Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > PowerTech Performance

Reply
 
Thread Tools
Old 25-12-11, 23:26   #16
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: EFECTELE TURATIEI IN REZULTATUL MASURARII PUTERII PE STANDUL DINAMOMETRIC

Ai dreptate numai ca din pacate (sau din fericire) graficele de la RC pornesc cam de la 2000rpm.
Cum as putea sa imi dau seama ca la 0rpm nu aratau 50Nm???
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 25-12-11, 23:35   #17
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: EFECTELE TURATIEI IN REZULTATUL MASURARII PUTERII PE STANDUL DINAMOMETRIC

Foarte simplu aplici formula si daca este ceva adaugat nu-ti da la calcule.
https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...yno-bible.html
La adresa de mai sus ai tot ce trebuie sa poti verifica orice grafic punct cu punct inclusiv ale noastre.
Se pare totusi ca-mi pierd timpul pentru ca nu esti capabil sa intelegi asta.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 25-12-11, 23:40   #18
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: EFECTELE TURATIEI IN REZULTATUL MASURARII PUTERII PE STANDUL DINAMOMETRIC

Chiar nu sunt capabil.La adresa pusa de tine graficele incep de la 2000rpm.
Te laudai acum ceva timp cu un standalone RC in dezvoltare.
Crezi ca un simplu Unichip montat intre senzorii rolelor si restul instalatiei dyno poate influenta niste parametri la comanda???
Sau poate sa arate alta turatie decat cea a masinii de pe stand daca nu o citesti pe OBD?
Cat de greu le-ar fi inginerilor tai care sunt sigur ca sunt mai capabili ca mine sa dezvolte o metoda de pacalit marele dyno Mustang?
5 min?
10min?
Eu as fi cautat o metoda chiar de la instalare. Sa stiu eu ca se poate face
bluey is offline   Reply With Quote
Old 25-12-11, 23:50   #19
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: EFECTELE TURATIEI IN REZULTATUL MASURARII PUTERII PE STANDUL DINAMOMETRIC

Fiind un dyno pe care si guvernul american il foloseste, nu numai unii producatori si diversi dezvoltatori particulari probabil ca este conceput sa fie sigur si corect. Nu cunoastem sa aibe scapari cu privire la modul de masurare, iar oricine doreste poate verifica asta aplicand formulele corecte date chiar de noi in articolul cu biblia dynoului.
Totusi te rog sa citesti acea biblie macar odata, daca e cazul de mai multe ori iar unde nu pricepi sa consulti un profesor de fizica, desi e siplu cunostintele de gimnaziu sunt arhisuficiente ca sa iti faci o idee completa.
Dar modul si viteza in care-mi dai replici intre posturi nu cred ca ti-au permis sa citesti mai mult de cateva randuri.
Ai rabdare citeste, verifica, daca poti sa schimbi vreo virgula o poti face acolo, poti intreba, poti cere explicatii... nu fi ingnorant, prost pregatit si nu te pune in slujba raului.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 26-12-11, 00:01   #20
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: EFECTELE TURATIEI IN REZULTATUL MASURARII PUTERII PE STANDUL DINAMOMETRIC

Tu nu imi raspunzi la intrebari. Chiar eviti anumite intrebari si ma mai si jignesti.
Tipic tie.
Imi scoti ochii cu formulele alea.
OK. Formulele alea se aplica la niste valori pe care tu le poti falsifica.
Toti parametrii cititi de dyno-ul tau poti fi modificati intr-un anumit moment sa difere de realitate.
Dar tu ma pui sa citesc aceeasi formula si sa recitesc acelasi articol menit sa preaslaveasca dyno-ul tau si care contine atacuri la adresa unori useri ai acestui forum.
La intrebarile mele nu ai avut nici un raspuns clar pana acum.Te ascunzi dupa deget.Ai sterge intrebarile daca ai avea posibilitatea ca sa nu vada nimeni ca nu vrei sa raspunzi.


P.S. Motoarele purtatoare ale Challengerului au fost testate tot pe un stand dyno Mustang la vremea respectiva de catre NASA?
bluey is offline   Reply With Quote
Old 26-12-11, 06:20   #21
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: EFECTELE TURATIEI IN REZULTATUL MASURARII PUTERII PE STANDUL DINAMOMETRIC

Imi pare rau daca tu crezi ca eu te jignesc. Dar eu iti dau formulele ca sa ai posibilitatea de control a oricarui grafic.
Sa sti ca totul se bazeaza pe principii fizice simple si verificabile, asa ca nu are rost sa umplu forumul de bla, bla, blauri asa cum vad ca se poarta cand totul se rezuma la o formula.
Vad insa ca unii incaerca sa rusineze fizica, aceeasi fizica pe care si NASA o utilizeaza in proiectele lor.
Despre priectele NASA nu am destule informatii sa ma pot exprima corect si nu-mi place sa duc dialoguri pe zone pe care nu le cunosc.

In mod cert turatia introdusa prost, prost citita atrage rezultat fals al masuratorilor de cuplu / putere si sigur nu este singurul mod prin care se pot "ajusta" pe unele dyno graficele.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 26-12-11, 09:13   #22
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: EFECTELE TURATIEI IN REZULTATUL MASURARII PUTERII PE STANDUL DINAMOMETRIC

Multumesc frumos pentru raspuns.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 17-04-12, 13:40   #23
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: EFECTELE TURATIEI IN REZULTATUL MASURARII PUTERII PE STANDUL DINAMOMETRIC

Apropo de rpm si Nm am masurat si masini care la 0 rpm masurau un anumit cuplu :
https://www.youtube.com/watch?v=oGsPzYJ8CjI

Este vorba de anumite hibride care opresc efectiv motorul si functioneaza doar pe electric, in acest caz daca bine-mi amintes punea la roti 17 cai fara motor termic.
Mersul in trafic foarte aglomerat, la viteze mici, se facea pe acumulatori.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 27-03-14, 00:07   #24
law53

Stage 4
 
law53's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 293
Default Re: EFECTELE TURATIEI IN REZULTATUL MASURARII PUTERII PE STANDUL DINAMOMETRIC

jeep wrangler 2.8d 200cp cat castigam si mai ales ma intereseaza ca sa consume mai putin. chiar consuma multicel si sunt de ultima generatie. consuma mai mult cu 2,3 l ca un x5? nu mi-am luat masina sa ma uit atent la consum, dar am avut x5 si mergea mai tare si consuma mult mai putin, iar x5 este mult mai grea/mare...
__________________
bmw 530 & cali turbo+++
law53 is offline   Reply With Quote
Old 10-09-15, 20:35   #25
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: EFECTELE TURATIEI IN REZULTATUL MASURARII PUTERII PE STANDUL DINAMOMETRIC

Incredibil ce dyno fac unii care nu citesc turatia si nu au sincronizare cu ecu masinii ...
E clar ca de aici apar erori multe.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -