16-03-12, 22:25
|
#31
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
|
Re: bmw e21 320
In loc de alea duble Solex nu preferi 4 carburatoare Mikuni de motor de 1000?  Ti-ar ridica mai mult puterea
|
|
|
18-03-12, 20:02
|
#32
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 682
|
Re: bmw e21 320
am 4 carburatoare .pt ea. nu stiu daca merge de 1000 pe 2000.. nu stiu nimic despre mikuni.de la ce sunt cat ridica puterea etc.....
|
|
|
18-03-12, 20:31
|
#33
|
 Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 959
Member of: [Old School Cars]
|
Re: bmw e21 320
le pui pe alea care le-ai luat pt lizard ? :P
deci ramane m10-le pe ea nu ?
|
|
|
18-03-12, 20:51
|
#34
|
Chevrolet Driver
 Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,206
Member of: [CHEVROLET]
|
Re: bmw e21 320
bv ! frumos parcurs !!
|
|
|
18-03-12, 21:53
|
#35
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
|
Re: bmw e21 320
Vezi ca am un topic cu ele la vanzare. Putere dau toate, dar difera marimea admisiei. Cat de mare e gaura pe unde trage aer, mai mare gaura=mai mult aer=mai multa putere...n-are rost sa-ti zic asta, pt ca deja stii. A mele sunt de 35mm. Sunt pentru motoare mai mari. Exact ca cele de pe R1, singura diferenta intre a mele si alea de R1 e la rezervoare, cele de la R1 au o anumita inclinatie, ale mele sunt drepte.
__________________
“On a given day, a given circumstance, you think you have a limit. And then you go for this limit and you touch this limit, and you think, 'Okay, this is the limit'. And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.” (Ayrton Senna)
if it ain`t broke, fix it 'til it is
|
|
|
19-03-12, 03:18
|
#36
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: bmw e21 320
Quote:
Originally Posted by Marica
Vezi ca am un topic cu ele la vanzare. Putere dau toate, dar difera marimea admisiei. Cat de mare e gaura pe unde trage aer, mai mare gaura=mai mult aer=mai multa putere...n-are rost sa-ti zic asta, pt ca deja stii. A mele sunt de 35mm. Sunt pentru motoare mai mari. Exact ca cele de pe R1, singura diferenta intre a mele si alea de R1 e la rezervoare, cele de la R1 au o anumita inclinatie, ale mele sunt drepte. 
|
alea de 35-32 sunt pt motoare normale....38-40 sunt pentru motoare mari, in orice caz...iti trebuiesc jigloare de 180, deoarece alea stock din carbuarator...majoritatea sunt de 130...sau poti face o ciobanie sa le maresti cu bormasina. succes cu proiectul inainte
__________________
[size=1]Prea adevarat ca sa fie light ...
Cosmetica auto--Curatare chimica a interioarelor-- Tratamente vopsea--
Curatarea motorului--degresarea jantelor, indepartarea calaminei, polishari profesionale, reconditionari jante, vopsitorie!
https://forum.4tuning.ro/83-car-styli...e-chimica.html
CONTACT 0763096148
|
|
|
19-03-12, 15:57
|
#37
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 682
|
Re: bmw e21 320
am inteles ca trebuie sa stea inclinate..... am deja niste solex u ri sport.care le vom pune ...provizoriu
e clar ca de la 1000 la 2000 trebuie ceva marit pe acolo:PP
|
|
|
19-03-12, 22:16
|
#38
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
|
Re: bmw e21 320
Ma stii care-i chestia, carburatoare dinastea pt motor de 2000 nu sunt. Alternativa pentru astea 4 sunt weeberele, dar alea sar de 150e. Intereseaza-te la cei care au pus pe masina asa ceva, si o sa-ti spuna toti ca au putere mai mare. Eu am un prieten care si-a pus 4carburatoare pe masina, dar erau de motor mai mic. Diferenta a fost foarte mare, avea mult mai mult cuplu, si erau parca de 30. Ale mele sunt de 35 si le-am luat tot pentru aceiasi miscare, dar din pacate n-am loc sa le pun pe masina...E o teorie foarte simpla cu astea, dau putere mai multa fiindca fiecare piston are gaura lui de admisie.
|
|
|
20-03-12, 10:31
|
#39
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 682
|
Re: bmw e21 320
stiu ce spui.eu am 2 seturi de cate 2 dalea sport. astea sutn bune .mi a spus un prieten.mareste puterea si se tureaza ca un motor.insa momentan.nu se stie sigur ce facem cu mot ala:PP de aia nu investim in nimic decat cuzineti segmenti garnituri sem supapa.etc
|
|
|
11-04-12, 20:21
|
#40
|
 Stage 4
Join Date: Dec 2010
Posts: 218
|
Re: bmw e21 320
ce am vrut sa te intreb, ai suspensie sport. ma intereseaza de unde ai cumpartat-o si cat te-a costat ca vreau sa cumpar sii eu.dar as vrea sa cumpar numai arcuri sport.si spor la reconditionat rechinu.stima
|
|
|
11-04-12, 23:56
|
#41
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 682
|
Re: bmw e21 320
sal
am luat arcurile din germania.........o sa caut adresa.si o sa ti trimit link sa cumperi daca vrei. dar sa mai imi aduci aminte zilele astea.ca sigur uit...
|
|
|
12-04-12, 09:01
|
#42
|
 Stage 4
Join Date: Dec 2010
Posts: 218
|
Re: bmw e21 320
Quote:
Originally Posted by BMWUTU
sal
am luat arcurile din germania.........o sa caut adresa.si o sa ti trimit link sa cumperi daca vrei. dar sa mai imi aduci aminte zilele astea.ca sigur uit...
|
numai arcurile le-ai luat? si la ce pret . cu ,cat coboara masina cu 40mm sau 60mm. ms mult stima
|
|
|
16-04-12, 01:25
|
#43
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 682
|
Re: bmw e21 320
60 cu 60...
|
|
|
15-07-12, 00:29
|
#44
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 682
|
Re: bmw e21 320
arcurile au fost 120 euro.pt astea mai vechi sunt mai scumpe...
am mai lucrat la masina. am vopsito pe dedesubt
|
|
|
15-07-12, 01:09
|
#45
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: bmw e21 320
Quote:
Originally Posted by BMWUTU
arcurile au fost 120 euro.pt astea mai vechi sunt mai scumpe...
am mai lucrat la masina. am vopsito pe dedesubt
|
pff  ..mega gigea!  ( si da, asta este reactia mea reala)
|
|
|
|
|