Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 5

Reply
 
Thread Tools
Old 25-04-11, 14:03   #31
laurentiu_tim

Stage 5
 
laurentiu_tim's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,043
Member of:
[SKODA]
Default Re: bmw e60 520d BV-77-PIR

ai gresit ai fost taxat....in fine..

foarte frumoasa masina....rotile dau foarte bine pe ea pentru o masina normala nu le schimba..o propunere odata cu bara fata si cea spate de M parca lateralele par putin din alt film,niste praguri nu ar strica ...sa ai parte de ea.

Last edited by laurentiu_tim; 25-04-11 at 14:05.
laurentiu_tim is offline   Reply With Quote
Old 25-04-11, 21:08   #32
m_power87


Stage 5
 
m_power87's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,346
Member of:
[4Tuning International]
[Colectionar Machete]
[MERCEDES]
[Street Zone]
Default Re: bmw e60 520d BV-77-PIR

Masina arata bine insa are nevoie si de praguri M-pack, 150 de cai sunt insuficienti pentru aceaata masina.Nu are M-pack interior complet pentru ca nu are scaunele si suportul pentru picior.
Mie personal Dotz Mugello nu imi plac deloc si au o calitate indoielnica insa tu trebuie sa fi multumit de ele.
Un mic sfat pentru interior: imbraca toate trim-urile in folie de carbon sau dezlipeste folia de pe volan pentru ca e cam kitsch... .
Spor la modificari si sa te bucuri de ea fara probleme.
__________________
LIVE FOR SPEED
m_power87 is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 03:21   #33
lucian_bmw

Stage 5
 
lucian_bmw's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 482
Default Re: bmw e60 520d BV-77-PIR

Quote:
Originally Posted by laurentiu_tim View Post
ai gresit ai fost taxat....in fine..
da , dar nu sa ma jigneasca....poate sa puna o poza demonstrativa dar nu sa ma faca prost.....ca nu ne permitem asa ceva....bafta
lucian_bmw is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 12:51   #34
SAX1987
4Tuning International Member


Stage 5
 
SAX1987's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,804
Member of:
[4Tuning International]
[2 Roti]
[BMW]
Default Re: bmw e60 520d BV-77-PIR

Quote:
Originally Posted by lucian_bmw View Post
da , dar nu sa ma jigneasca....poate sa puna o poza demonstrativa dar nu sa ma faca prost.....ca nu ne permitem asa ceva....bafta
Eu nu te'am facut prost omule ... ai dedus tu singur din "...."

Ti-am zis si eu si guze ca e navi profi dar tu o continuai cu aberatiile

Nu mai te victimiza ca nu impresionezi pe nimeni !


On topic : +1 la ce a zis colegul de mai sus cu asortatul trimurilor in interior
SAX1987 is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 12:56   #35
stefan72

Stage 3
 
stefan72's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 117
Default Re: bmw e60 520d BV-77-PIR

o masina frumoasa cu motorizare pe masura nevoilor posesorului(eleganta si economica).

ce carcotasi pot fi unii p'acilea: nu are ...de aia de ailalta...s.a.m.d.

*pielea cu ce o ingrijesti(ce produse folosesti)?
*volanul asa a fost sau l-ai imbracat tu in carbon?
*jantele... un pic cam marisoare, dar cum ai spus : gusturile nu se discuta!

drumuri bune si fara evenimente neplacute!
stefan72 is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 19:53   #36
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: bmw e60 520d BV-77-PIR

Frumos e60 ul , sa il stapanesti sanatos si fara incidente. Doua minusuri la masina [ parerea mea ] :

- aerul conditionat manual si faptul ca ai intern de piele bej [ foarte pretentioasa la intretinut ]


Nu vreau sa te descurajez , dar la cum arata fata masinii , ti as sugera sa ii faci o verificare vizuala a lonjeroanelor , faptul ca are faruri de facelift si felul cum e aliniata capota si bara fata [ adika foarte prost ] imi sugereaza ca masina a fost "pocnita" si nu usor... pentru motorul care il ai iti recomand maxim jante de 18 inchi cu talon de 40 si fata si spate, altfel motorul va avea de suferit . Mie cel putin cu 255/40/19 fata imi atingeau la bracare putin aparatoarele din aripi.

- Masina nu e m sport de fabrica , asa ca iti recomand sa ii cumperi si praguri m sport ca sa fie pachetul complet si eventual niste oglinzi de m5.

- Ai navigatie profesionala si daca tot e din 2006 iti recomand sa cauti pe cineva cu un tester de bmw care sa foloseasca SSS ul , pentru a activa functia de mp3 player [ asta daca nu ai facut o deja ] , iar pentru spate iti recomand niste stopuri aftermarket depo pe led [ destul de reusite zic eu ]

- Verifica discurile de frana spate pe interior [ acolo e frana de mana ] , ca sa nu ai surprize mai tarziu. o eventuala resoftare te va scapa de acei cai in minus [ normal motorul are 163 si e redus doar din soft ]

Daca mai ai nevoie si de altfe sugestii/sfaturi in legatura cu e60 ul da-mi un pm , te ajut cu cea mai mare placere. bafta si spor

PS : dimensiunile corecte pentru e60 [ exceptand m5 ul ] sunt :

- 245/40/18 fata si 275/35/18 spate

- 245/35/19 fata si 275/30/19 spate

Ce ai tu pe fata acolo o sa omoare servoul , pentru ca nu e acelasi de pe variantele msport iar pe spate va "lovi" direct in ambreiajul masinii si bucsaraie.

Daca te bate gandul sa le pastrezi totusi , cauta o suspensie care sa reziste acelor jante.

Cei care au zis ca e ok motorul de 2.0 pe e60 va rog sa va ganditi doar atat , e60 ul nu e atat de fiabil sau rezistent pe cat e39 ul , din cauza ca difera enorm la multe capitole , daca la e39 suspensia e aceeasi de la 520 pana la 530d , cutiile , abreiajele etc , la e60 difera mult mai ales la greutate , din cauza optiunilor de pe ea. Masina asta mecanic nu prea are probleme , dar iti da bataie de cap mai mult senzorii , unde de multe ori sunt cauzele pentru fiabilitatea scazuta la e60 , va spun atat din proprie experienta cat si faptul ca ce am vazut intr un service din afara m am speriat.

Last edited by DEVIL's Style; 26-04-11 at 20:10.
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 21:27   #37
PIRATU BV

Stage 5
 
PIRATU BV's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 728
Default Re: bmw e60 520d BV-77-PIR

salutare din nou.
initial am vrut sa pun jante pe 18'',dar facand o proba cu rotile actuale si pretul la carer le-am achizitionat, nu le-am mai dat jos de pe masina.mie personal mi-au placut mult.
la exterior,singurele adaugiri ce vreau sa le mai fac suntragurile,semnalizatoarele de pe fata,rear lip spoiler(eleron portbagaj),si stopurile(+adaptoare) care clar vor fi originale.nu sunt adeptul aftermarket-urilor.
din pacate,cu volanul a fost o problema mai mare.
fostul proprietar a incercat sa curete vopseaua cauciucata care se exfoliase cu diluant nitro.ce a iesit dupa,e la mintea cocosului.singura varianta ramasa era sa il vopsesc sau sa-l imbrac in folie.am ales varianta a doua fiindu-mi mult mai usor(jobul meu).daca era ok nu-i faceam nimic.
am avut in plan sa imbrac si restul trimurilor in folie dar m-am razgandit din cauza faptului ca si plansa de bord este neagra complet iar cu folie carbon neagra ar fi fost mult mult prea negru tot,pe langa faptul ca ar fi trebuit facute si consola centrala,capac scrumiera,etc.
__________________
www.folie-omologata.ro
FOLII AUTO PROFESIONALE OMOLOGATE R.A.R. SI POLITIE
PIRATU BV is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 21:53   #38
PIRATU BV

Stage 5
 
PIRATU BV's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 728
Default Re: bmw e60 520d BV-77-PIR

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Frumos e60 ul , sa il stapanesti sanatos si fara incidente. Doua minusuri la masina [ parerea mea ] :

- aerul conditionat manual si faptul ca ai intern de piele bej [ foarte pretentioasa la intretinut ]


Nu vreau sa te descurajez , dar la cum arata fata masinii , ti as sugera sa ii faci o verificare vizuala a lonjeroanelor , faptul ca are faruri de facelift si felul cum e aliniata capota si bara fata [ adika foarte prost ] imi sugereaza ca masina a fost "pocnita" si nu usor... pentru motorul care il ai iti recomand maxim jante de 18 inchi cu talon de 40 si fata si spate, altfel motorul va avea de suferit . Mie cel putin cu 255/40/19 fata imi atingeau la bracare putin aparatoarele din aripi.

- Ai navigatie profesionala si daca tot e din 2006 iti recomand sa cauti pe cineva cu un tester de bmw care sa foloseasca SSS ul , pentru a activa functia de mp3 player [ asta daca nu ai facut o deja ] , iar pentru spate iti recomand niste stopuri aftermarket depo pe led [ destul de reusite zic eu ]

- Verifica discurile de frana spate pe interior [ acolo e frana de mana ] , ca sa nu ai surprize mai tarziu. o eventuala resoftare te va scapa de acei cai in minus [ normal motorul are 163 si e redus doar din soft ]

Daca mai ai nevoie si de altfe sugestii/sfaturi in legatura cu e60 ul da-mi un pm , te ajut cu cea mai mare placere. bafta si spor

PS : dimensiunile corecte pentru e60 [ exceptand m5 ul ] sunt :

- 245/40/18 fata si 275/35/18 spate

- 245/35/19 fata si 275/30/19 spate

Ce ai tu pe fata acolo o sa omoare servoul , pentru ca nu e acelasi de pe variantele msport iar pe spate va "lovi" direct in ambreiajul masinii si bucsaraie.

Daca te bate gandul sa le pastrezi totusi , cauta o suspensie care sa reziste acelor jante.
va multumesc si apreciez sfaturile.
bara fata am dat-o jos iar lonjeroanele si toate subansamblele fata sunt impecabile.
bara si farurile au fost schimbate ca si un moft,nu din cauza altor probleme sau accidente.
am verificat grosimea vopselei(cu aparat ) pe toata caroseria,iar vopseaua este originala.
cauza nealinierii barii fata cu aripile si farurile se datoreaza calitatii indoilelnice a produselor aftermarket.se mai pot face mici reglaje la care voi insista.
functia de mp3 este activa,iar partea cu discurile pe spate am eliminat-o complet.
in momentul achizitiei masina nu avea frana de mana.
dupa o verificare mai amanuntita,am descoperit un cablu rupt.l-am comandat,si inlocuit.ptr a preintampina ulterioarele probleme pe spate ,discurile le-am demontat si luat pe strung si pe int (la frana de mana)si pe ext.am curatat totul impecabil,si dupa reglarea distantei ferodoului fata de "tambur" am montat totul la loc.norocul meu a fost ca ferodourile erau ca si noi,si nu a mai fost necesara inlocuirea sabotilor.
nu sunt adeptul unui mers sportiv,sau gen liniute oriunde prind ocazia.
rotile le voi tine pe masina(6 luni pe an,ca restul e zapada si am pe 16 de iarna) si sper sa nu am prbl dat fiind faptul ca diferenta de la 275 la 285 spate,si 245 la 255 fata nu e chiar asa de mare.
p.s.aerul conditionat este un minus in defavoarea climatronicului,dar pielea bej,parerea mea este ca e un mare plus(mai ales de eleganta)atata timp cat este ingrijita periodic si hidratata corespunzator.
PIRATU BV is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 22:06   #39
PIRATU BV

Stage 5
 
PIRATU BV's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 728
Default Re: bmw e60 520d BV-77-PIR

Quote:
Originally Posted by lucian_bmw View Post
da , dar nu sa ma jigneasca....poate sa puna o poza demonstrativa dar nu sa ma faca prost.....ca nu ne permitem asa ceva....bafta
.......bai specialistilor.......
tocmai atitudinea ta a lasat loc unor replici ofensatorii la adresa ta.
documenteaza-te sau incearca sa fii mai ponderat in replici inainte de a posta un comentariu.
PIRATU BV is offline   Reply With Quote
Old 27-04-11, 01:53   #40
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: bmw e60 520d BV-77-PIR

Quote:
Originally Posted by PIRATU BV View Post
va multumesc si apreciez sfaturile.
bara fata am dat-o jos iar lonjeroanele si toate subansamblele fata sunt impecabile.
bara si farurile au fost schimbate ca si un moft,nu din cauza altor probleme sau accidente.
am verificat grosimea vopselei(cu aparat ) pe toata caroseria,iar vopseaua este originala.
cauza nealinierii barii fata cu aripile si farurile se datoreaza calitatii indoilelnice a produselor aftermarket.se mai pot face mici reglaje la care voi insista.
functia de mp3 este activa,iar partea cu discurile pe spate am eliminat-o complet.
in momentul achizitiei masina nu avea frana de mana.
dupa o verificare mai amanuntita,am descoperit un cablu rupt.l-am comandat,si inlocuit.ptr a preintampina ulterioarele probleme pe spate ,discurile le-am demontat si luat pe strung si pe int (la frana de mana)si pe ext.am curatat totul impecabil,si dupa reglarea distantei ferodoului fata de "tambur" am montat totul la loc.norocul meu a fost ca ferodourile erau ca si noi,si nu a mai fost necesara inlocuirea sabotilor.
nu sunt adeptul unui mers sportiv,sau gen liniute oriunde prind ocazia.
rotile le voi tine pe masina(6 luni pe an,ca restul e zapada si am pe 16 de iarna) si sper sa nu am prbl dat fiind faptul ca diferenta de la 275 la 285 spate,si 245 la 255 fata nu e chiar asa de mare.
p.s.aerul conditionat este un minus in defavoarea climatronicului,dar pielea bej,parerea mea este ca e un mare plus(mai ales de eleganta)atata timp cat este ingrijita periodic si hidratata corespunzator.
Ma bucur sa aud asta , bmw ul e60 e o masina eleganta si tot in acelasi timp are o alura sportiva si merita toata atentia cuvenita. Tapiteria de piele bej imi place si mie [ asa am avut pe e39 ] , dar pentru romania nu e cea mai buna varianta dupa parerea mea , dar daca stiti in ce va bagati , atunci cu atat mai bine , la roti spuneam ca oricum pe 19 e destul de mare pentru 520d , dar ideea e ca ar trebui verificati senzorii DTC , ABS si eventual cei de la Dynamic drive [ mie mi au facut probleme cand am trecut de la 19 pe 18 inchi , pana i-am recalibrat din nou ]. Cu atat mai bine ca doriti sa puneti si stopuri de LCI pe spate [ 400-450 de euro stopurile plus inca vreo 250-300 modulele ] Daca va bate gandul sa schimbati becurile de angel eyes pentru faruri , sa cautati H8 . Lip pentru bara fata am cautat si eu , dar am gasit doar pe ebay ul din germania [ nu ma lasa inima sa dau 500-600 de euro pe o bucata de plastic hamman ]

PS : luarea la strung a discurilor de frana [ pe interior la frana de mana nu garantez ] , nu e o idee stralucita , am incercat si eu sa fac la fel cu cele pe fata si surpriza... la o franare de pe la 120 pana pe la 80-70 la ora mi a tremurat masina din toate incheieturile , umpland idriveul de erori de la senzori [ ai dreacu senzori sensibili ] . Se rezolva prin oprirea masinii , luarea contactului 1 minut si gata [ cel putin la mine asa a mers , la 530d m sport automat ]. Sunt curios de consum la ea , urban , in afara sau in functie de stilul de condus. stima
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 27-04-11, 02:12   #41
stefan72

Stage 3
 
stefan72's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 117
Default Re: bmw e60 520d BV-77-PIR

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Tapiteria de piele bej imi place si mie [ asa am avut pe e39 ] , dar pentru romania nu e cea mai buna varianta dupa parerea mea ,

PS : luarea la strung a discurilor de frana [ pe interior la frana de mana nu garantez ] , nu e o idee stralucita ,

. Sunt curios de consum la ea , urban , in afara sau in functie de stilul de condus. stima
*de ce pentru romania...culoarea bej a interiorului nu ar fi cea mai buna varianta?
*luarea la strung a discurilor de frana - aici la ce te referi?
*ai avut 530d sport sau 530d pachet M exterior? - sunt doua lucruri total diferite!(la modelul sport, ceea ce sunt foarte rare, convertizorul de cuplu e diferit, diferentialul are alt raport. ... si mai sunt alte aspecte "marunte"). intre M paket si sport ... este diferenta! variantele sport sunt rarere(foarte rare) !
stefan72 is offline   Reply With Quote
Old 27-04-11, 10:07   #42
PIRATU BV

Stage 5
 
PIRATU BV's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 728
Default Re: bmw e60 520d BV-77-PIR

Quote:
Originally Posted by stefan72 View Post
*de ce pentru romania...culoarea bej a interiorului nu ar fi cea mai buna varianta?
*luarea la strung a discurilor de frana - aici la ce te referi?
*ai avut 530d sport sau 530d pachet M exterior? - sunt doua lucruri total diferite!(la modelul sport, ceea ce sunt foarte rare, convertizorul de cuplu e diferit, diferentialul are alt raport. ... si mai sunt alte aspecte "marunte"). intre M paket si sport ... este diferenta! variantele sport sunt rarere(foarte rare) !
discurile de frana pe spate au 2 functii separate:frana de serviciu(frana normala de picior)si frana de ajutor(de mana).
dupa ce am dat discurile jos,am observat un grad de uzura la partea exterioara,dar si la partea interioara unde vin sabotii ptr frana de mana.
discurile au fost strunjite pana sa eliminat complet partea de uzura atat pe interior cat si pe exterior.
din fericire ptr mine frana de mana tine fff bine(ca si una noua),iar discurile nu bat deloc indiferent de viteza.
poate acest merit se datoreaza celui care le-a strunjit.
la mine nu este prima masina sau prima data cand fac acest lucru si intotdeauna am fost multumit.
din fericire ptr mine nu am prbl cu niciun senzor,poate si datorita faptului ca masina a fost echipata inaintea achizitiei cu roti pe 19".
eu cautam rear lip spoiler ptr portbagaj nu ptr bara fata.
ca si consum,urban 8-8,5% la un mers normal,iar extraurban 7% la un mers cat de cat normal.(peste 120-130).
poate daca as incerca sa merg cu masina extrem doar sa-i scot un consum mai mic ar fi posibil sa scot si mai mic,dar parerea mea este ca are un consum mic si rezonabil ptr o asa masina.
per total sunt multumit si incantat de masina dtpdv.
p.s.
discurile postate,sunt doar cu titlu prezentativ.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	discuri spate.jpg
Views:	97
Size:	49.1 KB
ID:	1980685  
PIRATU BV is offline   Reply With Quote
Old 27-04-11, 10:46   #43
quze

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,477
Default Re: bmw e60 520d BV-77-PIR

Quote:
Originally Posted by stefan72 View Post
*ai avut 530d sport sau 530d pachet M exterior? - sunt doua lucruri total diferite!(la modelul sport, ceea ce sunt foarte rare, convertizorul de cuplu e diferit, diferentialul are alt raport. ... si mai sunt alte aspecte "marunte"). intre M paket si sport ... este diferenta! variantele sport sunt rarere(foarte rare) !
Tare asta, vreo dovada ?!
quze is offline   Reply With Quote
Old 27-04-11, 12:19   #44
stefan72

Stage 3
 
stefan72's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 117
Default Re: bmw e60 520d BV-77-PIR

Quote:
Originally Posted by quze View Post
Tare asta, vreo dovada ?!
cauti ...datele despre rapoartele diferentialelor pentru aceiasi motorizare de pe acelasi model. aceiasi cutie, rapoarte diferite.

... cand faci testul .... ceasurilor de bord ... turometrul are valori diferite la 130 km(varianta sport indica o valoare mai mare),

..convertizorul... de el am aflat cand a trebuit sa imi repar cutia.

mai sunt suspensile, franele...chiar si scaunele (pe e38, e39).
stefan72 is offline   Reply With Quote
Old 27-04-11, 14:38   #45
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: bmw e60 520d BV-77-PIR

Quote:
Originally Posted by stefan72 View Post
*de ce pentru romania...culoarea bej a interiorului nu ar fi cea mai buna varianta?
*luarea la strung a discurilor de frana - aici la ce te referi?
*ai avut 530d sport sau 530d pachet M exterior? - sunt doua lucruri total diferite!(la modelul sport, ceea ce sunt foarte rare, convertizorul de cuplu e diferit, diferentialul are alt raport. ... si mai sunt alte aspecte "marunte"). intre M paket si sport ... este diferenta! variantele sport sunt rarere(foarte rare) !
Ceea ce spui tu e valabil pentru modelele LCI [ unde cutiile difera ca si soft/rapoarte/vizual la schimbator , orice altceva la ea e adaptare . Nu am avut ci am 530d m sport [ stiu diferentele , dar nu sunt la cutie alea , sunt identice la modelul non ] , culoarea bej e mai pretentioasa ca un negru sau gri sa zicem , si am specificat clar ca asta am avut si eu pe un 530d e39 [ din 2000 ], acum am e60 din 2005. Masina are destule optiuni , faza frumoasa a fost alta , cu toate ca are dynamic drive , active steering , suspensie m sport , DTC [ diferential controlat electronic , una din functii ] toate erau setate un pic mai agresiv fata de modelele normale , dar ca hardware sunt identice.

Quote:
Originally Posted by quze View Post
Tare asta, vreo dovada ?!
Partial omul are dreptate quze , dar e valabil pentru modelele LCI , exact ceea ce caut si eu la un 535d [ cutie steptronic sport ]. Am vazut si pe 530d acea cutie si intradevar , sunt foarte rare modelele alea.

Quote:
Originally Posted by stefan72 View Post
cauti ...datele despre rapoartele diferentialelor pentru aceiasi motorizare de pe acelasi model. aceiasi cutie, rapoarte diferite.

... cand faci testul .... ceasurilor de bord ... turometrul are valori diferite la 130 km(varianta sport indica o valoare mai mare),

..convertizorul... de el am aflat cand a trebuit sa imi repar cutia.


mai sunt suspensile, franele...chiar si scaunele (pe e38, e39).
Daca imi spui exact anul masinii tale si modelul , poate reusesc eu sa te luminez cum sta treaba la cutiile alea

La e39 au fost 2 tipuri de cutii pe diesel [ cea ZF care are plusul in jos si minusul in sus si cea de GM parca care avea plusul in sus si minusul in jos , e si normal sa difere ] . Scaunele alea se numesc confort si asa cum gaseai pe e39 scaune confort de e38 , asa gasesti si pe e60 , scaune confort preluate de pe seria 7 [ nu stiu exact codul caroseriei ]

Convertizorul e o mare porcarie , atat pe e39 cat si pe e60 [ exceptie facand cutia sport si cea de pe 535d ] , fizic rezista bine la puterea si cuplul stock a masinii , dar daca ii faci o resoftare mai agresiva deja se schimba situatia .

@piratu : ai dreptate cu strungarul , conteaza foarte mult , consumul e chiar decent , chiar si cu rotile care le ai [ mie imi ia aprox 10-11 in oras si 7 in afara la 120-140 ]. Cel mai mare consum inregistrat [ cutia in DS si kickdown ]
in forja maxima a fost situat la 14.7l/100km.
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -