Quote:
Originally Posted by mihai86b
Akerman, este inventatorul directiei cum o stim noi, asa cunosc, insa restul explicatie nu o inteleg pe de-a intregul. Eu am presupus ca daca poti vira mai mult roata o sa poti sa iei viraje mai stranse, foarte util in parcari. Cum afecteaza grip-ul, adica aderenta presupun?
Inca odata imi cer scuze initiatorului topicului, daca se considera off.
|
pai cam este off ca nu e topic de discutii tehnice aici
poti sa ma crezi pe cuvant cand spun ca nu poti merge asa pe strada
pe scurt, cand mergi normal pe strada rotile de pe fatza descriu arcuri de cerc diferite, natural; cand esti in derapaj rotile sunt virate in partea cealalta si ai nevoie de altfel de setari la directie (dupa ce ajungi la un nivel mai avansat)
Si chiar daca erau ok setarile pt strada nu cred ca le facea cineva doar ca sa se descurce in oras pt ca trebuie modificat tot..este o setare care nu se face cu 100eur, este costisitor sa faci masina sa vireze asa, in cazul in care o faci corect.
as pune link-uri dar cred ca nu se poate pe site-ul asta.
cauta pe net ackermann steering geometry si vezi daca intelegi in general ce face ackermanul
iar apoi daca vrei neaparat poti cumpara un kit care iti face masina sa vireze asa.. cauta Wisefab, costa cam 1200 eur un kit
scuze si eu de off