In primul rand vreau sa stiti ca nu sunteti singurii iubitori de masini vechi, old school.Si sunt sigur ca mai sunt multi care stau ascunsi, dar sper sa-i invrajbesc cu ocazia acestui topic.
De vreun an si ceva am citit cam toul pe aici si pe alte site-uri straine alimentandu-mi pasiunea pentru masinile vechi.Eu iubesc in special modelele vechi de Bmw, dar si de Vw sau alte marci europene ori americane.
In al doilea rand vreau sa mentionez faptul ca masina nu este a mea si a unui bun prieten si vecin.Acesta este si el indragostit de masinile vechi si inspecial de Passatul sau.
Masina este fabricata in '78 si adusa in tara la scurt timp dupa '90.masina a stat mult timp pe bara, vreo 5-6 ani din cate imi amintesc.Afara, in ploaie, vant, zapada.Anul trecut cand acest prieten al meu a venit in tara din Spania, hoatarat de mic sa puna masina pe picioare, s-a apucat de ea.Fara prea multa cunoastere a dus-o la un tinichigiu/vopsitor care si-a cam batut joc de ea.Asta o sa reparam mai tarziu.
Tot ce conteaza este ca masina este intacta si in proportie de 99,9& originala.Compadre acesta al meu are si piese de rezerva de la un alt Passat asemanator, tot al familiei, doar ca acela fusese dezmembrat.I-au mai ramas multe piese de caroserie si de motor.
Are motor de 1.6 litri, 70 de cai treziti la viata.Cutie de viteze in 4 rapoarte, manuala.Passat LS, berlina fastback, 4 usi.
Dupa vopsire, a schimbat bujiile, a facut distributia, pompa de apa noua, carburator reconditionat (de el) si a trecut cu brio de inspectie.masina are toate actele si circula legal din toate punctele de vedere.
De curand, de cand am inceput sa mai mesterim noi doi, am vopsit cateva piese de la motor.am incercat o grafica old school, fiind amandoi pasionati de acest fenomen auto.
Urmeaza:
-sa vopsim fisele bujiilor in rosu
-sa gasim 2 cauciucuri noi pe fata
-un arc pe spate
-filtru nou de aer.
-gasit casetofon original.
Am avut ceva probleme cu gasirea filtrului.Defapt ne dadeam de ceasul mortii ca nu se gasea nicicum.Intr-o zi am observat pe un Polo 6n de prin '90 acelasi sistem.Motor cu carburatie, filtru de aer deasupra carburatorului si am zis, ia sa il vedem.Cand, ce sa vezi, filtrele erau de dimensiuni exacte, asa ca am mai rezolvat o problema.
Avem nevoie de un arc nou pe spate fiindca cel vechi e copt.
ma gandesc ca e asemanator cu cel de pe Golf1/Jetta/Audi 80, nu ?
Si in ultimul rand, vreau sa va spun ca v-am fi recunoscatori daca ne-ati putea anunta cu privire la masini asemanatoare de vanzare, incomplete, de dezmembrat, in orice stare.
O sa mai urmeze poze noi cat de curand.Cateva din ele le-am bulit.Nu stiu de ce...