15-10-10, 17:39
|
#61
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of: [Opel]
|
Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989
ar mai merge putin ca inca nu a dat frigul ala mare
|
|
|
16-10-10, 02:19
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989
Quote:
Originally Posted by fester
hehe ... anul asta ti-ai ratat sansa
am dus masina in garaj pentru iarna asa ca ne vedem in 2011
|
am rabdare! imediat vine primavara si o scoti de la hibernare. Apropo cat consuma in forja?
|
|
|
16-10-10, 13:26
|
#63
|
Stage 3
Join Date: May 2004
Posts: 156
Member of: [Old School Cars] [CHEVROLET]
|
Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989
mai mult de 26% nu a consumat in oras
si la drum lung la un condus fara overdrive si mai sportiv undeva pe la 15-16%
|
|
|
21-10-10, 15:08
|
#64
|
Dacia Driver
Stage 3
Join Date: Sep 2010
Posts: 153
Member of: [DACIA]
|
Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989
WOW ..impecabila..e ca KNIGHT RIDER
|
|
|
04-11-10, 12:17
|
#65
|
Stage 3
Join Date: May 2004
Posts: 156
Member of: [Old School Cars] [CHEVROLET]
|
Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989
de dimineata .... pe roua pe ceata
de la ultimul meeting de anul asta in asteptarea celorlalte masini
Last edited by fester; 04-11-10 at 12:19.
|
|
|
04-11-10, 12:48
|
#66
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989
Văd că i-ai schimbat buletinul!
P.S. La o adică, poţi să o reînmatriculezi pe România fără să plăteşti taxa de primă înmatriculare?
__________________
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
|
|
|
04-11-10, 14:50
|
#67
|
Chevrolet Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,181
Member of: [Opel] [CHEVROLET]
|
Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989
Pai cum asa ma? Ai renuntat la numerele de Romania?
|
|
|
05-11-10, 08:31
|
#68
|
Stage 3
Join Date: May 2004
Posts: 156
Member of: [Old School Cars] [CHEVROLET]
|
Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989
da da ... are alt buletin
pai hai sa facem un calcul simplu ....
in Romania impozitul este calculat la fiecare 200 cmc dupa anumite praguri
Pragul de peste 3000cmc este impozitat cu 290 Ron / 200 cmc
Adica ... 5730 / 200 = 28.65
28.65 x 290 = 8308 RON / AN
RCA cel mai ieftin pentru motor >2500cmc fara daune anterioare este 700 RON
ITP-ul mai costa si ala vreo 100 RON / an
ceea ce ne duce la un grand total de 9108 RON / AN adica la un curs de 4.3 = 2118 EUR
pe de alta parte inmatricularea in Bulgaria a costat 650 EUR,
Impozit + RCA + RAR-ul lor = 250 EUR / AN
sunt atatea lucruri care le poti faci cu 1900 EUR incat vorba unui prieten, numerele de Romania o sa ajunga un statut social in curand
DPV legal cu dovada ca a fost platit impozit in trecut la masina, ea se poate reinmatricula in Romania fara plata taxei de prima inmatriculare. Informatia nu este verificata insa in momentul de fata chiar nu aveam alta alternativa.
__________________
Having too much hp is like money in the bank.
You never really use them but it's nice to know it's there.
|
|
|
06-11-10, 17:36
|
#69
|
Chevrolet Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,181
Member of: [Opel] [CHEVROLET]
|
Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989
Mda, diferenta mare 1900 euro. Totusi am auzit ca vor astia sa scape de cat mai multe masini cu numere de Bulgaria, sa faca verificari cat mai drastice, sa nu mai ai voie nu stiu cum exact.. nu am informatiile exacte. Sa speram insa ca nu se va ajunge la asa ceva.
|
|
|
06-11-10, 21:51
|
#70
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989
Quote:
Originally Posted by SV25MBN
Mda, diferenta mare 1900 euro. Totusi am auzit ca vor astia sa scape de cat mai multe masini cu numere de Bulgaria, sa faca verificari cat mai drastice, sa nu mai ai voie nu stiu cum exact.. nu am informatiile exacte. Sa speram insa ca nu se va ajunge la asa ceva.
|
Îţi dai seama că asta este o aberaţie!
Ar trebui să nu mai facă parte România/Bulgaria din UE, ca să facă aşa ceva de capul lor.
Treaba asta cu multe maşini înscrise pe BG, care circulă pe teritoriul României mi se pare ceva normal. Democraţie şi libera circulaţie!
Acum că există specimene care umblă fără asigurare şi acte în neregulă, este partea a doua. Pot face acelaşi lucru şi dacă respectivele maşini, sunt înscrise pe România.
Îmi cer scuze de offtopic, dar BG, este cea mai bună alternativă la ora asta, mai ales dacă ai o maşina cu un motor serios.
|
|
|
07-11-10, 23:34
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989
Quote:
Originally Posted by fester
de dimineata .... pe roua pe ceata
de la ultimul meeting de anul asta in asteptarea celorlalte masini
|
superbe!!! si pe mine ma bate gandu sa trec ursu pe BG...prea mari taxele la noi, mai ales asigurarea
|
|
|
08-11-10, 13:51
|
#72
|
Stage 3
Join Date: May 2004
Posts: 156
Member of: [Old School Cars] [CHEVROLET]
|
Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989
Quote:
Originally Posted by SV25MBN
Mda, diferenta mare 1900 euro. Totusi am auzit ca vor astia sa scape de cat mai multe masini cu numere de Bulgaria, sa faca verificari cat mai drastice, sa nu mai ai voie nu stiu cum exact.. nu am informatiile exacte. Sa speram insa ca nu se va ajunge la asa ceva.
|
Singura diferenta va fi ca Politia Romana va putea sa verifice informatiile cu privire la masinile inscrise pe Bulgaria ... daca au RCA, daca au taxele la zi, samd pentru ca in momentul de fata nu pot verifica decat data de pe RCA si existenta talonului.
|
|
|
17-11-10, 18:49
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 538
|
Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989
foarte tare masina! sa o stapanesti sanatos
si eu sunt de parere ca ai facut bine ca ai schimbat-o pe bulgaria ... spor in continuare cu masina
|
|
|
22-03-11, 16:20
|
#74
|
Stage 3
Join Date: May 2004
Posts: 156
Member of: [Old School Cars] [CHEVROLET]
|
Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989
Dupa cum vedeti si voi miroase a primavara afara ... si ... mai renuntam la una la alta si facem un plin si scoatem masina din hibernare. Si ca sa putem sa sarbatorim cum trebuie facem si un mic upgrade dupa cum urmeaza :
- Upgrade de la faruri Sealed Beam la H4 - Hella
- Furtune de frana Russel
- Bujii V-Power NGK
- Filtru ulei K&N
- Fuel pressure Gauge - Summit racing
- Battery quick dissconnect (nu apare in poza)
|
|
|
14-04-11, 11:28
|
#75
|
Stage 3
Join Date: May 2004
Posts: 156
Member of: [Old School Cars] [CHEVROLET]
|
Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989
So ... m-am apucat de montat o parte din piese si de asemenea am mai reparat o scurgere de lichid de racire cauzata de garnitura galeriei de admisie.
Prima parte a constat in demontarea partii superioare a motorului (galerie admisie, rampa benzina + injectoare, o parte a sistemului de control al noxelor, sistemul EGR, capacele culbutorilor) si scoaterea lichidului de racire din sistem pana la nivelul blocului motor.
A doua parte a constat in curatarea suprafetelor pentru instalarea noii garnituri cat si instalarea propriu-zisa a acesteia. (In poze se poate vedea noua garnitura de culoare albastra). A fost mascata cu hartie si ziare partea centrala a motorului pentru a evita contaminarea uleiului cu reziduuri din urma procesului de curatare. De asemenea in cazul in care si chiulasele voastre sunt de aluminiu aveti grija sa nu zgariati suprafata la curatare. Daca tot eram cu motorul desfacut am inlocuit si o parte din furtunasele de vacum intrucat plasticul din care erau facute a devenit sfaramicios si casabil (in poze traseele schimbate sunt rosii)
Iar in final .... assembly is the reverse of removal
In paralel, cu ajutorul unui prieten am montat noile racorduri flexibile pentru etrierele din fata. Fiind piese after-market trebuie testata lungimea acestora in conditiile de maxima tensiune, respectiv masina ridicata cu roata la maxim in jos si efectuate viraje la maxim.
A fost schimbat de asemenea si lichidul de frana si scos aerul din sistem (in poza se poate vedea diferenta intre vechiul lichid din traseul franelor din spate si noul lichid pentru franele fata)
De asemenea au fost montate si noile faruri insa din punct de vedere al aspectului arata exact la fel. Diferenta insa la vizibilitate pe timp de noapte este foarte mare.
Last edited by fester; 14-04-11 at 11:45.
|
|
|
|
|