Quote:
Originally Posted by marius3030
despre acele dopuri,cere-i parerea lui Devil Style,pt ca el stie f bn despre ce este vb acolo.
|
Ca tot vorbeai de lup
))... acum am citit si eu topicul :
E ok sa anulezi clapetele , pune dopuri , dar cand dai jos galeria de admisie , iti recomand sa cumperi si setul de garnituri noi ! Totusi verifica foarte atent galeria cand o dai jos , cunosc 3 cazuri unde galeria a explodat la propriu din cauza overboostului facut de catre turbo sau din cauza oboselii materialului in sine ! Ce iti recomand eu :
- Galeria de evacuare e facuta dintr un material slab , la un moment dat vor aparea fisuri si peticeala nu e o solutie . Eu am cautat una din fonta de e39 si am pus-o !
- Galeria de admisie daca e intreaga , atunci curata actuatorul si verifica furtunele de la turbo /vacuum + garniturile aferente ! Este un furtun de vacuum ce "traverseaza" motorul si poate sa fie ars din cauza temperaturilor degajate de catre motor [ eu am patit-o , avea ditamai gaura in el ]. However , daca galeria de admisie prezinta fisuri sau urme vizibile de oboseala , atunci ori cumperi una noua , ori cauti una sh si o faci pe aia !
- Pe langa acel senzor de tensiune inlocuit de la borna , vezi ca mai ai un modul localizat pe langa roata de rezerva. Iti recomand sa izolezi bine acel modul , pentru ca daca prinde umezeaza/apa acolo , o sa ai mari dureri de cap
- Evita sa folosesti acel ulei mobil 1 , cauta alta firma tot buna si respecta specificatiile din carte + schimbul sa il faci la maxim 12 mii de km ! Alege ulei ce scrie made in [ tara respectiva ] si nu made in europe ca majoritatea , sunt uleiuri reciclate !
- Verifica si eventual inlocuieste/curata filtrul epurator , ai grija sa ai si acea garnitura [ foarte importanta de altfel la el ]
- Cand ai inlocuit uleiul din cutia de viteze sper ca ai cumpara EXACT ceea ce scrie pe eticheta cutiei , altfel esti ars !
- Cutia de viteze sa fie folosita in ambele moduri , atat D cat si DS !
- Sa nu iti fie teama sa o alergi din cand in cand !
- Soft pe masina aia eu iti pot recomanda doar firme : Powertech Buzau si Complete Chip Iasi [ am vazut masini facute de ei si sincer nici in ziua de azi nu sa plans nimeni de calitatea serviciilor oferite , plus ca si preturile sunt decente si ai ocazia sa vezi exact ce putere pune pe asfalt masina ]
Cele 2 firme tin cont de limitele cutiei de viteze si stiu la cat sa limiteze cuplul ca sa nu iti faca praf convertizorul de cuplu !
- Ca jante , deja au recomandat colegii mei : style 128 sau 172
PS : mi se pare cam scumpa totusi toata treaba cu schimbatul uleiului !
Bafta cu masinuta , e o masina buna , dar parca prea sensibile pentru drumurile noastre din romania !