Quote:
Originally Posted by RacerJunior
Cu ambreajele am avut experiente proaste pe un BMW E36 325i si un Opel Calibra. Cu ambele a fost facut rodajul de 2000 km si imediat dupa o seara de curse.
Pot spune ca ambele masini dupa 4 ture de 402m dadeau semne de oboseala, adica mirosea numai a ambreaj si capac, mai si patina.
DEVIL's Style: Am vazut topicul tau cu E36-le si vad ca esti din Vaslui. Daca spui ca sunt din alta lume si tot esti din Barlad, cand treci prin Vaslui, hai sa ne intalnim si sa vorbim putin. Ai sa te convingi ca nu e asa.
|
Ma mir cum de l ai ratat pe cel cu e46 ele si pe cel cu e60 ul ! Varsta ta nu mi sugereaza ca ai avea experienta mai deloc , iar ceea ce ai scos pe gura acum , la fel , denota lipsa ta de experienta in ale mecanicii [ nu am zis cu rautate ca esti de pe alta lume , chiar esti la capitolul asta si ma refer la mecanica ]
Cum poti sa pui ambreiaj nou , faci rodajul si apoi sa te duci la curse cu el? cu ambreiaje stock? Si nu te supara ca te intreb , tu detii masinile respective? sau sunt de ale amicilor de ai tai ?
Din ce stiu eu , pentru calibra nu E RECOMANDAT LUK [ ambreiajul stock ] , din cauza ca masinile respective sunt "abuzate" de proprietari in ritm sustinut ! Vad ca rzv ul nu se mai plange de ambreiaj [ cel cu is ul estoril blue de la voi , ca tot eu ma ocup de masina aia ] , frate miu nu se mai plange de LUK si culmea si el abuzeaza de masina [ burn out , alergatura , forja ] , la e36 ele DEI , al fel tot LUK are , forjat si ala + blocant ! Induci in eroare lumea ! Majoritatea cumpara luk si sincer , nu am gasit pe nici unul sa se planga de ele. Iar ca ambreiaje stock isi fac datoria cu brio !
Acum depinde ce ai inlocuit la masina , ai inlocuit doar discul de ambreiaj? [ daca da , ai facut cea mai mare prostie si nu ma mir ca au picat ] sau tot kitul [ adika placa de presiune noua + disc ambreiaj +rulment ] , l-ai pus corect? [ ca la ce mecanici aveti prin service urile alea imi vine sa o iau eu la fuga ] , l -ai cumparat de la o sursa sigura si esti sigur ca e piesa originala? Sunt multe variabile , deci undeva ai dat gres !
PS : daca intradevar ai fi cunoscator cat de cat in ale bmw urilor cel putin sau ai avea ceva cunostinte de mecanica sau ai fii lucrat pe un bmw ai fi realizat ca producator pe OEM la ambreiajele bmw , sunt cei de la LUK , iar tu prin "recomandarea" ta nu faceai altceva decat sa te contrazici de unul singur !