Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 26-01-11, 14:38   #76
Ursan2.5

Stage 5
 
Ursan2.5's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by stefiPJJ View Post
eu am de 2.5 cu vas si s-a spart rapid pune de 2.4 TD cu vas separat si nu o sa ai probleme.
PS: in loc de bimetal poti sa pui un electroventilator cu buton din interior !
e urat al naibii vasul de expansiune, ar mai fi modelul ala de vas mai patratos, ala ar mai merge!
si totusi asi prefera vascocupla, sa nu mai am eu bataie de cap cu buton(poate uit de el))

vazusem si radiator de 1.8 is pe 2.5 24

Last edited by Ursan2.5; 26-01-11 at 14:48.
Ursan2.5 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 14:46   #77
optimus

Stage 5
 
optimus's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 374
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

100 RON TE COSTA VOLANUL
optimus is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 14:56   #78
Ursan2.5

Stage 5
 
Ursan2.5's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by optimus View Post
100 RON TE COSTA VOLANUL
le primesti inapoi toate, mare domn ce esti, nu doar volanul cum mi-ai comunicat.dc nu vrei restul de piese inapoi de bune ce sunt?butuc spart,suporti indoiti.
asta e doar importanta pe forum ce faci tu!!! ai tot respectul meu pt asta!
Ursan2.5 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 16:13   #79
stefiPJJ
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
stefiPJJ's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,979
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[DACIA]
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

De Is am avut eu, primul care a cedat in aproximativ primii 20 de KM
Nu conteaza cat de urat sau cat de frumos e vasul, mai bine sa nu ai probleme.
__________________
stefiPJJ is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 16:19   #80
Ursan2.5

Stage 5
 
Ursan2.5's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by stefiPJJ View Post
De Is am avut eu, primul care a cedat in aproximativ primii 20 de KM
Nu conteaza cat de urat sau cat de frumos e vasul, mai bine sa nu ai probleme.
asa e, credeam k pot sa le impac pe amandoua
Ursan2.5 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 16:25   #81
danny_pintilie

Stage 3
 
danny_pintilie's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 138
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by stefiPJJ View Post
eu am de 2.5 cu vas si s-a spart rapid pune de 2.4 TD cu vas separat si nu o sa ai probleme.
PS: in loc de bimetal poti sa pui un electroventilator cu buton din interior !
La electroventilator se poate monta un bulb ce cupleaza la 90 de grade pe vreo conducta din fier sau undeva....ca sa nu uiti de buton sa fiarba apa....asa e cel mai simplu bulbu il iei de pe orice masina care are ventilator electric.....
danny_pintilie is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 18:30   #82
Ursan2.5

Stage 5
 
Ursan2.5's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by danny_pintilie View Post
La electroventilator se poate monta un bulb ce cupleaza la 90 de grade pe vreo conducta din fier sau undeva....ca sa nu uiti de buton sa fiarba apa....asa e cel mai simplu bulbu il iei de pe orice masina care are ventilator electric.....
stiu, dar nu ma incanta nici varianta asta, vreau vasc, trebuie sa mearga unul dinala subtire...
Ursan2.5 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 19:23   #83
stefiPJJ
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
stefiPJJ's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,979
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[DACIA]
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

inta si Vasc. ii mai iei putin din interiorul paletelor sa nu atinga in motor si e ok. Deocamdata eu merg cu Vasc.
stefiPJJ is offline   Reply With Quote
Old 27-01-11, 17:29   #84
danny_pintilie

Stage 3
 
danny_pintilie's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 138
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

O intrebare pentru cunoscatori!!!Alternatorul de pe 2.0 24v potriveste pe 2.5 24v?Suporti si fulia stiu k sunt aceleasi....dar amperaj voltaj si mufe.... potrivesc?Va multumesc
danny_pintilie is offline   Reply With Quote
Old 27-01-11, 19:53   #85
comisaru

Stage 5
 
comisaru's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 344
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Alternatorul este la fel si la M50B20 si la M50B25, la fel si electromotorul si multe altele.
Te sfatuiesc sa-i pui totusi un electroventilator cu termocupla; vascocuplajul chiar daca faci sa incapa intre motor si radiator, risti sa-ti loveasca in radiator la o frana mai brusca cand motorul se va misca in tampoane spre fata.
__________________
Peace up!
comisaru is offline   Reply With Quote
Old 27-01-11, 23:10   #86
mrlonca

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 719
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by comisaru View Post
Alternatorul este la fel si la M50B20 si la M50B25, la fel si electromotorul si multe altele.
Te sfatuiesc sa-i pui totusi un electroventilator cu termocupla; vascocuplajul chiar daca faci sa incapa intre motor si radiator, risti sa-ti loveasca in radiator la o frana mai brusca cand motorul se va misca in tampoane spre fata.
este o smecherie din cardan ca sa nu miste pre mult spre radiator (din experienta nu povesti zile zoli cox)
mrlonca is offline   Reply With Quote
Old 28-01-11, 10:05   #87
Ursan2.5

Stage 5
 
Ursan2.5's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by mrlonca View Post
este o smecherie din cardan ca sa nu miste pre mult spre radiator (din experienta nu povesti zile zoli cox)
si care ar fi smecheria asta? daca nu o impartasesti degeaba pomenesti de ea

cu alternatorul nu am lamurit-o inca, m-am tot uitat prin poze cu M50B25 si am vazut diferite modele.
ar mai fi o intrebare, incape 2.5 24v in compartimentul motor cu pompa servo originala?
iar cu radiatorul, ma gandeam eventual la cel original pe M50B25 pe E34 sau E36.cu asta nu vad de ce ar fierbe sau l-ar sparge, ca doar a fost facut pentru el.
in continuare astept sfaturi sa stiu pe ce dau banii! ms

Last edited by Ursan2.5; 28-01-11 at 10:24.
Ursan2.5 is offline   Reply With Quote
Old 28-01-11, 10:47   #88
stefiPJJ
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
stefiPJJ's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,979
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[DACIA]
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

are loc motorul, nu-ti face griji. Eu ti-am dat un sfat cu radiatorul de 2.4 tu faci cum vrei. Pana gasesc tot cu radiator de 2.5 cu vas inc. merg
stefiPJJ is offline   Reply With Quote
Old 28-01-11, 11:32   #89
ady_viteza

Stage 5
 
ady_viteza's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,221
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[BMW]
[4Rally]
[SUBARU]
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by Ursan2.5 View Post
si care ar fi smecheria asta? daca nu o impartasesti degeaba pomenesti de ea

cu alternatorul nu am lamurit-o inca, m-am tot uitat prin poze cu M50B25 si am vazut diferite modele.
ar mai fi o intrebare, incape 2.5 24v in compartimentul motor cu pompa servo originala?
iar cu radiatorul, ma gandeam eventual la cel original pe M50B25 pe E34 sau E36.cu asta nu vad de ce ar fierbe sau l-ar sparge, ca doar a fost facut pentru el.
in continuare astept sfaturi sa stiu pe ce dau banii! ms
Merge pompa de servo originala....iar radiatorul cel mai potrivit este cel de 2.4td....
ady_viteza is offline   Reply With Quote
Old 28-01-11, 12:30   #90
mrlonca

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 719
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by Ursan2.5 View Post
si care ar fi smecheria asta? daca nu o impartasesti degeaba pomenesti de ea

cu alternatorul nu am lamurit-o inca, m-am tot uitat prin poze cu M50B25 si am vazut diferite modele.
ar mai fi o intrebare, incape 2.5 24v in compartimentul motor cu pompa servo originala?
iar cu radiatorul, ma gandeam eventual la cel original pe M50B25 pe E34 sau E36.cu asta nu vad de ce ar fierbe sau l-ar sparge, ca doar a fost facut pentru el.
in continuare astept sfaturi sa stiu pe ce dau banii! ms
intreba-l pe pisti cox sau foski ca nus exact cum se face smecheria dar la al meu asa au facut si treaba-i f buna
mrlonca is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -