Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Evenimente Legal Racing

Reply
 
Thread Tools
Old 21-08-13, 14:19   #46
A3cosmin

Stage 2
 
A3cosmin's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 39
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Cu siguranta este putin mai alambicat sa calculezi clasele insa Alin, alias ZerO_CooL, este specialist si o sa va explice, iar incadrarile vor fi facute corect in functie de ceea ce ni se declara si ce putem observa. (ma refer si la corectitudinea celor declarate de participanti)
Vom asista cererile de inscriere si mai mult decat atat in anumite cazuri se fac corectiile direct la inscriere.
Referitor la coeficientii pentru masinile cu turbo indiferent diesel (1.4) sau benzina (1.6) mi se pare o prostie sa aplici acest coeficient la masinile cu turbo de fabrica deoarece puterea din certificat e obtinuta cu ajutorul turbinei. Corect este ca acel coeficient de supraalimentare sa se aplice masinilor cu turbine adaugate ulterior.
Sa luam un exemplu: honda civic 2.0 200hp (aspirat) si motor 2.0 tdi 140hp (turbo) de unde rezulta
2.0 aspirat = 200*0.95 coef.tractiune = 190 hp
2.0 turbo = 140*1.6 coef.turbo*0.95 = 186 hp
practic concureaza 190 hp reali VS 186 hp virtuali (reali 133hp= 140hp*0.95)
Astept lamuriri. Va multumesc !!
A3cosmin is offline   Reply With Quote
Old 21-08-13, 16:44   #47
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,520
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

In momentul in care ai sa participi in acest sistem si ai sa il intelegi, probabil ca o sa fi lamurit si multumit.
Acest regulament este un bun compromis intre ceea ce vezi pe strada si ce apare la curse, iar in mod cert masinile modificate serior au un avantaj, asa cume si normal.
In plus de asta clasele au fost dezbatute acum ceva timp in alt topic aici sunt anuntate si atat.
Nu putem sa multumim pe toata lumea, dar este o alta versiune, cea mai buna in opinia noastra.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 22-08-13, 22:27   #48
crystip84

Stage 5
 
crystip84's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 333
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

a ajuns VHT-ul?

ramane aceeasi cronometrare ca la China Town?

dc da, luati in considerare si folosirea unei cronometrari dedicata pentru cursele de drag?

ma gandesc ca e si pacat daca tot se platesc multi bani pentru inchirierea aeroportului .. totusi poate reusiti sa aduceti si o cronometrare de drag.. si nu de rally..
crystip84 is offline   Reply With Quote
Old 22-08-13, 23:18   #49
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,520
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Cronometrarea este asigurata de o firma profesionista!
Se folosesc scule acreditate si omologate in Elvetia, acolo unde orice aparat de masurat timpul in competitii sportive trebuie etalonat, pentru a oferii valori plauzibile si opozabile.
Legal Racing nu doreste sa internalizeze aceasta operatiune si ni se pare foarte corect sa fie asa, castiga doar cel mai bun, fara posibilitatea vreunei interventii.


La momentul cursei pista urmeaza sa fie in stare foarte buna, iar VHT-ul este luat in calcul pentru o distanta de 40-50m, valoare care pana acum pare a fi mai lunga decat ce s-a petrecut pana in prezent.

Daca sunt persoane care doresc combustibil de curse VP cu cifra ocatica ridicata din gama VP-Racing Q16 il poate achizitiona la comanda de la noi su colaboratorii nostrii la pretul de 150 Euro butoiasul mic de 20L sau alte produse de la VP.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 22-08-13, 23:56   #50
crystip84

Stage 5
 
crystip84's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 333
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Cronometrarea este asigurata de o firma profesionista!
Se folosesc scule acreditate si omologate in Elvetia, acolo unde orice aparat de masurat timpul in competitii sportive trebuie etalonat, pentru a oferii valori plauzibile si opozabile.
Legal Racing nu doreste sa internalizeze aceasta operatiune si ni se pare foarte corect sa fie asa, castiga doar cel mai bun, fara posibilitatea vreunei interventii.


La momentul cursei pista urmeaza sa fie in stare foarte buna, iar VHT-ul este luat in calcul pentru o distanta de 40-50m, valoare care pana acum pare a fi mai lunga decat ce s-a petrecut pana in prezent.

Daca sunt persoane care doresc combustibil de curse VP cu cifra ocatica ridicata din gama VP-Racing Q16 il poate achizitiona la comanda de la noi su colaboratorii nostrii la pretul de 150 Euro butoiasul mic de 20L sau alte produse de la VP.
din punctul meu de vedere poate sa fie si din Japonia .. dar as vrea si sunt sigur ca nu sunt singurul care doreste ca la aceasta cursa sa se dea bonuri cu timpii dupa fiecare cursa .. timpul inregistrat pe 60ft, 200m si et-ul final..

nu a contestat nimeni ca aparatura nu masoara bine.. numai ca masoara cu tot cu timpul de reactie..
crystip84 is offline   Reply With Quote
Old 23-08-13, 01:47   #51
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,520
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Noi avem un alt mod de abordare pe care l-am inceput in urma cu 10 ani si mai bine si pe acela il pastram in continuare. Este altceva.
Aparatura poate masura si separat timpul de reactie, insa noi masuram de cand s-a facut verde pana masina a trecut linia de sosire.
Astfel ramanem la vechiul sistem si cine castiga cursa in mod cert are pe acea mansa timpul mai bun.
Daca cumva startul este anticipat, timpul pe culoarul respectiv este blocat.

In concluzie trebuie inteles ca este altceva decat ce s-a obisnuit in ultimul timp si poate ca inteles acest sistem are farmecul lui.

Poate pentru Timisoara vom incerca si altceva intr-o forma de coorganizare, inclusiv dublu arbitraj.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 24-08-13, 23:03   #52
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,520
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

https://youtu.be/R9Rktks2bqg
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 26-08-13, 07:23   #53
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,520
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Afisul este gata!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	afis_n.jpg
Views:	162
Size:	144.4 KB
ID:	2842462  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 27-08-13, 09:51   #54
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Afisul este gata!
Ohhh.... superb

Acum cred ca trebuie sa imi trimiti si mie in Germania unul pt reclama
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 27-08-13, 12:31   #55
Bytzu
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bytzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 811
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Sebi,la treba cu 1.6 coeficient turbo....ori faci misto ori e regula noua...pt ca dc te.ai uita in spate,acel coeficient se aplica numai ADAUGARII ULTERIOARE DE TURBO PE UN MOTOR ASPIRAT!....ia mai analizeaza nitel situatia

RESPECT
__________________
BMW for ever
Ford for fun
Pejo for citymode
Bytzu is offline   Reply With Quote
Old 27-08-13, 12:49   #56
phaeton
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
phaeton's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 959
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[SKODA]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Cine zice asta ca se adauga doar pt turbo montat ulterior ? Ca asa ni se pare normal, e alta treaba.
Organizatorul stabileste regulile, asa a fost si la ultima cursa
phaeton is offline   Reply With Quote
Old 27-08-13, 16:36   #57
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,792
Member of:
[BMW]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Regulamentul actual nu mai face diferenta intre turbo de fabrica si turbo montat ulterior. Cam peste tot e asa.
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 27-08-13, 17:19   #58
phaeton
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
phaeton's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 959
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[SKODA]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Nu pot sa ma abtin. Am mai intrebat in cateva randuri, si cred ca am fost interpretat gresit.
Oricum ar fi, am sa vin sa ma dau indiferent de grupe, pasiunea nu o masor in premii.

Dar... puterea declarata a masinii include si turbo. Cazul meu, pentru aia 105 cai scrisi in talon, s-a luat in calcul si turbo. De ce sa se mai aplice din nou coeficientul ? Vreau doar sa inteleg modul de gandire.
phaeton is offline   Reply With Quote
Old 27-08-13, 23:44   #59
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,520
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Virgil sunt chiar in Germania si Supra da f bine.
Phaeton astea sunt clasele si nu le dezbatem aici iar tu esti bine venit la start.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 28-08-13, 08:20   #60
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Virgil sunt chiar in Germania si Supra da f bine..
Atunci treci cu un afis pe la mine :P
DZ1 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2020 4Tuning -