Quote:
Originally Posted by MarcCorneliu
Cum adica nu a rezistat? ce s-a intamplat?
|
Pentru cine nu stie : motorul 2.5 24valve s-a vandut cu totul ... motor , cutie , grup si tobe si s-a pus un motor 2.0 12valve JeTronic pentru a fi prezent la 4tuning Day's .
De pus l-am pus noi pe masina dar incingea putin si nu stiam de ce ... am schimbat 2 radiatoare si 3 vascuri .
A iesit de mai multe ori in probe cu ea sa vada daca mai incinge ... in sfarsit nu mai incingea asa rau , trecea apa putin peste jumate ... si cand eram noi fericiti a inceput sa tasneasca apa din dopurile acelea din blocul motor ... la inceput din 1 ... l-a curatat era ciuruit avea 3 gauri in el , am trecut la al doilea si ala la fel tot 3 gauri avea ... pana la urma erau 4 dopuri gaurite cate 3 gauri in fiecare si am stat pana la 4 dimineata sa astupam gaurile alea nenorocite .
Deja era ceasul 1.30 dimineata ... am oprit masina , am bagat-o in garaj si am dat drumul la apa din motor .
Am asteptat sa se usuce si am astupat gaurile alea cu poxipol si silicon dar se pare ca nu a tinut .