Quote:
Originally Posted by madicioco
FROST DANI tot ce vezi tu acolo spuma aia o sa ramana pe veci pe masina pt ca dupa ce o sa termine de finisat o sa puna fibra direct peste iti spun sigur si de ce nu ti sa r parea kitsch doar vrea sa puna faruri de peugeot 206,nu spun ca nu e de apreciat indrazneala lui dar hai sa fim seriosi ti sa r parea ca iese ceva super car????
|
Daca spuma aia ramane acolo inseamna ca omu e mai prost decat prevede legea ...
Cu toate ca eu nu cred asta ...
Spuma poliuretanica este folosita ptr a da forma finala masinii , ptr a face "proiectul " ... doar nu se apuca sa faca Extreme Wide BodyKitul cu chit auto , ziare si prosoape ...
Cand masina capata forma finala toata spuma aia se finiseaza cu chit auto de fibra , se finiseaza perfect , se ceruieste de 2-3 ori , se lustruieste si se fac MATRITZELE KITULUI !
Uita-te la baietii din Baia Mare sa vezi cum fac ei barile ... cu lemne si spuma si chit auto ... ai vazut vreo masina facuta de ei sa aiba lemne prin bari ? Eu nu cred ...
Abia dupa ce se scot mastritele kitului se da spuma aia jos pana la tabla , se polizeaza tabla si se toarna mulajele in matritze care urmeaza a fi lipite de caroserie cu fibra si probabil nituri ...
Asa ca nu mai visatzi la spume pe sub bari si la cartoane ... cautati sa vedeti Renault-ul Clio V6 facut in Italia ca e de 2 ori mai lat ca Leonul din poze ...
Si cam asa arata niste piese de Wde Bodykit inainte de a fi puse pe masina ...
Eu personal nu vad nici o spuma .