Cateva detalii:
Compania Kissel a functionat in Hartford, Wisconsin, intre 1906 si 1931.
Modelul Gold Bug, cu si fara "scaunul soacrei" (alternativa era un suport pentru saci de golf) a fost construit intre 1918 (prototip) si 1927, in doua versiuni, 6-45/55 (motor 6 in linie) si 8-65/75 (motor 8 in linie).
Motoare:
6-45: 6 cilindri in linie, 4670cc, supape laterale, compresie 4.0:1, 61 CP la 2300 rpm, 120-125 km/h
8-65: 8 cilindri in linie, 4049cc, supape laterale, 66 CP la 3200 rpm, >120 km/h in functie de caroserie
8-75: 8 cilindri in linie, 5317cc, supape laterale, bloc Lycoming modificat de Kissel cu pistoane si chiulasa de aluminiu, 71-75 CP la 3000 rpm, >120 km/h in functie de caroserie
Suspensie: arcuri lamelare, semi-eliptice in fata si 3/4 eliptice in spate
Transmisie: cutie manuala cu 3 trepte, tractiune spate
Sistemul de franare era unul primitiv, cu frane doar pe rotile din spate folosind o "banda" care se strangea in jurul unui tambur... o adevarata placere sa franezi de la 120 km/h asa
Socul/acceleratia de mana si comanda avansului pe volan
Alte facilitati destul de putin obisnuite la vremea ei: volan mobil in plan vertical pentru a facilita intrarea si iesirea (modelele de mare serie au asa ceva doar de prin 1990 incoace), bara de protectie fata montata pe arcuri pentru a absorbi socurile usoare asa cum avea modelele pentru SUA de prin anii '70...
~Nautilus