat pilotul dupa incercare.
sursa: **************
|
Interesant.....Nu ai si un filmulet cu-m l-a tractat...
|
|
|
24-11-06, 17:23
|
#123
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
|
Re: Poze masini !!!!
l-o remorcat in aer. 747'le nu avea baterie, si la tras asta cu touaregu ca sa poate decola. la 200 a dat drumu la carlig, si avionul a luat-o
|
|
|
24-11-06, 22:23
|
#124
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,141
Member of: [Moderators] [Racing Syndicate] [PORSCHE]
|
Re: Poze masini !!!!
da...i-a dat a 2-a shi a pornit.
|
|
|
26-11-06, 23:51
|
#125
|
Presedinte RACING SYNDICATE
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,358
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Racing Syndicate] [VW]
|
Re: Poze masini !!!!
Se stie ca sunt cele mai automobile din lume
|
|
|
27-11-06, 00:18
|
#126
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
|
Re: Poze masini !!!!
Eu zic ca Caterpillar si GWM (great wall motors)
|
|
|
29-11-06, 17:36
|
#127
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 699
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Poze masini !!!!
Ce s-a intamplat cu Touareg-ul dupa 150m ? Pista trebuie sa fi fost mai mult de 150m ?
|
|
|
06-12-06, 16:37
|
#128
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 483
|
Re: Poze masini !!!!
dupa 150 m s-a terminat combustibilul )
|
|
|
18-12-06, 08:39
|
#129
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,070
|
Re: Poze masini !!!!
In timp ce oficialii Dacia incheie inca un an pe plus din punctul de vedere al profitului asteptand urmatoarea versiune a gamei Logan, un german ne face o surpriza foarte interesanta. Numele sau este Patrick Kirfel, este pasionat de pilotaj si de tuning si detine un centru de vanzare a modelelor Renault si Dacia in Germania. Cu ce ne uimeste germanul? Acesta a avut ideea de a lua un exemplar al modelului Dacia pentru a-l modifica astfel incat sa rezulte o versiune (inca) inexistenta pe piata: Logan RS.
Scopurile sale au fost unele foarte clare: acela de a-si demonsta maiestria in modificarea unui model care a socat Europa tocmai prin simplitatea sa si acela de a atrage un anumit tip de clienti. La interior, schimbarile inseamna mai ales noile scaunele Recaro prevazute cu centuri de siguranta cu prindere in sase puncte si volanul sport de dimensiuni mici. De ce avea nevoie un Logan de un sistem atat de complex de siguranta activa? Raspuns corect: motorul pe care il are sub capota modelul construit de german scoate nu mai putin de 170 de cai putere, are o cilindree de 2.0 litri si vine direct de pe Clio RS. In acest fel, cele 1135 de kilograme ale modelului romanesc ajung de la 0 la 100 km/h in 7.8 secunde si la o viteza maxima de 200 km/h.
Sistemul de suspensii a fost modificat iar garda la sol a fost coborata pentru ca una dintre cele mai nervoase versiuni Logan construite vreodata sa fie intr-adevar dinamica. Singurul aspect care nu se prea asorteaza cu imaginea generala este reprezentat de jantele de doar 15 inch.
Dar, pentru ca toate trebuiau sa aiba un pret, germanul l-a fixat la nu mai putin de 30.000 de euro. Altfel spus, cu vreo 5000 de euro mai mult decat o Octavia RS.
sursa: ************** LOGAN DE 170 CP !!!!
Cam mare pretul...
|
|
|
18-12-06, 15:19
|
#130
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 483
|
Re: Poze masini !!!!
cine da 30 de mii pe un Logan sa ridice mana sus
|
|
|
18-12-06, 19:00
|
#131
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
|
Re: Poze masini !!!!
cine da 30.000 euro pe un logan, ii lasa pe multi cu gura casca. Mai ales daca umbla putin si in motorul de RS.. Si asa afuma toate passaturile & co tdi pline de fumuri, si la propriu, si la figurat
|
|
|
18-12-06, 20:08
|
#132
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,332
|
Re: Poze masini !!!!
Quote:
Originally Posted by NEo007
cine da 30.000 euro pe un logan, ii lasa pe multi cu gura casca. Mai ales daca umbla putin si in motorul de RS.. Si asa afuma toate passaturile & co tdi pline de fumuri, si la propriu, si la figurat
|
Depinde......daca da de un golf 1.9 TDI cu T de 2.5, un intercooler mare si ceva cip bengos sare de 200 calutzi.
|
|
|
21-12-06, 13:26
|
#133
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,070
|
Re: Poze masini !!!!
Gemballa Mirage WP Black Edition
Gemballa Mirage WP Black Edition a fost construit pentru un client arab. Modificarile includ un kit de caroserie unic, un sasiu imbunatatit si frane ceramice. Au fost pastrate rotile de 19 inch, in schimb dimensiunile au fost marite la 265/35 la rotile din fata si 335/30 la rotile din spate. Dupa ce au umblat putin si la puternicul motor V10 de 610 CP si la sistemul de evacuare au reusit sa-i creasca puterea pana la 650 CP. Exista zvonuri ca se incearca dezvoltarea unor motoare cu puteri mai mari, 800 si respectiv 1000 CP. Pana la aparitia lor, tunerii de la Gemballa sunt foarte satisfacuti de ultima lor creatie, o masina cu un aspect care poate tulbura orice pasionat de masini. Pretul unei asemenea masini este in Germania de 700.000 Euro, pretul unui Carrera GT standard fiinde de "numai" 645.000 Euro.
sursa: masini.ro
|
|
|
22-12-06, 15:09
|
#134
|
Presedinte RACING SYNDICATE
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,358
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Racing Syndicate] [VW]
|
Re: Poze masini !!!!
Morghen scoate mana din pantaloni
|
|
|
22-12-06, 16:03
|
#135
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,141
Member of: [Moderators] [Racing Syndicate] [PORSCHE]
|
Re: Poze masini !!!!
))))))))
|
|
|
|
|