29-07-10, 21:50
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,058
|
Re: E39 - The Z U F
dau f bine pe masina jantele trage ea mai greu dar asta e
|
|
|
29-07-10, 23:04
|
#32
|
Stage 3
Join Date: May 2010
Posts: 149
|
Re: E39 - The Z U F
pff ... cat de muult poate sa schimbe. Da prea bine. Bravo.
|
|
|
30-07-10, 00:09
|
#33
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
|
Jante pe 17" de VANZARE
Da, sunt de mare efect jantele sunt foarte multumit de ele.
Chiar schimba masina, si ca aspect..iti place la nebunie cum se vede din spate, parca e tanc gata de batalie....si comportament, se simte mai rigida,mai stabila.
Asta inseamna ca jantele vechi pe 17" merg la vanzare. Le am spalat astazi, pt noul proprietar sunt BBS, latime 8J cu cauciucuri 235/35/17 Dunlop Sport Max, bunicele,mai tin inca vreo 5000km, dar pe viitor trebuiesc schimbate. Jantele au cateva zgarieturi,urme de borduri...dar nu bat,nu sunt strambe..nu au probleme
Cateva poze, poate ca se gandeste cineva sa le ia...
|
|
|
30-07-10, 00:18
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 3,947
|
Re: E39 - The Z U F
Foarte misto cu noile jante ! Incearca sa ii schimbi semnalizarile de pe aripi cu unele albe ...
|
|
|
01-08-10, 23:58
|
#35
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
|
Re: E39 - The Z U F
Quote:
Originally Posted by crysty.bobok
Foarte misto cu noile jante ! Incearca sa ii schimbi semnalizarile de pe aripi cu unele albe ...
|
Multumesc Crysty, se pare ca atent la detalii...da ma voi ocupa si de aceste mici detalii vizuale...
Acum ma gandesc la altceva...spoilere si partea finala de evacuare de pe un M5(si apoi sa o adaptez la mine, sa decupez tabla unde e rezerva), si poate si diferentialul...le-am gasit dar sa vad daca le scot bine la bani.
Referitor la diferential, oare se potriveste sa-l pun direct???
Chiar nu e nimeni interesat de rotile pe 17'...le dau la oferta
|
|
|
02-08-10, 15:55
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,043
Member of: [SKODA]
|
Re: E39 - The Z U F
Quote:
Originally Posted by juice_2407
Multumesc Crysty, se pare ca atent la detalii...da ma voi ocupa si de aceste mici detalii vizuale...
Acum ma gandesc la altceva...spoilere si partea finala de evacuare de pe un M5(si apoi sa o adaptez la mine, sa decupez tabla unde e rezerva), si poate si diferentialul...le-am gasit dar sa vad daca le scot bine la bani.
Referitor la diferential, oare se potriveste sa-l pun direct???
Chiar nu e nimeni interesat de rotile pe 17'...le dau la oferta
|
da-mi un pm cu pretu jantelor pe 17.....cu diferentialu nu stiu ce sa iti zic....merge doar unu singur,bafta
|
|
|
02-08-10, 17:34
|
#37
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: E39 - The Z U F
am vrut sa fac si eu asta pe e39 ul meu , sa pun diferential , se pare ca doar cel de m5 e39 ar merge sau cel de m6 , tehnic e posibil cu ajutorul catorva modificari la suporti , nu stiu daca se potriveste vreo ceva de la quaife ! cel mai bine e sa intrebi pe cineva care se pricepe la bmw uri !
|
|
|
02-08-10, 18:19
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,043
Member of: [SKODA]
|
Re: E39 - The Z U F
ceva de genu,trebe cam tot daca nu ma insel parca are alta prindere diferentialu de m5....e prea complicat si la 3.0 d nu cred k se merita....
|
|
|
02-08-10, 22:25
|
#39
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: E39 - The Z U F
tehnic vorbind poti pune de m5 , dar pe urma trebuie tinut cont si de rapoarte , tentativa asta am avut o si eu , dar facand un calcul , nu merita investitia !
|
|
|
02-08-10, 23:16
|
#40
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
|
Re: E39 - The Z U F
Treaba cu diferentialul, ar fi ceva..pt acrobatii cred ca si iarna te ajuta putin in conditii de aderenta scazuta...
Am vorbit cu laurentiu_tim, despre un M5,de unde ma gandesc sa cumpar cateva "accesorii"...sa vedem daca iese ceva...
Oricum, mereu mai gasesti cate ceva de facut,modificat la masina..sau de unde sa scoti un plus de performanta...bani sa fie
P.S. Jantele pe 17" merg pe 250E....am acelasi id pe YM
Last edited by juice_2407; 02-08-10 at 23:34.
|
|
|
02-08-10, 23:53
|
#41
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 709
|
Re: E39 - The Z U F
Mai degraba strangi bani pentru m paket exterior si suspensie ....
|
|
|
06-08-10, 14:31
|
#42
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
|
Re: E39 - The Z U F
Quote:
Originally Posted by dragos002
Mai degraba strangi bani pentru m paket exterior si suspensie ....
|
Am gasit un M5 pt dezmembrat, dar proprietarul s-a sucit, prima data am vorbit doar pt spoilere si tobe...apoi a zis ca il vinde numai intreg...
Oricum anuntul respectiv l-am vazut pe autovit, un M5 pus la 4000E...dar nu prea poti sa te intelegi cu oamenii....
Sincer, si eu sunt de parere ca exterior Mpachet etot ce se poate face de bun gust, si sa pastrezi autenticitatea masinii...dar preturile pt ele noi..mi se par exagerate 250E un spoiler ...de banii aia pot face altceva...
Suspensie are M Tech1, mi se pare suficienta pt moment(masina e f rigida acum cu jantele de 19), si sa o cobor f tare, mi-as face singur probleme de care nu am nevoie, pt ca e masina de mers zi de zi, si in majoritatea cazurilor drumurile noastre minunate...nu mi-ar permite o suspensie sport. Oricum eu zic ca sta bine pe drum, oricum nici ca unul stock..undeva intre stock si suspensie sport
Daca ar fi dupa mintea mea, sau sa o tin ca masina de weekend, expozitie, si sa-mi permit...as face f multe la ea....
Asa intentii, as avea pe viitor, distantiere...poate si suspensie(dar as pune tot de M Tech).....si un moft de al meu...sa o colantez, alb sidef
M-am interesat o colantare profesionala..duce pe la 15 mil, acum parerile sunt impartite despre colantare....dar eu cred ca ar merita
Ce ziceti?
|
|
|
07-08-10, 11:30
|
#43
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,352
Member of: [VW]
|
Re: E39 - The Z U F
Quote:
Originally Posted by juice_2407
Am gasit un M5 pt dezmembrat, dar proprietarul s-a sucit, prima data am vorbit doar pt spoilere si tobe...apoi a zis ca il vinde numai intreg...
Oricum anuntul respectiv l-am vazut pe autovit, un M5 pus la 4000E...dar nu prea poti sa te intelegi cu oamenii....
Sincer, si eu sunt de parere ca exterior Mpachet etot ce se poate face de bun gust, si sa pastrezi autenticitatea masinii...dar preturile pt ele noi..mi se par exagerate 250E un spoiler ...de banii aia pot face altceva...
Suspensie are M Tech1, mi se pare suficienta pt moment(masina e f rigida acum cu jantele de 19), si sa o cobor f tare, mi-as face singur probleme de care nu am nevoie, pt ca e masina de mers zi de zi, si in majoritatea cazurilor drumurile noastre minunate...nu mi-ar permite o suspensie sport. Oricum eu zic ca sta bine pe drum, oricum nici ca unul stock..undeva intre stock si suspensie sport
Daca ar fi dupa mintea mea, sau sa o tin ca masina de weekend, expozitie, si sa-mi permit...as face f multe la ea....
Asa intentii, as avea pe viitor, distantiere...poate si suspensie(dar as pune tot de M Tech).....si un moft de al meu...sa o colantez, alb sidef
M-am interesat o colantare profesionala..duce pe la 15 mil, acum parerile sunt impartite despre colantare....dar eu cred ca ar merita
Ce ziceti?
|
eu zic ca daca e facuta cum trebuie merita!parerea mea e ca iar sta bine cu un alb mat
|
|
|
09-08-10, 22:57
|
#44
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
|
Dilema debitmetru
Maine trebuie sa cumpar debitmetru..pt ca al meu de pe masina nu mai face nimic )
M-am interesat doar senzorul de Pierburg e pe la 5 mil, pe cand cel de Bosch 7,5 doar senzorul..sau 9 cu totul....
Am citit multe pe net, legate de debitmetrele Pierburg, ca ar fi mai fiabile chiar,decat Bosch...dar ca odata schimbate au o mica cretere a consumului...
Ma gandesc daca merita diferenta de banii unul Bosch(pana la urma Bosch-ul meu s-a stricat)....dar pe de alta parte sa nu fie vreo problema de compatibilitate cu Pierburg, sau problema....in situatia in care tot de pe masina e Bosch???
|
|
|
10-08-10, 12:03
|
#45
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
|
Re: Dilema debitmetru
Quote:
Originally Posted by juice_2407
Maine trebuie sa cumpar debitmetru..pt ca al meu de pe masina nu mai face nimic )
M-am interesat doar senzorul de Pierburg e pe la 5 mil, pe cand cel de Bosch 7,5 doar senzorul..sau 9 cu totul....
Am citit multe pe net, legate de debitmetrele Pierburg, ca ar fi mai fiabile chiar,decat Bosch...dar ca odata schimbate au o mica cretere a consumului...
Ma gandesc daca merita diferenta de banii unul Bosch(pana la urma Bosch-ul meu s-a stricat)....dar pe de alta parte sa nu fie vreo problema de compatibilitate cu Pierburg, sau problema....in situatia in care tot de pe masina e Bosch???
|
Nici o parere....?
Pana la urma am facut comanda de Bosch, care se gaseste numai cu tot,cu carcasa la 7,5 mil.
|
|
|
|
|