27-04-11, 20:42
|
#46
|
Stage 3
Join Date: Feb 2011
Posts: 117
|
Re: bmw e60 520d BV-77-PIR
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Ceea ce spui tu e valabil pentru modelele LCI [ unde cutiile difera ca si soft/rapoarte/vizual la schimbator , orice altceva la ea e adaptare . Nu am avut ci am 530d m sport [ stiu diferentele , dar nu sunt la cutie alea , sunt identice la modelul non ] , culoarea bej e mai pretentioasa ca un negru sau gri sa zicem , si am specificat clar ca asta am avut si eu pe un 530d e39 [ din 2000 ], acum am e60 din 2005. Masina are destule optiuni , faza frumoasa a fost alta , cu toate ca are dynamic drive , active steering , suspensie m sport , DTC [ diferential controlat electronic , una din functii ] toate erau setate un pic mai agresiv fata de modelele normale , dar ca hardware sunt identice.
Partial omul are dreptate quze , dar e valabil pentru modelele LCI , exact ceea ce caut si eu la un 535d [ cutie steptronic sport ]. Am vazut si pe 530d acea cutie si intradevar , sunt foarte rare modelele alea.
Daca imi spui exact anul masinii tale si modelul , poate reusesc eu sa te luminez cum sta treaba la cutiile alea
La e39 au fost 2 tipuri de cutii pe diesel [ cea ZF care are plusul in jos si minusul in sus si cea de GM parca care avea plusul in sus si minusul in jos , e si normal sa difere ] . Scaunele alea se numesc confort si asa cum gaseai pe e39 scaune confort de e38 , asa gasesti si pe e60 , scaune confort preluate de pe seria 7 [ nu stiu exact codul caroseriei ]
Convertizorul e o mare porcarie , atat pe e39 cat si pe e60 [ exceptie facand cutia sport si cea de pe 535d ] , fizic rezista bine la puterea si cuplul stock a masinii , dar daca ii faci o resoftare mai agresiva deja se schimba situatia .
@piratu : ai dreptate cu strungarul , conteaza foarte mult , consumul e chiar decent , chiar si cu rotile care le ai [ mie imi ia aprox 10-11 in oras si 7 in afara la 120-140 ]. Cel mai mare consum inregistrat [ cutia in DS si kickdown ]
in forja maxima a fost situat la 14.7l/100km.
|
° am specificat... nu stiam de aceste aspecte pana am ajuns cu cutia la mecanic. el a constatat . am un e38, 142kw, cutie zf, 3.0d, 2000. nu este umblat la soft.
° scaunele de e39 nu stiam ca sunt identice cu cele de e38. o sa ma uit sa ma dumiresc. vechile modele de scaune erau confort, contur si sport(cel putin pe e38. la e60 daca nu ma insel sunt doar confort si contur. cu cele contur de pe e60 au fost discutii aprinse pe forumurile din state: aveau o optiune lipsa fata de varianta europeana.).
° am si eu piele bej in masina. eu am revopsit complet interiorul anul trecut...si rezista.
se poate vedea aici:
http://leatherique.com/u-tube-video-on-bmw.html
° de curiozitate, cat costa o strunjire a discurilor? am vrut si eu sa o fac ... dar pana la urma mi-am achizitionat din germania toate 4, la un pret cu mult mai mic decat la noi.
|
|
|
27-04-11, 20:50
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 727
|
Re: bmw e60 520d BV-77-PIR
Quote:
Originally Posted by stefan72
°
° de curiozitate, cat costa o strunjire a discurilor? am vrut si eu sa o fac ... dar pana la urma mi-am achizitionat din germania toate 4, la un pret cu mult mai mic decat la noi.
|
pe mine m-au costat 50 ron doua discuri.probabil ca daca le faceam pe toate odata era si mai ieftin dar parerea mea este ca oricum au fost f ieftin.(avand in vedere pretul de achizitie de noi)
|
|
|
27-04-11, 22:31
|
#48
|
Stage 3
Join Date: Feb 2011
Posts: 117
|
Re: bmw e60 520d BV-77-PIR
Quote:
Originally Posted by PIRATU BV
pe mine m-au costat 50 ron doua discuri.probabil ca daca le faceam pe toate odata era si mai ieftin dar parerea mea este ca oricum au fost f ieftin.(avand in vedere pretul de achizitie de noi)
|
ieftin. ma gandeam la 100-150 roni bucata.
|
|
|
27-04-11, 23:22
|
#49
|
4Tuning International Member
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,804
Member of: [4Tuning International] [2 Roti] [BMW]
|
Re: bmw e60 520d BV-77-PIR
Voi vorbiti de buza de pe disc produsa de la uzura ? Aia o luati la stung ? Daca da , de de ? Nu-i periculos ?
UN set de discuri noi nu-i o avere , nu trebuie OEM , pe producator sunt foarte OK preturile !
|
|
|
27-04-11, 23:56
|
#50
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: bmw e60 520d BV-77-PIR
Quote:
Originally Posted by SAX1987
Voi vorbiti de buza de pe disc produsa de la uzura ? Aia o luati la stung ? Daca da , de de ? Nu-i periculos ?
UN set de discuri noi nu-i o avere , nu trebuie OEM , pe producator sunt foarte OK preturile !
|
Asa e , luarea la strung a discurilor la o masina de genul e60/e39/e38 e destul de periculoasa , pentru ca doar dispare acea urma de uzura nu si degradarea franarii , se practica acest lucru si sunt de acord cu el atata timp cat e ceva provizoriu , am facut si eu lucrul asta cat am asteptat sa mi vina noile discuri , dar nu am avut curajul sa fac drumul de italia in acest fel .
|
|
|
28-04-11, 00:26
|
#51
|
Stage 3
Join Date: Feb 2011
Posts: 117
|
Re: bmw e60 520d BV-77-PIR
Quote:
Originally Posted by SAX1987
Voi vorbiti de buza de pe disc produsa de la uzura ? Aia o luati la stung ? Daca da , de de ? Nu-i periculos ?
UN set de discuri noi nu-i o avere , nu trebuie OEM , pe producator sunt foarte OK preturile !
|
presupun ca se ia din disc fara ... a subtia sub limita admisa, altfel riscul este enorm.
|
|
|
28-04-11, 01:29
|
#52
|
4Tuning International Member
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,804
Member of: [4Tuning International] [2 Roti] [BMW]
|
Re: bmw e60 520d BV-77-PIR
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Asa e , luarea la strung a discurilor la o masina de genul e60/e39/e38 e destul de periculoasa , pentru ca doar dispare acea urma de uzura nu si degradarea franarii , se practica acest lucru si sunt de acord cu el atata timp cat e ceva provizoriu , am facut si eu lucrul asta cat am asteptat sa mi vina noile discuri , dar nu am avut curajul sa fac drumul de italia in acest fel .
|
Quote:
Originally Posted by stefan72
presupun ca se ia din disc fara ... a subtia sub limita admisa, altfel riscul este enorm.
|
Oricum e aiurea , daca discul e uzat trebuie schimbat si gata ... chestii de genul asta se fac la dacie unde mergi cu discul pana se subtiaza cat un CD
|
|
|
28-04-11, 01:48
|
#53
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: bmw e60 520d BV-77-PIR
Quote:
Originally Posted by stefan72
presupun ca se ia din disc fara ... a subtia sub limita admisa, altfel riscul este enorm.
|
Limita de uzura tot acolo e , luarea la strung e ca si cum te ai amagi de unul singur ca ai discuri noi [ dispare acea protuberanta care o simti cand pui mana sa verifici uzura discului ] , discul tot ca unul uzat se va comporta , si toti care sustin ca daca iei la strung un disc si ii imbunatateste coeficientul de franare , sunt extrem de incompetenti si de inconstienti. Piratul a spus ca a luat la strung doar pe interior , unde e frana de mana , ceea ce e ok , dar , daca discurile sunt uzate de tot , atunci e imperios necesar sa fie inlocuite , in ciuda afirmatiilor "mecanicilor" nostri romani.
Quote:
Originally Posted by SAX1987
Oricum e aiurea , daca discul e uzat trebuie schimbat si gata ... chestii de genul asta se fac la dacie unde mergi cu discul pana se subtiaza cat un CD
|
Asa este , nu stiu daca mai tineti minte acea stire unde 4 romani au murit pe autostrada spre ROMA , Italia [ 2 din ei barladeni si vecini cu mine ] , se blocase roata dreapta fata la o franare mai puternica [ era un opel vectra ] , ghiciti de ce si veti realiza cat de serios trebuie tratat sistemul de franare de pe o masina, mai ales in cazul celor care depasesc 1.6 tone.
|
|
|
28-04-11, 01:53
|
#54
|
4Tuning International Member
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,804
Member of: [4Tuning International] [2 Roti] [BMW]
|
Re: bmw e60 520d BV-77-PIR
Devil + 1 la tot ce ai zis
Nu stiu cat costa un disc la E 60 dar eu am gasit si cu 100 de lei zimmerman si pe la 150 lei ATE cand cautam discuri Am luat ATE power cu 200 si ceva doar pentru ca au striatii
|
|
|
28-04-11, 01:56
|
#55
|
Stage 3
Join Date: Feb 2011
Posts: 117
|
Re: bmw e60 520d BV-77-PIR
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Limita de uzura tot acolo e , luarea la strung e ca si cum te ai amagi de unul singur ca ai discuri noi .......
cat de serios trebuie tratat sistemul de franare de pe o masina, mai ales in cazul celor care depasesc 1.6 tone.
|
fiecare cum crede de cuviinta...purcede ba la una ba la alta.
nu sunt asa scumpe de noi.
de blocat...mi s-a blocat si mie, noi, dupa aproximaiv 1200 km, pe o roata.
dar au fost ... pistonasele de la etrieir....foarte mult praf rezultat din placute.
problema am rezolvat-o pe loc.
cand se blocheaza roata de la un disc spart ....doamne fereste!
|
|
|
28-04-11, 01:59
|
#56
|
Stage 3
Join Date: Feb 2011
Posts: 117
|
Re: bmw e60 520d BV-77-PIR
Quote:
Originally Posted by SAX1987
Devil + 1 la tot ce ai zis
Nu stiu cat costa un disc la E 60 dar eu am gasit si cu 100 de lei zimmerman si pe la 150 lei ATE cand cautam discuri Am luat ATE power cu 200 si ceva doar pentru ca au striatii
|
zimmerman si eu .... un set de 4 cu placute in germania...m-au ajuns pe la 130-140 euro(nu imi amintesc exact)
|
|
|
28-04-11, 03:30
|
#57
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: bmw e60 520d BV-77-PIR
Quote:
Originally Posted by SAX1987
Devil + 1 la tot ce ai zis
Nu stiu cat costa un disc la E 60 dar eu am gasit si cu 100 de lei zimmerman si pe la 150 lei ATE cand cautam discuri Am luat ATE power cu 200 si ceva doar pentru ca au striatii
|
Fara suparare , dar cand cumperi un bmw e60 , nu te astepti sa il tii numai cu piese facute pe vapor [ parerea mea ] . De zimmerman am auzit numai critici , nu rezista prea mult sau se fisureaza [ sunt ok pe masini compacte ] , conteaza si placutele , faptul ca ai mers pe ATE ai facut o alegere corecta , si discurile de la EBC sunt bune atata timp cat eviti ebc black stuff la placute.
[QUOTE=stefan72;4286949]fiecare cum crede de cuviinta...purcede ba la una ba la alta.
nu sunt asa scumpe de noi.
Stiu ca fiecare purcede cum crede de cuviinta si stiu de ca de *** e situatia noastra in romania , dar cand cumperi o masina de calibrul unui e60 , a6 , e class , nu mai strambi din nas cand vezi un set de discuri si placute bune la 400-500 de euro nu crezi? Eu intotdeauna am mers pe chestii mai bune , cand era nevoie sa inlocuiesc diferite piese .. un exemplu : discuri si placute fata spate bmw e39 , oem ma ajungeau cam 400 de euro , am luat ebc turbo groove si ebc green stuff , m-au ajuns cam 550 de euro totul , dar sa simtit diferenta. la fel e si cu suspensiile , o suspensie buna pentru un e39/e38/e60 etc e de la 500-600 de euro in sus , ce vedem noi la 300 de euro , sa fiu batut ca nici nu pun asa ceva pe ea.
|
|
|
28-04-11, 11:06
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 727
|
Re: bmw e60 520d BV-77-PIR
motivul de a apela la aceasta tehnica de a le strunji, nu a fost de a prelungi viata lor si nicidecum de a ma zgarci in a achizitiona altele noi.
motivul a fost simplu,uzura ff mare pe interior,si un grad mic de uzura pe exterior.
din discuri s-au luat aprox o zecime,ceea ce este infim in a afecta performantele de franare in vreun mod negativ,avand in vedere ca multe masini circula fara prbl f mari cu discurile uzate mult mult peste normal.
discurile mele erau ca si noi la grosime iar in momentul cand se vor uza peste masura,le voi inlocui cu altele originale ,nicidecum aftermarket.
parerea mea este ca discurile mele in momentul de fata sunt mult mai ok(chiar si cu o zecime in minus)decat altele aftermarket noi,avand in vedere ca sunt originale si nu au uzura sau subtiri.
sunt adeptul pieselor originale in defavoarea celor aftermarket,mai ales la sitemele de siguranta(franare,transmisie,rulare,suspensie etc).
siguranta mea este pe primul plan si nu ma joc cu asa ceva.
am achizitionat si discuri ieftine la alta masina ,si am avut mai mult de pierdut chiar daca erau noi,dupa cateva mii de km bateau sau nu aveau aceleasi proprietati de franare ca si cele originale.
exista o vorba:zgarcitul plateste dublu sau suntem prea saraci sa ne permitem lucruri ieftine.
|
|
|
28-04-11, 13:20
|
#59
|
Stage 3
Join Date: Feb 2011
Posts: 117
|
Re: bmw e60 520d BV-77-PIR
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Stiu ca fiecare purcede cum crede de cuviinta si stiu de ca de *** e situatia noastra in romania , dar cand cumperi o masina de calibrul unui e60 , a6 , e class , nu mai strambi din nas cand vezi un set de discuri si placute bune la 400-500 de euro nu crezi? Eu intotdeauna am mers pe chestii mai bune , cand era nevoie sa inlocuiesc diferite piese .. un exemplu : discuri si placute fata spate bmw e39 , oem ma ajungeau cam 400 de euro , am luat ebc turbo groove si ebc green stuff , m-au ajuns cam 550 de euro totul , dar sa simtit diferenta. la fel e si cu suspensiile , o suspensie buna pentru un e39/e38/e60 etc e de la 500-600 de euro in sus , ce vedem noi la 300 de euro , sa fiu batut ca nici nu pun asa ceva pe ea.
|
in italia, romania...piesele de bmw sunt cu mult mai scumpe decat in germania.
si zimmerman...sunt si ele pe categorii. eu am de 2 ani si sunt multumit.
masina mea cantareste nici mai mult nici mai putin ... 2364 kg(goala).
nu imi permit frane care sa nu tina.
de ate...eu am renuntat la placute. ma deranja scartaitul...era jenant.
iar despre piese de directie....in romania, pe mine bieletele antirului ma tin maxim 15 mii km(poate sa fie meyle, lemforder... toate sunt slabe pentru drumurile din tara).
un brat inferior(la 90km/h) mi s-a dus intr-o groapa in ungaria.(avea 800 km). cost...170 euro. in germania ...cu muuult mai ieftin.
am avut suspensie sport... am schimbat cu una confort. doar telescoapele... au fost 550 euro din germania(acum un an)
|
|
|
28-04-11, 16:43
|
#60
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: bmw e60 520d BV-77-PIR
Quote:
Originally Posted by PIRATU BV
motivul de a apela la aceasta tehnica de a le strunji, nu a fost de a prelungi viata lor si nicidecum de a ma zgarci in a achizitiona altele noi.
motivul a fost simplu,uzura ff mare pe interior,si un grad mic de uzura pe exterior.
din discuri s-au luat aprox o zecime,ceea ce este infim in a afecta performantele de franare in vreun mod negativ,avand in vedere ca multe masini circula fara prbl f mari cu discurile uzate mult mult peste normal.
discurile mele erau ca si noi la grosime iar in momentul cand se vor uza peste masura,le voi inlocui cu altele originale ,nicidecum aftermarket.
parerea mea este ca discurile mele in momentul de fata sunt mult mai ok(chiar si cu o zecime in minus)decat altele aftermarket noi,avand in vedere ca sunt originale si nu au uzura sau subtiri.
sunt adeptul pieselor originale in defavoarea celor aftermarket,mai ales la sitemele de siguranta(franare,transmisie,rulare,suspensie etc).
siguranta mea este pe primul plan si nu ma joc cu asa ceva.
am achizitionat si discuri ieftine la alta masina ,si am avut mai mult de pierdut chiar daca erau noi,dupa cateva mii de km bateau sau nu aveau aceleasi proprietati de franare ca si cele originale.
exista o vorba:zgarcitul plateste dublu sau suntem prea saraci sa ne permitem lucruri ieftine.
|
Stiu piratule , tocmai de asta am zis si eu ca la tine sa meritat strunjirea , pentru ca ai facut o pe interior la frana de mana si nu pe exterior. Piesele originale intradevar costa , dar si calitatea lor e ridicata , dar deh nu toti au aceeasi mentalitate. am vazut ca ai postat pe topicul lui bobi MOM intreband ce are pe spatele masinii si cam cat la ajuns , bara de jos are difuzor de hamman [ pe bara de m sport ] iar eleronul de pe portbagaj si luneta sunt AC Schnitzer
Quote:
Originally Posted by stefan72
in italia, romania...piesele de bmw sunt cu mult mai scumpe decat in germania.
si zimmerman...sunt si ele pe categorii. eu am de 2 ani si sunt multumit.
masina mea cantareste nici mai mult nici mai putin ... 2364 kg(goala).
nu imi permit frane care sa nu tina.
de ate...eu am renuntat la placute. ma deranja scartaitul...era jenant.
iar despre piese de directie....in romania, pe mine bieletele antirului ma tin maxim 15 mii km(poate sa fie meyle, lemforder... toate sunt slabe pentru drumurile din tara).
un brat inferior(la 90km/h) mi s-a dus intr-o groapa in ungaria.(avea 800 km). cost...170 euro. in germania ...cu muuult mai ieftin.
am avut suspensie sport... am schimbat cu una confort. doar telescoapele... au fost 550 euro din germania(acum un an)
|
Piesele din romania si italia sunt scumpe intradevar spre deosebire de germania , dar crede ma ca daca stii unde sa cauti gasesti si la noi preturi decente la piese de calitate , la bielete sufera orice e38/e39/e46 in special cele cu motoarele mai mari [ pe mine ma innebunit asa de tare ca am inlocuit toata punea la e39 de la a la z pe fata ] O situatie similara am avut in italia , cand fratele meu testa franarea masinii a accelerat pe o straduta laturalnica masina , nu vazuse o groapa , avand roti de m3 replica pe 18 [ italienesti ] , a dat in groapa si in loc sa crape , janta , sau unul din brate , mi a cedat amortizorul pe partea dreapta fata. La noi in tara , piesele de la articulatie trebuie sa le consideram consumabile. Placutele de la ATE , atata timp cat le pui cu alte discuri care nu sunt de la ei , iti vor scartai mereu. FERODO am auzit ca sunt bune , dar nu mai stiu exact modelul.
Pentru PIR : daca ai ocazia vreodata sa gasesti etriere de bmw 535d cel putin la un pret decent , cumparale fara ezitare , se vor potrivi perfect pe al tau si merita investitia. Inca o intrebare , nu stiu exact ce sistem de sunet ai , dar esti multumit de el ?
|
|
|
|
|