Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 5

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 11-08-10, 02:11   #46
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Dilema debitmetru

Quote:
Originally Posted by juice_2407 View Post
Nici o parere....?
Pana la urma am facut comanda de Bosch, care se gaseste numai cu tot,cu carcasa la 7,5 mil.
Bosch sau pierburg sunt una si aceeasi chestie ! piesele sunt identice ! brandurile difera ! pierburg fabrica piesele respective sub licenta bosch !
DEVIL's Style is offline  
Old 11-08-10, 15:43   #47
juice_2407

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
Default Re: E39 - The Z U F

M-a disperat masina asta!!!

Am schimbat debitmetru dar degeaba, nimic. Se comporta la fel,nu are putere,se plafoneaza....

Pe tester mi-a aparut si regulatorul presiune turbo, pe care deja l-am schimbat, si nici turbina nu baga presiune cat ar trebui... Sa fie ceva electric?..nici nu cunosc exact principiul lor de functionare

Ce ar mai putea fi?
juice_2407 is offline  
Old 12-08-10, 02:23   #48
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: E39 - The Z U F

Quote:
Originally Posted by juice_2407 View Post
M-a disperat masina asta!!!

Am schimbat debitmetru dar degeaba, nimic. Se comporta la fel,nu are putere,se plafoneaza....

Pe tester mi-a aparut si regulatorul presiune turbo, pe care deja l-am schimbat, si nici turbina nu baga presiune cat ar trebui... Sa fie ceva electric?..nici nu cunosc exact principiul lor de functionare

Ce ar mai putea fi?
Vezi sa sa nu fie vreun furtun de la vacum crapat !
DEVIL's Style is offline  
Old 12-08-10, 02:39   #49
world cars

Stage 5
 
world cars's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 921
Member of:
[DACIA]
Default Re: E39 - The Z U F

devil's style nu te supara ca te intreb,ce treaba are vacumu cu putere si presiunea turbinei , chiar nu stiu si vreau si eu sa aflu
world cars is offline  
Old 12-08-10, 13:40   #50
_Cox_
Shine Club Member

Stage 5
 
_Cox_'s Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,349
Member of:
[Virtual Tuning]
[4Rally]
[2 Roti]
[Street 4 Cars]
[Shine Club]
[Street Vision]
Default Re: E39 - The Z U F

Masina arata bine in culoarea ei originala si strangi bani pt o suspensie M packet.
P.S jantele o coafeaza bine
_Cox_ is offline  
Old 12-08-10, 19:50   #51
juice_2407

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
Default Re: E39 - The Z U F

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Vezi sa sa nu fie vreun furtun de la vacum crapat !
E chiar asa frate? DA e chiar asa frate!!!!!

Dupa 2 luni, de mers la mecanici,desfacut turbina,scos catalizatoarele, schimbat regulator presiune turbo, schimbat debitmetru..pe tester aparea aceiasi eroare..regulator presiune turbo...ce mortii masii....

am zis ca nimeni nu mai baga mana in masina,motor...si de ar fi sa ia foc) umblueu ,o stric eu cu mana mea....

Azi am dat jos EGR-ul l-am curatat frumos,ca era pe jumate obturat, si am zis sa verific si toate furtunasele de vacuum, si de la turbina,cele care ieseau din regulatorul de presiune.... tot ok,pana am incercat furtunul ala mare care pleaca de sub galeria de amisie,dintr-un teu...si se duce pe partea cealalta la turbina....Era spart, de-a dreptul...de acolo pierdea presiune....adica turbo intra dar la presiune f mica de 0,8bari fata de 1,4 cat trebuie....in momentul cand apasam tare acceleratia..vacuum-ul se ducea pe gaura

L-am schimbat, pus EGR la loc...tot bine si frumos, acum n-am testato,dar oricum daca nu fuge..cred ca a ramas regulatorul de presiune cu eroare pe calculator....

Ditamai masina..si motor de 200 de cai...sa fie bataie de joc din cauza unui furtunas spart asta e viata
juice_2407 is offline  
Old 13-08-10, 10:41   #52
juice_2407

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
Default Re: E39 - The Z U F

SE VINDE!!!!

An 2002....functioneaza tot pe ea, stare tehnica perfecta,aspect fizic foarte bun(parbriz crapat,2,3 zgarieturi).

Suspensie MTehnik 1

Frane Ate PowerMax au max 5000-6000km

Recent, curatat turbina+EGR, scos catalizatoare

Schimbat regulator presiune turbo+debitmetru Bosch

Jantele pe 19"+un set pe 17,ce pot fi folosite pt iarna

Se face proba....de 230km/h

In masina nu trebuie investit nici un ban,tehnic este in stare perfect,aspect sunt cateva detalii foarte mici. Masina foarte curata si intretinuta.

S-au schimb plus diferenta cu X5,Tuareg,Lexus RX300..indifrent benzina/diesel

Nu ma injurati ca-l vand,BMW e pasiune de mic copil, si viteza dar nu pt drumurile noastre dragi sau pt zona unde stau,umblu eu....
juice_2407 is offline  
Old 14-08-10, 22:00   #53
_Cox_
Shine Club Member

Stage 5
 
_Cox_'s Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,349
Member of:
[Virtual Tuning]
[4Rally]
[2 Roti]
[Street 4 Cars]
[Shine Club]
[Street Vision]
Default Re: E39 - The Z U F

Quote:
Originally Posted by juice_2407 View Post
SE VINDE!!!!

An 2002....functioneaza tot pe ea, stare tehnica perfecta,aspect fizic foarte bun(parbriz crapat,2,3 zgarieturi).

Suspensie MTehnik 1

Frane Ate PowerMax au max 5000-6000km

Recent, curatat turbina+EGR, scos catalizatoare

Schimbat regulator presiune turbo+debitmetru Bosch

Jantele pe 19"+un set pe 17,ce pot fi folosite pt iarna

Se face proba....de 230km/h

In masina nu trebuie investit nici un ban,tehnic este in stare perfect,aspect sunt cateva detalii foarte mici. Masina foarte curata si intretinuta.

S-au schimb plus diferenta cu X5,Tuareg,Lexus RX300..indifrent benzina/diesel

Nu ma injurati ca-l vand,BMW e pasiune de mic copil, si viteza dar nu pt drumurile noastre dragi sau pt zona unde stau,umblu eu....
Pacat ca-l vinzi a-r fi frumos sa pui si pretul.
_Cox_ is offline  
Old 14-08-10, 22:52   #54
juice_2407

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
Default Re: E39 - The Z U F

Quote:
Originally Posted by _Cox_ View Post
Pacat ca-l vinzi a-r fi frumos sa pui si pretul.
Il vand pt ca mi-am dat seama, ca nu e pt drumurile de aici, pt al folosi zi de zi...vreau sa ma orientez catre un SUV, poate chiar X5, chiar daca la capitolul tractiune nu e stralucit...chiar sunt dispus sa mai pun inca 3000E peste el

Eu cer pe masina 8500E, in special pt ca recent are schimburile de ulei si filtre facut, curatate turbina si egr, regulator presiune turbo si debitmetru nou...pur si simplu tehnic...nu ai ce sa umbli la masina, sau motor..

Aspect, are parbrizul crapat, se poate ascunde cu un parasolar mai lat(dar nam vrut sa fac tiganii de genul asta), si 2 zgarieturi de 15 cm mai adnaci, una pe portiera soferului, alta pe portbagaj..poate ar iesi la un polish...

Asa ca pt cine e interesat se mai poate discuta...ca doar nu e masina iesita din showroom(si chiar si acolo se mai negociaza)...

E o masina, pt cineva care sa stie sa o aprecieze, si sa aibe grija de ea....
juice_2407 is offline  
Old 14-08-10, 23:14   #55
JAF

Stage 4
 
JAF's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 192
Default Re: E39 - The Z U F

Quote:
Originally Posted by juice_2407 View Post
SE VINDE!!!!

An 2002....functioneaza tot pe ea, stare tehnica perfecta,aspect fizic foarte bun(parbriz crapat,2,3 zgarieturi).

Suspensie MTehnik 1

Frane Ate PowerMax au max 5000-6000km

Recent, curatat turbina+EGR, scos catalizatoare

Schimbat regulator presiune turbo+debitmetru Bosch

Jantele pe 19"+un set pe 17,ce pot fi folosite pt iarna

Se face proba....de 230km/h

In masina nu trebuie investit nici un ban,tehnic este in stare perfect,aspect sunt cateva detalii foarte mici. Masina foarte curata si intretinuta.

S-au schimb plus diferenta cu X5,Tuareg,Lexus RX300..indifrent benzina/diesel

Nu ma injurati ca-l vand,BMW e pasiune de mic copil, si viteza dar nu pt drumurile noastre dragi sau pt zona unde stau,umblu eu....
Sa nu fie cu suparare,si eu tot un e39 posed,si sunt foarte bune masini...jantele pe 19 nu le dai separat?sau la schimb...
JAF is offline  
Old 15-08-10, 00:06   #56
juice_2407

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
Default Re: E39 - The Z U F

Quote:
Originally Posted by JAF View Post
Sa nu fie cu suparare,si eu tot un e39 posed,si sunt foarte bune masini...jantele pe 19 nu le dai separat?sau la schimb...
Nu e deloc cu suparare nu le dau separat...pt ca arata f bine pe masina..dupa mine fac 30-40%din aspectul masinii

Le poti cauta pe net..noi sunt cam 1000E, sau mai e un model f asemanator Barracuda,le-am vazut in bazarul 4tuning....ceva mai ieftine...

Din ce am mai vazut pe net...sunt modelul perfect pt E39 si elegante,dar si cu o tenta de sportivitate.

Bafta
juice_2407 is offline  
Old 15-08-10, 03:16   #57
JAF

Stage 4
 
JAF's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 192
Default Re: E39 - The Z U F

bafta la vanzare...
JAF is offline  
Old 18-08-10, 01:55   #58
juice_2407

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
Default Re: E39 - The Z U F

Valabil - De vanzare

0763635174
juice_2407 is offline  
Old 06-01-11, 18:40   #59
juice_2407

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
Default VAND JANTELE PE 19"

Vand jantele pe 19" DOTZ MUGELLO !!!

Stare buna, eu le-am avut doar 2 luni pe masina, le vand pt ca nu le folosesc.

Jantele stau dupa cum urmeaza:

una pe fata trebuie indreptata...pe la 120-130..tin minte ca batea putin

cauciucuri am doar 2 in stare buna 255/35/19 , mai trebuiesc cumparate 2, 275-285/35/19

cateva zgarieturi...normale...nimic grav...jantele oricum arata ff bine

Pe net, le-am vazut 1000Euro, noi....eu vreau 500 Euro

Mai multe poze pe : https://www.facebook.com/album.php
fbid=148855591796873&id=100000172993247&aid=30394

Detalii de contact:0763635174 sau pe YM juice_2407
juice_2407 is offline  
Old 22-03-11, 18:25   #60
juice_2407

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
Default intrebare cauciucuri

Revin acum de primavara, avem nevoie de ceva investitii in masina....planuri ar fi ceva, dar sa vedem in limita bugetului cum ma incadrez

In primul rand am nevoie de cauciucuri. Acum am 235/45/17...dar ma gandesc sa pun 235/55/17 mai inalte, sa nu mai am probleme la gropi,sau ca rup jantele. Merg?sa nu atinga pe fata...tinand cont ca are suspensie MTehnik 1

Apoi vine problema suspensiei, care necesita inlocuita...plus cateva bucsi,si bielete de directie .... Noua Sachs e undeva la 3000 lei...nu se poate. As pune una no-name...de 300E..cum am vazut pe net..dar imi e teama sa nu stric tinut masinii,sau sa nu tina cu timpul(diferenta de pret e enorma pana la Sachs, sau alta suspensie sport de renume...oare diferenta de calitate unde se situeaza?). Alta varianta as avea reconditionarea amortizoarelor actuale...

Ramane de vazut, si daca isi mai da cineva cu parerea(poate chiar avizata) si mai bine...am nevoie cat mai repede de astea doua, cauciucuri+suspensie
juice_2407 is offline  
Closed Thread



- Copyright 2025 4Tuning -