Quote:
Originally Posted by SiloS@1300
Referitor la frana de mana hidraulica, am niste nelamuriri...
Imi imaginez ca de la pompa de frana de dacie "ai tras" 2 conducte pe care le-ai legat de circuitul original al masinii printr-un fel de T.
Si intre T si pompa de frana originala exista supape unisens.
https://forum.4tuning.ro/123-masina-m...ml#post2486010
1. Ce provenienta au supapele ?
2. De ce ai folosit si pompa de servo-frana? Nu era suficienta doar pompa de frana? Am vazut ca sistemele de frana de mana hidraulica de net nu folosesc servo-frana.
Multumesc pentru ajutor.
|
Salut,
Asa cum a spus si Razvan DOI, la inceput am pus o frana de mana hidraulica improvizata si am anulat din pompa de ABS traseul catre spate. In acel moment la frana de picior tinea doar fata. Am pus doar pompa de frana de dacie cu doua conducte catre rotile din spate, dar nu a functionat deloc, moment in care am montat si un servo ca sa maresc presiunea in pompa, dar nici atunci nu a fost OK.
Am achizitionat un KIT de popma hidraulica speciala de drift, care sa permita functionarea franei si pe spate la picior si numai pe spate la mana. Din pompa ABS pleaca conducta in pompa de servo din masina si din pompa pleaca alta conducta in T-ul care repartizeaza forta de franare la rotime puntii spate.
Astfel cand calc frana de picior, franeaza toate 4 rotile, iar cand trag frana de mana, doar cele spate, in interiorul pompei din masina existand o supapa de sens.
Razvan LKN