Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Evenimente Legal Racing

Reply
 
Thread Tools
Old 18-08-13, 16:15   #31
pisiku90s

Stage 2
 
Join Date: May 2010
Posts: 60
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

honda civic 1.4 = 90 cp , ford focus 1.6 tdci = 90...uite ca sunt si cu 90 fix...bine cu coeficientul ala ajunge sub..
pisiku90s is offline   Reply With Quote
Old 18-08-13, 16:47   #32
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Ce putere au motoarele alea in talon ?
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 18-08-13, 21:57   #33
darian

Stage 2
 
darian's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 37
Member of:
[Shadows Racing Team]
[VW]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Buna seara,
Am o intrebare concreta.
Dupa cum stiti Golf R si Audi S3 sunt identice din punct de vedere al motorului si transmisie dar puterile declarate sunt putin diferite (probabil marketing) si daca aplicam calculele dvs reies urmatoarele:
- Audi S3 265 hp fabrica declarati x 1.12 coeficient 4wd = 296.8 hp adica clasa F 250-300hp
- Golf R 270 hp fabrica declarati x1.12 coeficient 4wd = 302.4 hp adica clasa G 300-375 hp

Nu mi se pare corecta aceasta incadrare. Toate TFSI de la VAG BVZ, CDL sunt declarate 265 hp(S3, Scirocco R, Cupra R) doar Golf R e declarat 270 hp.

Astept un raspuns.
Va multumesc
darian is offline   Reply With Quote
Old 18-08-13, 22:44   #34
amadeus_and
Honda Driver

Stage 5
 
amadeus_and's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 730
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Dupa ce am vazut in regulament...ai uitat de coeficientul de turbo, care le face pe amandoua sa intre la clasa I...I – intre 425 si 525cp
amadeus_and is offline   Reply With Quote
Old 18-08-13, 22:49   #35
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Daca inmultesti si cu coeficientul pentru turbo (1,6), o sa vezi ca ambele sunt la grupa I.
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 18-08-13, 23:30   #36
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Cu siguranta este putin mai alambicat sa calculezi clasele insa Alin, alias ZerO_CooL, este specialist si o sa va explice, iar incadrarile vor fi facute corect in functie de ceea ce ni se declara si ce putem observa. (ma refer si la corectitudinea celor declarate de participanti)
Vom asista cererile de inscriere si mai mult decat atat in anumite cazuri se fac corectiile direct la inscriere.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 18-08-13, 23:39   #37
darian

Stage 2
 
darian's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 37
Member of:
[Shadows Racing Team]
[VW]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Quote:
Originally Posted by amadeus_and View Post
Dupa ce am vazut in regulament...ai uitat de coeficientul de turbo, care le face pe amandoua sa intre la clasa I...I – intre 425 si 525cp
Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL View Post
Daca inmultesti si cu coeficientul pentru turbo (1,6), o sa vezi ca ambele sunt la grupa I.
Va multumesc pentru lamuriri.
Practic un 2.0 turbo intra in clasa cu sa zicem un M5 5.0 v10.

@Sebastian: Nu este alambicat dar poate nu am fost eu atent. Am crezut ca acel coeficient de supraalimentare se aplica sistemelor adaugate ulterior nu din fabrica.
darian is offline   Reply With Quote
Old 18-08-13, 23:42   #38
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Nu facem astfel de asocieri, insa ai sa vezi ca in acest fel finalele la clase includ masini aparent foarte diferite, insa cu timpi foarte apropiati.

In unele cazuri practic este posibil sa gasesti masina cu motor de 2.0 turbo alaturi de masini cu motor de 5L aspirat, dar este doar daca puterile de calcul la clase coincid in cazuri particulare nu este o regula.

Last edited by SEBASTIAN; 18-08-13 at 23:44.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 18-08-13, 23:59   #39
darian

Stage 2
 
darian's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 37
Member of:
[Shadows Racing Team]
[VW]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Am inteles ca nu faceti astfel de asocieri si multumesc pentru raspuns dar vroiam sa stiu cu ce masini as putea fi in Grupa.

Daca nu gresesc asta ar putea insemna si un e36 m3 (290 hp) cu sistem turbo aftermarket si golit ca nu am gasit detalii ca ar fi grupe profi sau street.

Nu vreau sa mi se interpreteze ca flame dar chiar vreau sa ma lamuresc.

Multumesc de promptitudine.
darian is offline   Reply With Quote
Old 19-08-13, 07:28   #40
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Cei care doresc sa faca preinscrierea pot cere formularul de inscriere la office@legalracing.ro sau direct la secretariat@legalracing.ro.
Inscrierea definitiva se face in dimineata cursei chiar la Baneasa la intrarea de la ROMAERO.
Inscrierea definitiva nu se poate face online din mai multe motive cum ar fi:
- verificarea vizuala a masinii
- confruntarea actelor
- semnarea fisei
- plata taxei.
Avantajul preinscrierilor deriva din faptul ca in ziua cursei se misca mult mai repede totul daca avem fisa completata, iar masina este deja asezata in tabele cu clasele de concurs. In plus cei preinscrisi au prioritate la inscriere si au locul rezervat pana la o anumita ora, deci nu e cazul sa vina mult mai devreme.
De data asta vor fi si mototciclete.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 20-08-13, 12:14   #41
boh_325t

Stage 5
 
boh_325t's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 336
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

salut
un e30 316i cu motor central m3 3200 cc 321 cp fabrica cu turbo la ce grupa se incadreaza
boh_325t is offline   Reply With Quote
Old 20-08-13, 13:34   #42
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

In primul rand ar fi o onoare si deliciul spectatorilor.



Raspunsul simplu este J.


Se ajunge la aceasta clasa(cea mai mare) in urma urmatorului calcul conform regulamentului:


321(puterea motor declarata de producator) X 1.6(coeficient turbo benzina) X 1.15 (coeficient motor central) = 590.64 (puterea de calcul care reflecta clasa)
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 20-08-13, 20:17   #43
barros

Stage 1
 
barros's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 16
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Clase

Clasele se constituie in functie de puterea motoarelor ce echipeaza automobilele la momentul competitiei si sunt urmatoarele :



A – sub 90cp

B – intre 90 si 115cp

C – intre 115 si 150cp

D – intre 150 si 200cp

E – intre 200 si 250cp

F – intre 250 si 300cp

G – intre 300 si 375cp

H – intre 375 si 425cp

I – intre 425 si 525cp

J – peste 525cp



Nota: O clasa este constituita daca sunt minimum 6 participanti care au luat startul. Daca clasa nu se constituie masinile inscrise in aceasta clasa intra automat la o clasa superioara.

Nota : Puterea exprimata in cp se obtine inmultind puterea exprimata in kw cu 1.36.



16. Mod de incadrare in clase



- Coeficienti pentru supraalimentare (Cs)



Pentru turbo – 1.6 (benzina) si 1.4 (diesel)

Pentru compresor sau N2O – 1.3





- Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura (Cta)



Tractiune fata - 0.95

Motor central - 1.15

Tractiune 4×4 - 1.12 (se aplica pentru puteri mai mari de 200cp)

Jeep/SUV – 0.85

VAN – 0.75 (microbuze)



Mod de calcul al incadrarii in clase: P x Cta (daca e cazul) x Cs (daca e cazul) = Pf

P - puterea de fabrica a motorului care echipeaza masina la momentul cursei

Pf – puterea finala conform careia se face incadrarea in clase
se face o verificare la putere motor sau aveti incredere in ce zice proprietarul?
barros is offline   Reply With Quote
Old 20-08-13, 22:40   #44
serban_pc

Stage 5
 
serban_pc's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,446
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

O corsa B FWD cu motor 2.0 turbo(motor de pe calibra cu 204cp stock) cu ceva modificari unde se incadreaza?
serban_pc is offline   Reply With Quote
Old 21-08-13, 07:14   #45
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

204x1.6x0.95=310 cp

Ai dreptate asa este corect, daca e tractiune fata. Clasa G.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -