Superoferta lunii Februarie!
https://forum.4tuning.ro/679-racing-c...ml#post5657618
Racing Code a fost primul tuner roman care a modificat softul la modele Subaru atat benzina cat si diesel inca de la aparitia acestora. Cronologic vorbind Racing Code se poate mandri cu propia solutie de tuning pentru modele Subaru fiind al treilea tuner din lume car a modificat softurile la celebrele STI, fiind singurul care foloseste o metoda similara cu cea a producatorului.
La inceput modificarea modelelor diesel s-a facut putin mai complicat fiind necesare mai multe ore de lucru cu ECU deschis pe masa, in laborator.
S-a lucrat conform standardelor producatorilor de ECU folosind aceeasi solutie ca si cea utilizata de producatorul de ecu, totul era sigur, bine facut dar observabil la garantie.
Orice interventie fizica asupra ECU lasa urme fizice, vizibile la o inspectie atenta, fapt care ar fi atras imediat anularea garantiei.
Acum insa noi putem modifica aceste softuri folosind intr-o proportie de peste 95% portul OBD.
SUBARU DIESEL SE MODIFICA DIRECT PRIN OBD.
Acum operatia este reversibila fara efecte secundare, desi nimeni nu si-a dorit revenirea la softul de fabrica pana acum.
Modificarile standard estimeaza urmatoarle valori REALE:
2.0 D Forester 147HP/350 Nm se ridica la 175HP/400Nm cost € 399.00
2.0 D Impreza, Legacy, Outback 150HP/350Nm se ridica a 175Hp/400Nm cost € 399.00
Valorile expuse nu sunt maxime ci optime pentru a nu afecta in mod negativ fiabilitatea acestor motoare. In unele cazuri in functie de exemplar pot fi sanse de a ridica valorile putin mai sus.
Valorile expuse sunt valori reale masurabile si opozabile oricarei masuratori dyno serioase.
Testarea dyno inainte si dupa modificare este de doar € 50.00 fiind optionala.
Avantajele sunt clare in ceea ce priveste puterea si cuplul, nu are sens sa ne pierdem timpul cu a explica asta.
Ambreiajul nu este afectat dupa aceasta crestere de 50Nm.
Avantajul reversibilitatii.
Avantajul optimizarii reale pentru fiecare exemplar in parte modifcarile find custom, tinand cont de particularitatile fiecarui exemplar in parte.
Scaderea consumulul de combustibil la o utilizare normala 0.5-1l la 100Km parcursi.
Modificarile pot fi facute cu masina direct pe dyno, iar daca rezultatul nu este cel scontat operatia de chiptuning nu trebuie platiata revenind imediat la setarea de fabrica.
In mod normal in urma acestor modificari viteza maxima creste cu cca. 10Km/h iar demarajul se imbunatateste cu cca. 0.5s pana la 100Km/h.
Reprizele se imbunatatesc considerabil.