13-04-11, 18:14
|
#871
|
4Rally
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,651
Member of: [Colectionar Machete] [VW] [4Rally] [FOTO]
|
Re: Machetele mele - CIPONE
Daca apreciezi ceea ce cumperi, banii nu-s o problema  , McRae merita si 1000 lei  . Felicitari!
|
|
|
13-04-11, 18:19
|
#872
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 317
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - CIPONE
In sfarsit! Mult asteptatele poze ale Fordului campionului tau! Impresionanta poveste, cum ne-ai obisnuit, poze.....calitatea 1..., macheta....foarte bine construita....hm,ce ar mai fii de adaugat? Keep up the good work!
__________________
beware the snake bite...
|
|
|
14-04-11, 01:20
|
#873
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 2,093
Member of: [Colectionar Machete] [RENAULT]
|
Re: Machetele mele - CIPONE
Macheta trebuia sa fie in colectia ta cu orice pret! La nimeni nu sta mai bine ca la tine, asta este clar. Stiu cat de fan esti.
Din punctul meu de vedere, macheta pare a fi realizata bine, in ciuda faptului ca are ceva ani in spate.
Felicitari de prezentare.
__________________
|
|
|
14-04-11, 22:12
|
#874
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 5,291
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - CIPONE
Foarte cool.....mai ales prin prisma celui care a "strunit-o" pe probe...
desi...ca sa carcotesc putin...nu stiu de ce imi pare ca are farurile cam mici...
sau poate e doar unghiul in care e pozata...
oricum bravo pentru alegere....
eu sper cat de curand sa termin versiunea Action Models care o am la restaurat - sa vedem daca e vreo diferenta
__________________
ORICINE VREA CEVA CU MINE POATE SA MA SUNE
DACA NU RASPUND POATE SA INCERCE DIN NOU
0722277200
Machetele mele
|
|
|
14-04-11, 23:02
|
#875
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,550
Member of: [Colectionar Machete] [Honda]
|
Re: Machetele mele - CIPONE
Superba macheta!  
M-am uitat si eu pe ebay,daca esti fan chiar merita 100 lire! 
Momentan nu este pe lista mea de prioritati,dar in viitor sper sa-mi adaug in colectie si Focus-ul(oricare) condus de Mcrae si Peugeot-ul 206,alaturi de Corolla WRC,care desi are vreo 10 ani cel putin,arata impecabil!
__________________
"THE BEAST"-TYPE RRR
|
|
|
16-04-11, 00:56
|
#876
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 2,452
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - CIPONE
Multumesc, ma bucur ca va place masina unui campion...
NEWS:
|
|
|
16-04-11, 02:16
|
#877
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 2,277
|
Re: Machetele mele - CIPONE
marfa, o sa-l am si eu in alte culori
|
|
|
16-04-11, 15:31
|
#878
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,778
|
Re: Machetele mele - CIPONE
Quote:
Originally Posted by CIPONE
Multumesc, ma bucur ca va place masina unui campion...
NEWS:
|
Este foarte faina,bravo.
|
|
|
19-04-11, 01:17
|
#879
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 2,452
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - CIPONE
Multumesc.
1:18, Universal Hobbies, Renault Clio V6.
|
|
|
19-04-11, 01:24
|
#880
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 2,277
|
Re: Machetele mele - CIPONE
Faina Cipi, nu stiu de ce , dar totdeauna m-a atras cliosul asta scurt, am si eu una pe drum.
|
|
|
19-04-11, 02:42
|
#881
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - CIPONE
asa macheta fara povestioara???
imi place foarte mult renu asta!
|
|
|
19-04-11, 14:37
|
#882
|
Colectionar Machete
 Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,305
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - CIPONE
Nu prea le am eu cu masinile de raliu dar asta e un clio de rallycross ?
Oricum frumos ! Si nu numai asta si modelele prezentate anterior
|
|
|
22-04-11, 23:35
|
#883
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 2,452
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - CIPONE
DS: e masina de circuit, mai exact masina de Renault Clio Cup.
Costi: in 1999 pilotul sarb Mikica Vesnic isi face debutul in Cupa Renault Clio Europe, pilotand masina de mai sus si termina pe un onorabil loc 31 din 120 de participanti. In 2000 termina pe locul 12 in Cupa Clio Germania, ocupand pozitii asemanatoare si in urmatoarele 2 sezoane, in cadrul aceluiasi campionat.
Masina are o greutate de 950 kg, fiind propulsata de un motor Renault Sport dispus in spate, V6, 3000CC ce dezvolta 315 CP, tractiune spate, cutie secventiala cu 6 trepte.
Last edited by CIPONE; 22-04-11 at 23:37.
|
|
|
23-04-11, 09:40
|
#884
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - CIPONE
multumesc pentru povestioara man!
|
|
|
24-04-11, 23:40
|
#885
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 2,452
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - CIPONE
placerea e de partea mea bro'...
Sezonul 2011 a insemnat debutul unei noi ere in materie de material competitional in bine cunoscutul Campionat Mondial de Raliuri. Citroen inlocuieste C4 le cu mult mai micutul si agilul DS3, Ford renunta la serviciile batranului Focus in favoarea juniorului Fiesta; aceste schimbari ii atrag in competitie, experimental deocamdata, si pe cei de la Mini si uite asa incepe ceva nou, frumos, antrenant pentru noi, fanii de pretutindeni. Este de mentionat faptul ca incepand cu acest sezon, odata cu schimbarea masinilor, au mai aparut si alte modificari majore: propulsoarele de 2L turbo ce dezvoltau 300cp au fost inlocuite cu mai micile 1.6L turbo capabile sa produca aceeasi putere, s a revenit la cutia secventiala cu 6 trepte actionata prin levier iar sisteme precum controlul tractiunii sau al stabilitatii au disparut complet.Intr un cuvant s a revenit un pic la macanica in defavoarea electronicii.Frumos.
Spuneam mai devreme ca Ford renunta la serviciile credinciosului sau luptator ce si a oferit pentru mai bine de un deceniu serviciile in cadrul WRC, cunoscand mari succese dar si deziluzii, in lupta cu secundele pe asfaltul inghetal al Frantei, desertului pietros al Kenyei sau macadamul rosiatic australian...este vorba de celebrul Focus. Incepand cu 1999, piloti precum Colin McRae, Carlos Sainz, Francois Delecour in prima faza, Marko Martin, Francois Duval mai tarziu si incheind cu Marcus Gronholm, Mikko Hirvonen sau Jari Mati Latvala in zilele noastre, au avut prilejul si onoarea sa struneasca herghelia de 300 de caluti ai diferitelor evolutii pe care masina le a suferit de a lungul sezoanelor competitionale.
RIP Focus, welcome Fiesta!
Focus Legacy:
|
|
|
|
|