Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 04-10-09, 00:49   #16
duud40

Stage 3
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 138
Default Re: Primul ECU stand-alone romanesc (By RacingCode)

Mesajul de mai sus e totusi o gluma..Zic asta inainte sa se supere cineva Foarte tare ca se face asta pe la noi.Ce nu inteleg eu este cum de poti vinde acelasi hardware la bani mai putini si sa blochezi niste optiuni software.... Chestia asta a la motec mi se pare un pic ciudata .
duud40 is offline   Reply With Quote
Old 04-10-09, 20:17   #17
Andrei_RC

Stage 2
 
Andrei_RC's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 64
Default Re: Primul ECU stand-alone romanesc (By RacingCode)

Motec este intradevar un reper un veritabil, punct de referinta, cu toate ca abordeaza politica pe care o blamezi . Isi permit sa gandeasca asa si au clientii lor, fiind intalniti destul de des in zona de top a automobilismului. Oricum este politica lor, e dreptul lor sa faca asa si trebuiesc felicitati daca au clienti. Insa nu este subiectul nostru de discutie, mai mult nu vrem nici sa ne raportam la politica nimanui. Asa cum s-a mentionat mai sus e vorba de o alta abordare, propie, pe care echipa noastra o considera sanatoasa si corecta.

Pentru ECC1280 exista mai multe versiuni, iar pana la partea de software trebuie sa specificam ca este vorba de diferenta hardware.
Optiunile nu sunt blocate software, anumite module lipsesc de pe placa de baza. Spre exemplu la unele modele nu este necesar sa existe senzor de presiune, sau nu este nevoie de boostcontroller electronic. Exemplele pot fi multiple.

Pentru a obtine costuri rezonabile ECC1280 se poate configura dupa aplicatie ajungand, daca este cazul, la versiunea full.

Acest ecu poate gestiona un motor de Subaru Turbo cu toate optiunile incluse si poate gestiona si un motor de Renault de pe Dacia, insa intr-o forma simplificata, ce nu afecteaza performanta. Elimina doar ce este suplimentar si neutilizabil.

Totusi un mare avantaj este ca se poate face upgrade daca este nevoie platind doar diferenta de cost.

Exemplu iau tot o Dacia Logan de 1,6l, initial functionaneaza cu varianta optima pentru motor aspirat, iar daca trebuie montata si gestionata o turbina se pote face upgrade adaugand hardware-ul necesar, ulterior deschizand partea software necesara bunei functionari.

Diferenta de pret fiind mereu corecta.

Last edited by Andrei_RC; 04-10-09 at 20:20.
Andrei_RC is offline   Reply With Quote
Old 04-10-09, 22:33   #18
radu_lkv
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 515
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Mitsubishi]
Default Re: Primul ECU stand-alone romanesc (By RacingCode)

Quote:
Originally Posted by Andrei_RC View Post

Acest ecu poate gestiona un motor de Subaru Turbo cu toate optiunile incluse si poate gestiona si un motor de Renault de pe Dacia
pai oricum nu e mare diferentza intre cele doua motoare...dacia, subaru...mereu le incurc

Last edited by radu_lkv; 04-10-09 at 22:37.
radu_lkv is offline   Reply With Quote
Old 08-10-09, 22:10   #19
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Primul ECU stand-alone romanesc (By RacingCode)

Avem deosebita placere de a va anunta, ca in curand v-a avea loc
decernarea premiului, ce consta intr-un test de MASURARE PUTERE LA ROTI oferit de Racing Code castigatorului concursului desfasurat in cadrul prezentarii ECC1280.
Detalile pentru intalnire le puteti citi mai jos, iar prezenta nu este restrictionata.
Data : 09.10.2009
Orele: 18:00
Locatia: sediul Racing Code
Adresa: Drumul Binelui Nr.9-11
Contact:
Tel. 0722357345
E-mail marketing@racingcode.ro
Cu aceasta ocazie puteti viziona in direct la adresa sus mentionata, testarea automobilului castigatorului concursului si bineinteles posibilitatea de a-l cunoaste.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 28-08-10, 21:21   #20
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Primul ECU stand-alone romanesc (By RacingCode)

Dupa ce acest tip de produse, ECU, au parcurs un numar de km si a trecut timpul peste ele, va comunicam ca nu am inregitrat nici un fel de avarie la ele.
Functionarea lor este ca in prima zi de setare.
Nu ne-am asteptat sa apara defectiuni stim foarte bine calitatea produsului , dar o firma care se respecta mai ales la un produs nou procedeaza astfel, facand verificari de rutina.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 29-08-10, 03:47   #21
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Primul ECU stand-alone romanesc (By RacingCode)

Acest ecu stand alone , poate fi montat pe o toyota celica din 2003 pregatita pentru o conversie turbo? daca da , la ce pret e disponibil ? multumesc anticipat
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 29-08-10, 06:26   #22
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Primul ECU stand-alone romanesc (By RacingCode)

Da poate fi montat pe aproape orice tip de masina, inclusiv pe Celica convertita la turbo.
Detaliile despre pret cel mai bine pot fi obtinute la sediul noastru in baza unei discutii.
Trebuie creeat un mic caiet de sarcini cu toate functiile in concordanta cu masina.
Pretul maxim pentru el este 2500 euro, dar este posibil sa nu fie necesare toate functiile.
Constructiv el este prevazut cu module care pot aparea sau nu pe placa de baza in functie de necesitati.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 29-08-10, 19:25   #23
MANIAC222

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 314
Default Re: Primul ECU stand-alone romanesc (By RacingCode)

Wooww... 2500 euro ??? la foamea care e in tara asta ?!?!?!
Pai cu o suma mai mica decat ce specificata de tine, vine tuner-ul din europa, bate la poarta, si iti seteaza si vinde cu manuta lui un stand alone facut "altfel" ca sa ma exprim mai civilizat, un stand alone fiabil, care a fost folosit de mii de masini si are rezultate foarte bune.
Adica mi se pare ca deja o dam in bezele. Sunt curios cate stad-alone-uri din acestea a-ti vandut/setat pana acum? Cati indivizi au dat 2500 euro? si pentru ce ?

Last edited by MANIAC222; 29-08-10 at 19:35.
MANIAC222 is offline   Reply With Quote
Old 30-08-10, 09:40   #24
Andrei_RC

Stage 2
 
Andrei_RC's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 64
Default Re: Primul ECU stand-alone romanesc (By RacingCode)

Dap, e scump halatu' ! dom'le , pe foamea asta bezelele...sunt de baza pentru romani. Imi aduc aminte de doua babe in fata unei vitrine : "Nu le e rusine, ce preturi, la mine in piata la tarabe le gasesc la juma' de pret.. etc".
Fara suparare, ce raspuns as putea da ? Produsele noastre sunt de top si au ca target performanta nu costul. Cine le foloseste ? Inafara de cele care le-am montat noi, pe cele mai rapide masini din campionatul intern, si pe cateva pe masini de strada, sincer nu as putea nominaliza, pentru ca avem doar un dealer extern si nu il intrebam cui le vinde.
In principiu proiectul a pornit de la o aplicatie pentru care am avut nevoie de o functie ce nu am gasit-o pe nici un alt calculator in forma in care o doream, nici chiar MoteC, si atunci am dezvoltat tot calculatorul implementand tot ce am dorit.
Andrei_RC is offline   Reply With Quote
Old 30-08-10, 14:14   #25
duud40

Stage 3
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 138
Default Re: Primul ECU stand-alone romanesc (By RacingCode)

Quote:
Wooww... 2500 euro ??? la foamea care e in tara asta ?!?!?!
Pai cu o suma mai mica decat ce specificata de tine, vine tuner-ul din europa, bate la poarta, si iti seteaza si vinde cu manuta lui un stand alone facut "altfel" ca sa ma exprim mai civilizat, un stand alone fiabil, care a fost folosit de mii de masini si are rezultate foarte bune.
Adica mi se pare ca deja o dam in bezele. Sunt curios cate stad-alone-uri din acestea a-ti vandut/setat pana acum? Cati indivizi au dat 2500 euro? si pentru ce ?
Gresesti destul de nasol aici.
Nu prea e corect sa intrii pe threadul omului sa spui ca in partea cealalta e mai ieftin. Nu conteaza cine unde si a cui.
Atata cer ei pe serviciile lor. Stii tu vorba aia fiecare cu a masii (sau era ma-sii ?).
Uite daca ti se pare mult poti cumpara un megasquirt si sa ti-l construiesti singur cu 300 de euro.

Ai fii putut sa fii mai elegant si sa pui intrebarile ale caror raspunsuri vrei sa le aflii altfel.

Nu sunt avocatul lor , n-am nici o treaba cu ei dar ma zgarie pe ochi cand ii umplii de "mehlem" la prima strigare , gratuit.
duud40 is offline   Reply With Quote
Old 19-10-10, 21:55   #26
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: Primul ECU stand-alone romanesc (By RacingCode)

Sincer si mie mi se pare putin mare pretul ,avand de ales HONDATA S300 ,CARE COSTA ,400 euro si e folosit de majoritatea ,nu mai zic de s200,s100 ,care e la pret super bun .
Ma bucura insa faptul ca se misca treaba si la noi ....poate peste ceva timp daca se va intampla ceva bun in tara ,ne vom permite si noi cei cu buget restrans un astfel de ecu ,pana atunci ,nu uitati ca stam foarte prost si la capitolul lucruri ROMANESTI ,calitate indoielnica.
__________________
giany_TM is offline   Reply With Quote
Old 19-10-10, 23:04   #27
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Primul ECU stand-alone romanesc (By RacingCode)

Hondata este o solutie ieftina, comerciala, iar ceea ce oferim noi vizeaza gama de produse profesionale.
Comaparativ ar fi un Motec M800, al carui pret creste foarte mult odata cu deschiderea optiunilor.
Pentru cei interesati este foarte bine de stiut ca in baza unui caiet de sarcini semnat de cleint se poate oferi pretul exact.
La modelele aspirate pretul poate cobora foarte mult nefiind necesara configurarea hardware totala.

Last edited by SEBASTIAN; 19-10-10 at 23:10.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 21-10-10, 00:33   #28
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Primul ECU stand-alone romanesc (By RacingCode)

Daca esti interesat de Hondata, care este o solutie dovedita, te ajut eu cu un link :
http://www.hondata.ro/partners.html
andreitentean is offline   Reply With Quote
Old 21-10-10, 07:09   #29
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Primul ECU stand-alone romanesc (By RacingCode)

Daca cineva se multumeste si ii este suficienta o solutie de genul celor oferite de la Hondata, care de multe ori reprezinta o varianta facila, noi ii putem importa ceea ce-si doreste, putem monta ecu si desigur il putem seta.
Daca insa doreste mai mult pentru un alt tip de aplicatie ceva mai complexa oferim solutia completa RacingCode cu ecu propriu.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 23-10-10, 14:13   #30
skyZZo

Stage 5
 
skyZZo's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,043
Member of:
[4Rally]
[Freehand Design Usergroup]
Default Re: Primul ECU stand-alone romanesc (By RacingCode)

Nu inteleg de ce se discuta de pret,deja sa specificat ca accentul sa pus pe cu totul si cu totul altceva decat cost

Cat despre fapt in sine,ar trebui sa apreciem cu toti ca o echipa romaneasca a zis la un moment dat..."nici un produs de pe piata nu satisface nevoile noastre in totalitate...asa ca hai sa creem noi unul care sa o faca "

Sincere felicitari
__________________
skyZZo is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -