Bunaseara tuturor !
Demult timp nu am mai postat , deoarece am fost foarte ocupat , dar la masina s-a lucrat cat de cat .
modificari :
- duble etriere pe disc
- scaun sport
- frana de mana hidraulica
- un unghi de cadere prea mare .
- unghi de bracare marit .
- evacuare customs care va fi refacuta
- sudat grup raport 3.15 si vopsit
- si altele care nu imi vin in cap
Cu doua saptamani inainte de a se anunta finala de la iasi am inceput sa lucram la masina , de acea nu am putut definitiva aproape nimic.
Pe aceasta cale tin sa ii multumesc tatalui meu care a depus un efort extraordinar financiar cat si fizic ,si a lucrat fara mine la masina deoarece eu am fost cam tot timpul la scoala .
Masina am terminat-o vineri pe data de 19 la ora 11 noapte fara sa probam franele sau alte lucruri modificate !
Iar sambata dimineata la ora 5 eram treaz gata de plecare la carrefour era !
Dimineata ne-am dat seama ca platforma nu este buna deoarece masina ramanea suspendata pe la jumate .
Suparati ne-am urcat in masina si am plecat la carrefour era .
Am avut norocul sa dam peste niste oameni de nota 11 adica baietii de la audioclass , mai exact ilarion grigorici care mi-a imprumutat platforma lui.
Ajunsi intr-un final cu masina acolo , Octav Chelaru (un alt om minunat care ma ajutat enorm de la inceput ) a urcat in masina mea si a dat cateva ture sa vada cum e !
De aici au inceput sa apara problemele: -chiar si pentru octav deoarece find neobisnuit cu masina a imprimat o forta levierului de la frana de mana incat sa lasat cu sange!
( si nu mai zic ca frana de mana nu bloca !)
Masina in primul tur balansa foarte urat avand suspensii stock cu arcuri intarite pe spate si pe fata arcuri eibach .
Din fericire Emanuel Giurgea si cu Octav Chelaru au facut ei ceva si mi-au adus o suspensie ta tehnic (nu ma intrebati de unde ca nu stiu ).Inca odata le multumesc foarte mult !
In continuare Emanuel ma ajutat si am schimbat imediat suspensia , fara sa vreau l-am tinut pe om la cura de slabire aproape toata ziua !
Din pacate netinund frana de mana nu m-am putut da deloc deoarece nu am avut permisiunea de la Domnul Onofrei caruia ii multumesc foarte mult pentru timpul acordat si pentru increderea acordata !
Recunosc pentru aceasta etapa nu prea am fost pregatiti , dar asta e macar am stiu ca motorul trage foarte grav !
Daca am uitat ceva sau de cineva care ma ajutat sa imi fie cu iertare !