Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 12-02-13, 21:34   #31
fmi03

Stage 4
 
fmi03's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Fara suparare , lumea te intreaba , dar nu vii cu nimic concret , ai fost intrebat de fiabilitate , de ce setup sa folosit , ba inca ai curajul sa spui ca "il bagi in productia de serie " Nimeni nu se baga la asa ceva pana cand nu vede ca un setup e fiabil si ofera performanta care e doar pe "hartie"... un filmulet nu e de ajuns , se cer temperaturi [ nu ca nu se inroseste ca la dacie ] niste valori mai exacte , nu sa te trezesti ca peste 1000 de km ori sare un piston prin bloc sau te trezesti ca trebuie desfacut motorul ! sunt multe aspecte : in afara de boost ul turboului ce alti parametrii mai monitorizezi? Exista riscul unui overboost la ce ai facut acolo? Proiecte de buget exista [si cu 500 de dolari ] , dar daca vrei ca ceva sa reziste in timp atunci e nevoie de putina "analiza" Doritori sunt , asta e clar , dar nu se va arunca nimeni pana nu vede si altceva in afara de un filmulet cu o accelerare !
NU DATOREZ NIMANUI EXPLICATIE PENTRU NIMIC, SI NU FAC "HARTIE" DE DRAGUL NIMANUI ASTA AM FACUT SI GATA . TREBUIA SA SCRIU CU CAT NM AM STRANS GALERIA DE EVACUARE?
TOPICUL ASTA ESTE PENTRU PREZENTAREA MASINI IN MARE SI NU E CURS DE TUNING SAU REPARAT BMW.
TUNINGUL SI MESRIA SE INVATA IN ALTA PARTE.
EU NU TRAIESC DIN TUNINGUL DE BMW O FAC NUMAI DIN DISTRACTIE SI FACE PARTE DIN MESERIA MEA
TE AM JIGNIT CU CEVA SAU AM STRICAT BUSINESUL TAU CA MA IEI ASA PESTE PICIOR?
AI ZIS CA " Nimeni nu se baga la asa ceva pana cand nu vede ca un setup e fiabil si ofera performanta " NA VEZI ASTA E PROBLEMA IN TARA ASTA SI DE ACEA NU AVANSEAZA NIMIC IN TARA ASTA .
UN EXEMPLU BUN E IARAS UZINA DACIA CARE DIN 72 PANA 2004 NU SA AVANSAT NIMIC PENTRU CA AVEAU MENTALITATE CA A TA .
AU VENIT IAR FRANCEZI SI "sau bagat" IAR SI SA VEZI MINUNE AU APARUT MASINI NOI CARE SE VAND FOARTE BINE IN TOATA LUMEA .

Last edited by fmi03; 12-02-13 at 21:54.
fmi03 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 21:41   #32
da_joint
BMW Driver

Stage 5
 
da_joint's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,728
Member of:
[BMW]
[2 Roti]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Fara suparare , lumea te intreaba , dar nu vii cu nimic concret , ai fost intrebat de fiabilitate , de ce setup sa folosit , ba inca ai curajul sa spui ca "il bagi in productia de serie " Nimeni nu se baga la asa ceva pana cand nu vede ca un setup e fiabil si ofera performanta care e doar pe "hartie"... un filmulet nu e de ajuns , se cer temperaturi [ nu ca nu se inroseste ca la dacie ] niste valori mai exacte , nu sa te trezesti ca peste 1000 de km ori sare un piston prin bloc sau te trezesti ca trebuie desfacut motorul ! sunt multe aspecte : in afara de boost ul turboului ce alti parametrii mai monitorizezi? Exista riscul unui overboost la ce ai facut acolo? Proiecte de buget exista [si cu 500 de dolari ] , dar daca vrei ca ceva sa reziste in timp atunci e nevoie de putina "analiza" Doritori sunt , asta e clar , dar nu se va arunca nimeni pana nu vede si altceva in afara de un filmulet cu o accelerare !
Nu cred ca e cazul sa te iei de el.Omu a venit si si-a prezentat proiectul spunand ca mai poate face daca mai sunt doritori.
Nimeni nu iti va oferi vreodata o garantie a lucrarii si nu va prezenta ce ceri tu: grafice, temperaturi etc. Iti vor arunca o fisa dyno si sanatate.
Acum cativa ani au fost multi care au sarit in capul celor de HPF ca s-au trezit cu motoarele bubuite si nu au rezolvat nimic.
Iar acolo vorbim deja de o firma mare si cu renume.
De ex daca intri la AAutowerke si iti alegi un kit complet turbo de la ei vezi undeva ca iti dau grafice sau garantie? iti spun cam cat scoti din el si care e maximul de psi pe care il poti utiliza safe.
Nicaieri nu vor spune ca motorul ala va rezista 10mii de km sau 100 mii.
Daca punea grafice intelegeai ceva sau te uitai ca la poarta noua?Te intreb de curiozitate pentru ca vad ca pe multe topicuri iti dai cu parerea de ce trebuie si ce nu etc.Nu caut harta cu tine intreb doar daca ai ceva cunostinte sau studii in domeniu.
__________________
da_joint is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 21:49   #33
tmDNSe30

Stage 5
 
tmDNSe30's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 330
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by da_joint View Post
Nu cred ca e cazul sa te iei de el.Omu a venit si si-a prezentat proiectul spunand ca mai poate face daca mai sunt doritori.
Nimeni nu iti va oferi vreodata o garantie a lucrarii si nu va prezenta ce ceri tu: grafice, temperaturi etc. Iti vor arunca o fisa dyno si sanatate.
Acum cativa ani au fost multi care au sarit in capul celor de HPF ca s-au trezit cu motoarele bubuite si nu au rezolvat nimic.
Iar acolo vorbim deja de o firma mare si cu renume.
De ex daca intri la AAutowerke si iti alegi un kit complet turbo de la ei vezi undeva ca iti dau grafice sau garantie? iti spun cam cat scoti din el si care e maximul de psi pe care il poti utiliza safe.
Nicaieri nu vor spune ca motorul ala va rezista 10mii de km sau 100 mii.
Daca punea grafice intelegeai ceva sau te uitai ca la poarta noua?Te intreb de curiozitate pentru ca vad ca pe multe topicuri iti dai cu parerea de ce trebuie si ce nu etc.Nu caut harta cu tine intreb doar daca ai ceva cunostinte sau studii in domeniu.

Pai el cu toata lumea are treaba si mai zice ca nu se crede superior fata de altii, tot el a stricat si topicul baiatului cu acel IS cu capota pictata
__________________
tmDNSe30 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 21:55   #34
spartanwarrior

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 942
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

ba ia vedeti-va de treaba voastra si lasati omul in pace.
FMI - bravo frate, sa mor de nu esti tare. stii cum e cu lumea...toti ar vrea informatii degeaba, unu' n-ar da 200 euro pe manopera, daca se poate sa le si cumperi tu din piese, ar fi supermultumiti.
bafta!
spartanwarrior is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 22:05   #35
316i

Stage 5
 
316i's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Fiarele ca fiarele. Foarte important e reglajul care face diferenta intre un motor impachetat si un succes. De care parametri te-ai folosit la reglaj?
316i is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 22:07   #36
XtreZz
Renault Driver

Stage 5
 
XtreZz's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 615
Member of:
[RENAULT]
[Oltcit]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

da exact,lasati omul in pace...a facut o treaba buna,altii nu se bagau..iar devil,fara suparare dar mereu am vazut ca te bagi aiurea in discutii si incepi cearta crezandu-te tu mai breaz si atotstiutor....in loc sa apreciem sarim cu gura...
__________________
EX-Renault 21 GTD 2068cmc 345.000->351.000 km->370.000->430.000-->tabla pe casa
EX-Oltcit Club 1.1 197000km-Abandoned

Volkswagen Golf MK3 1.6 ABU RED
www.xtrezz.tk
XtreZz is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 22:08   #37
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Exact joint , omul a venit cu o idee buna si da , am cunostinte in domeniu , nu am vorbit doar ca sa ma aflu in treaba ! nu sunt nici vreun expert dar nici picat din cer nu sunt , eram entuziasmat de ce a facut el , dar sa vii sa sustii niste valori , e nevoie de mai mult de un filmulet [ eu cel putin asa as proceda , ca sa se evite speculatiile ]. Venind pe forum si prezentand o chestie de genul , te astepti ca omul sa impartaseasca mai exact ce a facut el acolo corect? Ce ar insemna cand termin cu kompressorul la e36 ele meu , sa postez 2 poze si apoi sa sustin niste valori pe care nu le pot dovedi ! Mai sunt si altii garantat , care doresc sa faca supraalimentare la motoarele lor pe 4 cilindri [ kompressor sau turbo ] si facem schimb de experiente si cunostinte pe messenger , sunt cel putin 3 care vor kompressor si cel putin 2 care vor sa isi faca turbo , am citit in afara cam tot ce se poate citi si ce se poate face la un 4 cilindri si lucram [ oarecum e impropriu zis ] sa facem conversia cat mai putini bani [ un buget de aprox 1200 -1500 de euro] , dar fara sa periclitam motorul sau sa realizam dupa aia ca dupa 4500 de ture turboul nu mai este eficient ! Am mai vazut proiecte de buget cu fise dyno , vroiam sa vad daca omul a reusit intradevar sa gaseasca o "reteta" decenta , dar un turbo facut pe "genunchi" nu inseamna ca deja ai scapat de problemele celelalte ! Vrei un indiciu? uite te sa vezi unde e pus filtrul de aer !

Ti am inteles mesajul , dar spune mi si mie , vazand ca am postat pe unele topicuri unde mi am expus parerea , ai fi avut curaj " sa iesi " in lume cu modificarile facute de acele persoane pe masina ta personala?



@fmi03 : nu te am jignit , te rog nu ma intelege gresit , dar suntem pe un forum public, expunem pareri si confruntam niste rezultate atata tot !

Si te rog sa specifici : tuningul de calitate si mecanica se invata prin practica , te rog nu ma confunda cu cei care cred ca tuningul inseamna doar o folie si un xenon iar la mecanica nu mai zic ! Te apreciez pentru ceea ce ai facut la masina , dar personal pentru mine nu e de ajuns doar un turbo facut si gata , ca sa fiu multumit de rezultat , ar trebui vazut putin cum sta la capitolul livrare putere si felul cum rezista piesele pe masina dupa conversie !


PS : pentru cei care cred ca imi dau doar cu parerea si atat : mereu am vorbit din proprie experienta si nu doar din citit ! Pe forumul asta sunt 2 categorii de oamenii : cei care modifica si isi intretin masinile asa cum trebuie si restul care fac tuning, doar ca sa zica ca au facut tuning ! De asta pe unii din ei ii supara tare adevarul !
__________________

Last edited by DEVIL's Style; 12-02-13 at 22:16.
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 22:49   #38
fmi03

Stage 4
 
fmi03's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Exact joint , omul a venit cu o idee buna si da , am cunostinte in domeniu , nu am vorbit doar ca sa ma aflu in treaba ! nu sunt nici vreun expert dar nici picat din cer nu sunt , eram entuziasmat de ce a facut el , dar sa vii sa sustii niste valori , e nevoie de mai mult de un filmulet [ eu cel putin asa as proceda , ca sa se evite speculatiile ]. Venind pe forum si prezentand o chestie de genul , te astepti ca omul sa impartaseasca mai exact ce a facut el acolo corect? Ce ar insemna cand termin cu kompressorul la e36 ele meu , sa postez 2 poze si apoi sa sustin niste valori pe care nu le pot dovedi ! Mai sunt si altii garantat , care doresc sa faca supraalimentare la motoarele lor pe 4 cilindri [ kompressor sau turbo ] si facem schimb de experiente si cunostinte pe messenger , sunt cel putin 3 care vor kompressor si cel putin 2 care vor sa isi faca turbo , am citit in afara cam tot ce se poate citi si ce se poate face la un 4 cilindri si lucram [ oarecum e impropriu zis ] sa facem conversia cat mai putini bani [ un buget de aprox 1200 -1500 de euro] , dar fara sa periclitam motorul sau sa realizam dupa aia ca dupa 4500 de ture turboul nu mai este eficient ! Am mai vazut proiecte de buget cu fise dyno , vroiam sa vad daca omul a reusit intradevar sa gaseasca o "reteta" decenta , dar un turbo facut pe "genunchi" nu inseamna ca deja ai scapat de problemele celelalte ! Vrei un indiciu? uite te sa vezi unde e pus filtrul de aer !

Ti am inteles mesajul , dar spune mi si mie , vazand ca am postat pe unele topicuri unde mi am expus parerea , ai fi avut curaj " sa iesi " in lume cu modificarile facute de acele persoane pe masina ta personala?



@fmi03 : nu te am jignit , te rog nu ma intelege gresit , dar suntem pe un forum public, expunem pareri si confruntam niste rezultate atata tot !

Si te rog sa specifici : tuningul de calitate si mecanica se invata prin practica , te rog nu ma confunda cu cei care cred ca tuningul inseamna doar o folie si un xenon iar la mecanica nu mai zic ! Te apreciez pentru ceea ce ai facut la masina , dar personal pentru mine nu e de ajuns doar un turbo facut si gata , ca sa fiu multumit de rezultat , ar trebui vazut putin cum sta la capitolul livrare putere si felul cum rezista piesele pe masina dupa conversie !


PS : pentru cei care cred ca imi dau doar cu parerea si atat : mereu am vorbit din proprie experienta si nu doar din citit ! Pe forumul asta sunt 2 categorii de oamenii : cei care modifica si isi intretin masinile asa cum trebuie si restul care fac tuning, doar ca sa zica ca au facut tuning ! De asta pe unii din ei ii supara tare adevarul !
"personal pentru mine nu e de ajuns doar un turbo facut si gata , ca sa fiu multumit de rezultat , ar trebui vazut putin cum sta la capitolul livrare putere si felul cum rezista piesele pe masina dupa conversie !"


eu trebuie sa fiu satisfacut de masina mea nu tu.
daca faceam pentru tine si as fi promis 200 cai si la dino ies numai 150 atuncea te sa intelege dar asa cu ce drept ma iei pe p..a?
fmi03 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 22:53   #39
GOGU_VL
BMW Driver

Stage 5
 
GOGU_VL's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,384
Member of:
[BMW]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Foarte interesant proiect.

Felicitarile mele domnu' !!!

Multi vorbesc, putini realizeaza
GOGU_VL is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 22:56   #40
fmi03

Stage 4
 
fmi03's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by 316i View Post
Fiarele ca fiarele. Foarte important e reglajul care face diferenta intre un motor impachetat si un succes. De care parametri te-ai folosit la reglaj?
Aproape toti parametri sint modificati dar la baza cele mai multe setari depind de valoarea data de MAP.
fmi03 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 22:57   #41
fmi03

Stage 4
 
fmi03's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by GOGU_VL View Post
Foarte interesant proiect.

Felicitarile mele domnu' !!!

Multi vorbesc, putini realizeaza
MERSI DOMNULE!!
fmi03 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 23:10   #42
alexxss

Stage 5
 
alexxss's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 711
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Foarte tare )) in place si scrisul de pe spate cu turbo. Au multi scris turbo la aproape nici unul nu e adevarat))
Am vazut ca o folosesti zilnic. Ce consum are bijuteria asta.
alexxss is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 23:35   #43
rover_cabrio

Stage 5
 
rover_cabrio's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 6,899
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

bravo omule inca 1 data cel mai tare 1.6i de pe la noi altu nu cred ca mai e !!!

cam i-ai intrecut pe multi dupe acest forum si rpobabil unii dintre ei din aceasta cauza te ia un pic mai tare sau .....ce sa zic Felicitari si cat mai multi km cu ea !
__________________

anvelope IARNA import Germania Elvetia 13"-22" tel: 0768 885511 , 0762 333322
rover_cabrio is offline   Reply With Quote
Old 13-02-13, 06:59   #44
rover_cabrio

Stage 5
 
rover_cabrio's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 6,899
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

colegu ...poate in viitorul apropiat faci si tu un filmulet cu un vecin un prieten de-al tau care are un 2.0 ...sa vedem daca il frigi ????
rover_cabrio is offline   Reply With Quote
Old 13-02-13, 08:40   #45
fmi03

Stage 4
 
fmi03's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by alexxss View Post
Foarte tare )) in place si scrisul de pe spate cu turbo. Au multi scris turbo la aproape nici unul nu e adevarat))
Am vazut ca o folosesti zilnic. Ce consum are bijuteria asta.
Da asta e singura masina in familie momentan ,si o folosec zilnic
consumul e stock daca merg pana la 90km/h si nu turez motorul, deci cand nu am presiune pozitiva (boost) masina foloseste harta de injectie de fabrica la boost merge de pe + piggyback
Si asa pe frig si cu drumuri scurte maninca 10% in oras.
daca o turez sa traga ia si 16% in oras.
Cu piggy se pot face doua harti diferite ,unu sport si una economic si cu un switch pot schimba in mers intre ei dar eu inca nu am facut doua harti
fmi03 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -