)) era ciudat tare... mai e de lucru la el dar mno buget limitata si nu prea am conditii sa lucrez la el ... dar nu conteaza isi face treaba si ma simt bine de fiecare data cand il scot la drum
asta-i cel mai important! si eu am un batranel de asta coupe...dar nu am motor deloc la el....nu stiu cum a fi cu omologarea! cum te-ai descurcat?
asta-i cel mai important! si eu am un batranel de asta coupe...dar nu am motor deloc la el....nu stiu cum a fi cu omologarea! cum te-ai descurcat?
poi din cate stiu eu poti sa pui cam orice motor de BMW cu conditia sa nu aiba cu mai mult de 40% mai multi cai ... deci daca ai avut ceva motor de vreo 100 cai omologat pe caroseria aia poti pune motor de pana la 140 cai .. aproximativ... cel mai bine ii sa mergi la RAR cand te hotarasti sa cumperi un motor si sa intrebi daca ai putea omologa motoru .. ca si bani iesi undeve la 1000 RON faza cu verificare omologare si chestii dinastea
2.0 este pe acte, eu mi-as dori un 2.8....in ce faza esti momentan cu el?
2.8 nu cred ca iti omologheaza... cu ursu meu is intr-o faza in care functioneaza ca parte mecanica bine si am inceput pe ici pe colo sa mai aduc cateva schimbari .. astept primavara si ceva buget sa ii pun o suspensie sport si pe ici colo cate ceva si daca e locu la vara o vopsea... ar avea necoie de uns trat nou ca e plina de zgarieturi ... insa vopseaua nu e prioritate... in primu rand sa mearga. Ma plimb des cu masinas i ard o groaza de bani pe benzina prefer sa ma distrez cu masina decat sa o fac de expozitie ... corect?
o sa-i ung atunci sa iasa treaba treaba, da senzatie foarte frumoasa, chiar daca te uiti la bordul lui vechi si patratos!....multa bafta, pacat ca se gasesc destul de greu piese la ele plus de asta costa mult o restaurare ca la carte