26-01-11, 15:38
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by stefiPJJ
eu am de 2.5 cu vas si s-a spart rapid pune de 2.4 TD cu vas separat si nu o sa ai probleme.
PS: in loc de bimetal poti sa pui un electroventilator cu buton din interior !
|
e urat al naibii vasul de expansiune, ar mai fi modelul ala de vas mai patratos, ala ar mai merge!
si totusi asi prefera vascocupla, sa nu mai am eu bataie de cap cu buton(poate uit de el ))
vazusem si radiator de 1.8 is pe 2.5 24
Last edited by Ursan2.5; 26-01-11 at 15:48.
|
|
|
26-01-11, 15:46
|
#77
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 374
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
100 RON TE COSTA VOLANUL
|
|
|
26-01-11, 15:56
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by optimus
100 RON TE COSTA VOLANUL
|
le primesti inapoi toate, mare domn ce esti, nu doar volanul cum mi-ai comunicat.dc nu vrei restul de piese inapoi de bune ce sunt?butuc spart,suporti indoiti.
asta e doar importanta pe forum ce faci tu!!! ai tot respectul meu pt asta!
|
|
|
26-01-11, 17:13
|
#79
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,979
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [DACIA]
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
De Is am avut eu, primul care a cedat in aproximativ primii 20 de KM
Nu conteaza cat de urat sau cat de frumos e vasul, mai bine sa nu ai probleme.
|
|
|
26-01-11, 17:19
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by stefiPJJ
De Is am avut eu, primul care a cedat in aproximativ primii 20 de KM
Nu conteaza cat de urat sau cat de frumos e vasul, mai bine sa nu ai probleme.
|
asa e, credeam k pot sa le impac pe amandoua
|
|
|
26-01-11, 17:25
|
#81
|
Stage 3
Join Date: Feb 2010
Posts: 138
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by stefiPJJ
eu am de 2.5 cu vas si s-a spart rapid pune de 2.4 TD cu vas separat si nu o sa ai probleme.
PS: in loc de bimetal poti sa pui un electroventilator cu buton din interior !
|
La electroventilator se poate monta un bulb ce cupleaza la 90 de grade pe vreo conducta din fier sau undeva....ca sa nu uiti de buton sa fiarba apa....asa e cel mai simplu bulbu il iei de pe orice masina care are ventilator electric.....
|
|
|
26-01-11, 19:30
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by danny_pintilie
La electroventilator se poate monta un bulb ce cupleaza la 90 de grade pe vreo conducta din fier sau undeva....ca sa nu uiti de buton sa fiarba apa....asa e cel mai simplu bulbu il iei de pe orice masina care are ventilator electric.....
|
stiu, dar nu ma incanta nici varianta asta, vreau vasc, trebuie sa mearga unul dinala subtire...
|
|
|
26-01-11, 20:23
|
#83
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,979
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [DACIA]
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
inta si Vasc. ii mai iei putin din interiorul paletelor sa nu atinga in motor si e ok. Deocamdata eu merg cu Vasc.
|
|
|
27-01-11, 18:29
|
#84
|
Stage 3
Join Date: Feb 2010
Posts: 138
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
O intrebare pentru cunoscatori!!!Alternatorul de pe 2.0 24v potriveste pe 2.5 24v?Suporti si fulia stiu k sunt aceleasi....dar amperaj voltaj si mufe.... potrivesc?Va multumesc
|
|
|
27-01-11, 20:53
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 344
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Alternatorul este la fel si la M50B20 si la M50B25, la fel si electromotorul si multe altele.
Te sfatuiesc sa-i pui totusi un electroventilator cu termocupla; vascocuplajul chiar daca faci sa incapa intre motor si radiator, risti sa-ti loveasca in radiator la o frana mai brusca cand motorul se va misca in tampoane spre fata.
__________________
Peace up!
|
|
|
28-01-11, 00:10
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 719
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by comisaru
Alternatorul este la fel si la M50B20 si la M50B25, la fel si electromotorul si multe altele.
Te sfatuiesc sa-i pui totusi un electroventilator cu termocupla; vascocuplajul chiar daca faci sa incapa intre motor si radiator, risti sa-ti loveasca in radiator la o frana mai brusca cand motorul se va misca in tampoane spre fata.
|
este o smecherie din cardan ca sa nu miste pre mult spre radiator (din experienta nu povesti zile zoli cox )
|
|
|
28-01-11, 11:05
|
#87
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by mrlonca
este o smecherie din cardan ca sa nu miste pre mult spre radiator (din experienta nu povesti zile zoli cox )
|
si care ar fi smecheria asta? daca nu o impartasesti degeaba pomenesti de ea
cu alternatorul nu am lamurit-o inca, m-am tot uitat prin poze cu M50B25 si am vazut diferite modele.
ar mai fi o intrebare, incape 2.5 24v in compartimentul motor cu pompa servo originala?
iar cu radiatorul, ma gandeam eventual la cel original pe M50B25 pe E34 sau E36.cu asta nu vad de ce ar fierbe sau l-ar sparge, ca doar a fost facut pentru el.
in continuare astept sfaturi sa stiu pe ce dau banii! ms
Last edited by Ursan2.5; 28-01-11 at 11:24.
|
|
|
28-01-11, 11:47
|
#88
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,979
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [DACIA]
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
are loc motorul, nu-ti face griji. Eu ti-am dat un sfat cu radiatorul de 2.4 tu faci cum vrei. Pana gasesc tot cu radiator de 2.5 cu vas inc. merg
|
|
|
28-01-11, 12:32
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,221
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [BMW] [4Rally] [SUBARU]
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
si care ar fi smecheria asta? daca nu o impartasesti degeaba pomenesti de ea
cu alternatorul nu am lamurit-o inca, m-am tot uitat prin poze cu M50B25 si am vazut diferite modele.
ar mai fi o intrebare, incape 2.5 24v in compartimentul motor cu pompa servo originala?
iar cu radiatorul, ma gandeam eventual la cel original pe M50B25 pe E34 sau E36.cu asta nu vad de ce ar fierbe sau l-ar sparge, ca doar a fost facut pentru el.
in continuare astept sfaturi sa stiu pe ce dau banii! ms
|
Merge pompa de servo originala....iar radiatorul cel mai potrivit este cel de 2.4td....
|
|
|
28-01-11, 13:30
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 719
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
si care ar fi smecheria asta? daca nu o impartasesti degeaba pomenesti de ea
cu alternatorul nu am lamurit-o inca, m-am tot uitat prin poze cu M50B25 si am vazut diferite modele.
ar mai fi o intrebare, incape 2.5 24v in compartimentul motor cu pompa servo originala?
iar cu radiatorul, ma gandeam eventual la cel original pe M50B25 pe E34 sau E36.cu asta nu vad de ce ar fierbe sau l-ar sparge, ca doar a fost facut pentru el.
in continuare astept sfaturi sa stiu pe ce dau banii! ms
|
intreba-l pe pisti cox sau foski ca nus exact cum se face smecheria dar la al meu asa au facut si treaba-i f buna
|
|
|
|
|