Quote:
Originally Posted by Bytzu
ce spui tu acolo e.perfect ad3varat....o problema ar fi uzura prematura a scaunelor supapelor...sau asa cum zic boii nostri de mecanici de coltu strazii industrial 14 se scurteaza supapele...adica in fiecare molecula de gpl e un chinez mic care roade supapa...dar unde?
si la soft de putere? pana unde poti merge safe?
|
Mult din treaba asta cu uzura este mit si un mit sustinut de proasta setare.
EGT foarte mare datorat unui amestec si avans neadecvat poate "manca" din supape. Meseriasii o dau pe GPL ca e ... de fapt ei nu stiu, chiar nu stiu sa seteze GPL, habar nu au cum se mananca asta, incerca ca pe benzina dar fara nici un feedback... sonde, AFR, EGT... macar atat.
Quote:
Originally Posted by TAZ
Subiectul este foarte interesant si chiar ar fi bine de stiut cine poate face reglaje corecte.
Ai avut si ceva subaru in Vs?
|
Reglajele corecte le putem face si noi dar depinde de ceea ce este montat pe masina si de controlerul GPL(ECU de GPL).
Daca avem un montaj corect nu mai exista probleme de nici un fel.
Acum o instalatie foarte buna este cum am mai spus Tomasetto cu controler Stag.
Graficele puse sunt masurate la masini setate de noi, din pacate nu mereu ne ajuta partea de montaj atat ca executie dar si conceptual.
Quote:
Originally Posted by Andrei80
Chiar ma interesa si pe mine, pentru ca vreau sa-mi iau un Forester si as prefera XT-ul de 2.0 variantei NA(din motive usor de inteles ). Din pacate, desi e un lucru foarte comul sa ai GPL pe varianta aspirata, pe turbo nu prea am vazut si nici macar nu am gasit unde as putea sa-mi pun ulterior...
|
Nu am avut ocazia sa setam un Subaru cu motor de 2.0Turbo cu instalatie GPL insa este lafel ca la restul de masini.
Am setat mai multe modele cu GPL si turbo, chiar si EVO , iar rezultatul a fost foarte bun.
Daca vrei pe cineva pentru montaj pot sa-ti recomand desi nu avem o colaborare directa sa-ti pot da si un pret mai bun.
Ideal daca te intereseaza consumul este sa-i facem un ECO Tuning pe benzina moment in care masina castiga si vreo 10hp, iar apoi setam si GPL.
Ai sa ramai socat de functionare.
Spun ca este ideal sa se seteze ecu masinii astfel incat motorul sa mearga cat mai bine cu corectii cat mai mici, ecu masinii fiind dirijorul principal, cel de GPL "copiind" oarecum fnctionarea acestuia.