@l33loo - opel - arata bine man, mistoaca rau nu vad ghesheli

@big_ballz - vw - jante plate si strambe, nu ai umbre la grila xenon ireal
@sandrin - vw - cf un pic ireal la concentratie, misto ideea cu 2tone colour, stikerul e stramb

@barum - vw - misto, un pic ireal la faruri si priza de aer, dar merge macar de ar face si altii asa