Alfa Romeo 8C 2900, construita intre 1935-1939 in 41 de exemplare, dintre care 30 inmatriculabile pentru strada
Motor: 8 cilindri in linie, 2905cc (68x100mm), 2 blocuri motor din aluminiu cu chiulase fixe unite de o baie de ulei comuna, 2 supape/cilindru, DOHC cu antrenare prin angrenaj central plasat intre cele 2 blocuri, 2 carburatoare si 2 compresoare intr-o carcasa comuna antrenate de angrenajul distributiei
180 CP la 5200 rpm(2900B) sau 220 CP la 5300 rpm(2900A, versiunea de curse)
225 km/h (2900A) sau 177-185 km/h (2900B, in functie de caroserie)
0-100 km/h: 9.4 sec (2900B)
Cutie de viteze manuala cu 4 trepte plasata in spate, impreuna cu diferentialul
Ambreiaj multi-disc
Suspensii independente la toate rotile, cu arc elicoidal in fata si lamelar in spate, 4 amortizoare pe spate (un amortizor hidraulic si unul cu frictiune la fiecare roata)
Frane cu tamburi de 432mm, hidraulice
Caroserie de aliaj usor si sasiu separat de otel
Greutate 1150-1250kg
Toate au avut caroserii lucrate la comanda de Pininfarina sau Touring, practic fiecare masina e un unicat, fiind diferita in detalii
~Nautilus