23-01-12, 16:21
|
#316
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,172
Member of: [Moderators] [BMW] [VW] [FORD] [FOTO]
|
Re: Dacia Sport Hood Ride
Quote:
Originally Posted by Old_boy
mai bine se chinuia un pic si indrepta tabla asa la marea arta... da nah... trebuie sa ai mana formata
sper sa nu ramana ca pe aia rosie
|
Forma pe care o vor avea aripile spate este un pic mai "conturata" ca sa zic asa. Nu stiu cate sportive cu aripi evazate mai pastreaza linia masinii.
Se lucreaza si cu tabla, fii fara griji
Unele forme nu se pot obtine numai cu ciocanelul.
__________________
KILLER DEAL!!!
Ne spui unde ai gasit piesa dorita la cel mai bun pret si ti-o oferim noi cu 5% MAI IEFTIN !
PIESE STRAINE LA PRETURI ROMANESTI!
|
|
|
23-01-12, 17:30
|
#317
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Dacia Sport Hood Ride
si eu zic ca e prea mult chit, s-ar putea ca rezultatul final sa fie in valuri...
sa rezolvi si cu arcurile alea sa nu mai cada de sus ca e f simplu
cat despre jante....ce sa mai zic sunt ciresa
cred ca in poza de mai jos e chiar masina ta
__________________
Membru cu rugina turbata...
|
|
|
23-01-12, 19:21
|
#318
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,711
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: Dacia Sport Hood Ride
dap ein vremurile ei de glorie
|
|
|
23-01-12, 21:04
|
#319
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,121
Member of: [DACIA] [RENAULT] [Old School Cars]
|
Re: Dacia Sport Hood Ride
bogatule
|
|
|
24-01-12, 07:31
|
#320
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,999
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Dacia Sport Hood Ride
__________________
Dacia Sport B-179-UAP Simple is Enough!
|
|
|
24-01-12, 09:27
|
#321
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 448
|
Re: Dacia Sport Hood Ride
Credeam ca o finisezi tu.Tre sa ai cativa ani buni in spate sa nu iasa in valuri
Nu folosesti chit pistolabil?E mai usor de lucrat cu el.
__________________
Dacia 1300, 1975
Lucrurile vechi dăunzează grav gunoaielor moderne!!!!!!
|
|
|
24-01-12, 11:10
|
#322
|
Stage 5
Join Date: Dec 2010
Posts: 529
|
Re: Dacia Sport Hood Ride
poti sa fii si incepator cu putina pudra de control si ustensilele exacte de slefuit mai lungi sau mai scurte si daca urmeaza indeaproape ordinea de slefuire a chitului va iesi ceva perfect tehnologia din ziua de azi nu iti permite sa faci greselile care se facea odata de mult pe bordura sau in garajul din spatele blocului
spor la treaba si deabia astept sa o vad ..............sa stii ca te uraresc din umbra
bafta
|
|
|
24-01-12, 11:11
|
#323
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,999
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Dacia Sport Hood Ride
Quote:
Originally Posted by 1300
Credeam ca o finisezi tu.Tre sa ai cativa ani buni in spate sa nu iasa in valuri
Nu folosesti chit pistolabil?E mai usor de lucrat cu el.
|
-vom folosii si spritz-plast....dar la final pt a elimina orice fel de val....si va fii luata toata la tampon...
-nu lucrez singur...suntem o echipa care are un obiectiv ...sa iasa impecabil si ca se poate face ceva frumos dintr-un jeg de masina
|
|
|
24-01-12, 18:34
|
#324
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Dacia Sport Hood Ride
Sper sa percepi ceea ce iti scriu ca si critica pozitiva, si sa nu te simti ranit la orgoliu... Ideea de baza a ta cu chituitul e buna, intr-adevar se aplica un strat subtire (1-2 mm) dupa care se niveleaza suprafata, in scopul eliminarii indoiturilor si al altor defecte vizibile dupa vopsit, dar ce ai facut tu acolo, sau ceilalti, nu te supara dar nu e treaba. Uita-te numai chitul cum e tras pe alocuri, pe langa faptul ca ii mega gros (din poze se observa), si tras foarte prost, grosier (parca luat din canceu si intinsa cu mistria, dupa aia nivelat totul cu malaua). Cum zicea cineva, indoiturile mai mari se scot din ciocan, sau se incalzeste si se trage la loc tabla, nu ca ii faci linia din tone de chit.
Legat de motorul ala de 1.6, puteai sa folosesti garnituri din clingherit, unse cu un strat aproape transparent de silicon pt etansari Victor Reinz, si nu iesea in halul ala... si iti garantez ca etansa mai bine decat asa cu tonele de silicon rosu infect pe el.
Ti-am zis, in schimb apreciez ideea, cu jantele, si celelalte modificari, conceptual e ok, dar realizarea lasa mult de dorit. Cu atata efort, mai bine lasai caroseria asa cum era.
Spor la treaba, si sper ca o sa tii cont de sfaturile mai multora, ca nu din rautate au fost exprimate !
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania
|
|
|
24-01-12, 19:07
|
#325
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,172
Member of: [Moderators] [BMW] [VW] [FORD] [FOTO]
|
Re: Dacia Sport Hood Ride
Quote:
Originally Posted by k.lada
Ti-am zis, in schimb apreciez ideea, cu jantele, si celelalte modificari, conceptual e ok, dar realizarea lasa mult de dorit. Cu atata efort, mai bine lasai caroseria asa cum era.
|
Dupa parerea mea, ca sa pretinzi ca trebuia lasata caroseria asa cum era, e necesar sa fi vazut cum arata caroseria in cauza. Sa nu uitam ca aripile spate au fost modificate (de fostul proprietar) si se poate vedea in pozele vechi ca s-a pierdut linia masinii. Nu a fost o simpla "coaja" pe care sa incepi sa lucrezi.
Piesele care au fost inlocuite pe masina nu necesita la fel de mult chit, dupa cum se poate observa. Acolo a aplicat chit dupa metoda pe care ai descris-o mai sus.
Spatele s-a vrut a avea o forma mai pronuntata si intr-adevar e nevoie sa incarce. Sunt niste tehnici pe care nu le explic acum(care mi-au fost si mie explicate, in conditiile in care eu sunt ANTI-chit), dar rezultatul final nu va avea un strat asa gros de chit pe cat va inchipuiti.
Sincer, e mai usor sa dai sfaturi decat sa incerci sa intelegi ce vrea un om sa faca.... de parca el (si cei care se mai ocupa) nu ar stii cum se da chitul.
|
|
|
24-01-12, 19:31
|
#326
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Dacia Sport Hood Ride
De acord cu faptul ca nu putem stii nici noi ce e in capul omului dpdv al designului, asta e clar
Nu pot sa zic ca sunt anti chit, ca e un lucru imposibil ca sa scoti ceva dupa x ani de folosinta din ciocan la linie cum trebuie, dar cand faci incarcari de genul, nu folosesti chit pt finisaje, ca ala o sa crape dupa un anumit timp de la grosimea stratului (din pacate). Nu sunt eu cel mai avizat expert sa imi dau cu parerea, insa pt a se face o lucrare ca la carte dat fiind conditiile mentionate mai sus, si conform cunostintelor mele (ce e drept limitate din domeniu, ca nu-s tinichigiu, ce stiu am furat stand langa adevarati mesteri si punand mana) era mult mai indicat sa se foloseasca chit armat ( nu neaparat cu fibra, ci exista chit cu pulberi de Al, folositi de adevaratii meseriasi pt a umple indoituri adanci care nu se pot remedia altfel).
Acuma Doamne da sa nu am dreptate in ceea ce zic !
|
|
|
24-01-12, 19:56
|
#327
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,172
Member of: [Moderators] [BMW] [VW] [FORD] [FOTO]
|
Re: Dacia Sport Hood Ride
Si ce te face sa crezi ca ala e numai chit de finisaj? acum intreb in cunostinta de cauza, pentru ca stiu ce a folosit si sunt convinsa ca sunt durabile.
De asta zic: inainte de a incepe datul cu parerea despre cat de prost se lucreaza, trebuie cunoscut putin procesul prin care a trecut masina, materialele folosite si multe alte aspecte.
Eu ma opresc aici, ca nu vreau sa ii creez discutii inutile pe topic.
Parerea mea, dat fiind faptul ca stiu cum se lucreaza si CINE lucreaza, este ca o sa iasa ok; nu o sa cada bucati de" tencuiala" de pe ea pe strada
S-a mai spus ca se folosesc materiale de calitate, si mai ales se folosesc cu cap.
|
|
|
24-01-12, 20:57
|
#328
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,711
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: Dacia Sport Hood Ride
Daca e bine sau nu ce s-a lucrat acolo se va vedea in timp... nu dupa ce e gata masina ci dupa cativa ani sau lui in functie de cum s-a lucrat
Eu sper ca Andrei a invatat din greselile alea multe pe care le-a facut cu aia GRI care era rosie si sa nu le mai repete
spor la treaba
|
|
|
24-01-12, 20:58
|
#329
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,999
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Dacia Sport Hood Ride
-se va vedea la final totul...deocamdata este doar un morman de chit
-cat despre motor.....l-am facut doar pt omologarea culorii...si trebuia si el spalat si frezat un pic...
-am desfacut astazi 2 jante ...am curatat buzele interioare ....miezii pleaca maine la sablat si buzele exterioare asteapta zile mai bune pt polisat
|
|
|
24-01-12, 21:01
|
#330
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,711
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: Dacia Sport Hood Ride
Cu ce ai de gand sa polisezi jantele ? o sa ai oricum muuuult de munca
|
|
|
|
|