Salutare, dupa multi ani pe acest forum m-am gandit sa imi prezint si eu ursul aici alaturi de multe masini cu posesori pasionati.
Masina o am cumparata de 3 ani de zile, in vara face 4 ani, sunt la al 2-lea urs in cartea de vizita, primul a cedat nervos in partea din fata a oalei in momentul in care a nimerit o burdura de la cercuri.
Masina la inceput a fost la baza 316 cu fabricatie 1989, cu 0 dotari si cu numere rosii. Masina am cumparat o de la fratii Visan din Pitesti dupa ce am cautat un urs cu motor mic timp de 1-2 luni fara sa fie inmatriculat si cat mai intreg si original. Cand am cautat si am gasit masina nu am stat pe ganduri decat 2 ore cat m-am invartit de bani dupa care am plecat dupa ea.
La prima vedere m-am indragostit de ea, era originala, fara tigani, fara tuning, fara motoare schimbate. Am facut o tura cu ea si am decis sa o cumpar (mergand impreuna cu fratele meu si un prieten pentru sfaturi).
A urmat procesul de recarosare care a decurs asa cum trebuia, nefiind nicio problema in trecerea masini pe numele meu.
Au urmat numere preferentiale si benzina.
Dupa care incet, incet am inceput sa fac prostii cu masina si unele decizii bune, am montat faruri Hella negre cu angek eyes, xenon, ploape, nari,
Am trecut vara, toamna si iarna cu ea in aceasta configuratie dupa care a urmat arnul urmator cu noi decizi bune si proaste.
Primele decizii bune au fost franele pe fata cu discuri ventilate dupa 325, frane spate cu discuri tot dupa 325, evacuarea schimbata, instalatia electrica in intregime schimbata care a venit cu tot ABS, inchidere centralizata, panou pentru erori , clante incalzite, duze spalatoare parbriz incalzite si mai ce contine o instalatie electrica cu multe dotari (nu-mi place expresia FULL).
Dupa montarea instalatie electrica si mocheta inapoi au urmat scaune scoica de curse cu centuri in 4 puncte (au durat doar 2 luni din cauza durerilor de spate care le am), OBC mare, mp3, statie, subwoofer, si boxe mai puternice.
Intre timp am inceput sa mai cumpar si sa strang piese pentru masina care nu leam montat nici pana in ziua de azi -
geamuri electrice
instalatie de spalat faruri
discuri perforate spate
amortizoare spate Koni reglabile pe duritate
amortizoare fata Bilstein cu tija foarte groasa
ceasuri cu MPH (in mile)
ceasuri suplimentare si turometru de pus pe bord
aripi fata M3 E46 Rieger style
bucsi spate noi
2 x diferentiale autoblocante (unul deja montat)
Acestea sunt unele din piesele cumparate si nemontate dar au fost si lucruri bune facute pentru masina
motor 2.0 24v M50
cutie ZF
diferential autoblocant
aer conditionat (merci Alex)
evacuare inox cap coada
toba intermediara si finala Magnaflow Performance (multumesc Tawi)
jante Keskin KT5 9J toate 4 (merci LAF-ule)
si ceva nebunii care nu le mai enumar.
O sa mai revin zilele urmatoare cu povestiri si poze.