Raspunsul il gasesti pe forumurile din afara ! Sa vad pe unde era topicul ala cu galeria , unde da tot ce ai nevoie ! Furtunul ala nu stiu ce part number are , dar daca gasesc poza cu el o urc aici ! Daca uleiul ala nu ti a facut probleme , atunci continua cu el , la majoritatea tine de "sursa" [ de unde il cumperi ]. La alergat nu m am referit la putere , ci sa fie turata masina , stii si tu la ce riscuri te supui cand mergi cu masina subturata , turatii mici tot timpul ! Filtrul ala epurator normal se curata ca e tip decantor , se inlocuieste de obicei doar garniturile alea de la el , unde etanseizeaza !
Rotile pe 18 sunt ideale la masina asta , insa nu e obligatoriu tinand cont de starea drumurilor noastre [ sincer mie mi se parea ca ma scutura mai tare cu rotile pe 18 decat cele pe 19 ]. Ca design tine de gust , doar sa ai grija sa nimeresti et urile si j urile corect ca sa dea ok pe masina !