19-10-10, 13:08
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: E30 2,5 turbo
Quote:
Originally Posted by sprinter
Nu stiu de ce va agitati atat de mult cu presiunea asta, dat fiind faptul ca nu proprietaru a spus ca merge in 1.1 bari...
|
subscriu !!!va agitati asupra unui "zvon"
daca va zic eu ca merge pe 2 bari ce spuneti ?????
|
|
|
19-10-10, 13:23
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 897
|
Re: E30 2,5 turbo
hmm este pt prima data cand vad masina ... ce sa zic superba la ce are sub capota ... sa ai bafta cu ea si cum a zis si jakalu ... fara incidente
|
|
|
19-10-10, 13:42
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 586
|
Re: E30 2,5 turbo
Quote:
Originally Posted by D_a_N_i
daca nu confund masina ai fost vineri pe la master tuner??
|
da... cei de la master tuner imi sunt prieteni apropriati
|
|
|
19-10-10, 13:53
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 586
|
Re: E30 2,5 turbo
masina in prezent merge cu presiune 0.6 - 0.8
motorul a terminat rodajul...
pentru o presiune mai mare necesita resoftare ( momentan lipsa fonduri )
presiunea la urmatorul soft este de 1.1
puterea estimativa la 1.1 este de 350-400
in prezent nu stiu cat dezvolta, dar sunt cateva masini, in bucuresti (ce depasesc bine 300 cp), care pot spune ca stau bine pe 402 m.
admisia e taiata din cauza servofranei.. nu are loc fizic...
in urmatoarele saptamani voi monta alta galerie de admisie, mult mai generoasa.
Va multumes mult pentru incurajari si aprecieri...
Acuma masina e putin demontata sa fac niste masuratori pe spate...
|
|
|
19-10-10, 13:54
|
#20
|
Inferno Motorsport Member
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,951
Member of: [Inferno Motorsport]
|
Re: E30 2,5 turbo
mult succes in ceea ce vrei sa faci!
|
|
|
19-10-10, 13:59
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 586
|
Re: E30 2,5 turbo
Quote:
Originally Posted by Cataaa_
Eu cred ca a taiat admisia ca sa o scurteze , pentru ca in mod normal un 24v pe urs atinge in tulumba de la servo frana . Problema asta se rezolva destul de usor , cu niste distantoare la suporti sau cu schimbarea tulumbei de servo cu una mai ingusta .
|
Intradevar se poate rezolva si altfel... caut pompa de frana hidraulica de e32 sau e28 parca
se poate ridica motorul din suporti dar am preferat sa nu... Eu merg cu masina zilnic... defapt am 4000 km cu urs turbo din mai pana acuma imi plac cursele de accelerare dar mai mult imi place viteza pe traseu montan .... nu concurez la vtm dar ma bucur de fiecare drum in afara orasului iar in curbe e bine sa ai motorul cat mai jos posibil.. ca sa pastrezi o dinamica buna.
De asta si turbina e mica... pt un raspuns mai bun la ture medi.
|
|
|
19-10-10, 18:25
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,155
|
re: E30 high tech - Fost 2,5 turbo
Bafta cu proiectul.Prima data cand am vazut bucatile de furtun de silicon peste admisie am zis ca e de forma dar se pare ca e pe bune.Asteptam poze si stiri noi!Masina arata frumos!MTech 1!
__________________
E36 318i BMW sport package.
|
|
|
19-10-10, 18:30
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,221
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [BMW] [4Rally] [SUBARU]
|
re: E30 high tech - Fost 2,5 turbo
Arata bine bine ursul...culoarea si kitul M Tech 1 se potrivesc perfect iar motorul se pare ca-i capabil de ceva surprize
Bafta in continuare si fara incidente
__________________
My Race car-SUBARU IMPREZA GC8 COUPE PRODRIVE
My car-E46 Coupe 320 CI 170 CP
My family car- E38 728i
|
|
|
19-10-10, 20:27
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,458
Member of: [Moderators]
|
re: E30 high tech - Fost 2,5 turbo
inca un bmw turbo care se anunta un proiect interesant...
felicitarile mele pentru familist-ul tau Turbo
si spor la treaba
|
|
|
19-10-10, 23:50
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 858
|
re: E30 high tech - Fost 2,5 turbo
Am vazut masina mult timp prin zona Tei si arata foarte bine (era simpla fara acele colante) sper sa o vad mergand(tare) bafta
|
|
|
09-11-10, 23:56
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 586
|
re: E30 high tech - Fost 2,5 turbo
masina a fost la arad dar a fugit de camera... singura poza.
din pacate probleme la pompa de benzina si cauciucuri de strada, timpul a fost doar 13.4
Last edited by alexandru320; 10-11-10 at 00:05.
|
|
|
10-11-10, 00:59
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 719
|
re: E30 high tech - Fost 2,5 turbo
Trage ceva masinuta asta !! Nu mi`am dat seama ca E30-ul asta era la arad , pana sa scri aici , se auzea frumos turbina !! Trebuie sa caut in pc-u , cred ca am o filmare cu ursu la arad ! Bafta !
|
|
|
10-11-10, 01:18
|
#28
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 374
|
re: E30 high tech - Fost 2,5 turbo
cat a ajuns toata investitia?
|
|
|
10-11-10, 09:25
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 586
|
re: E30 high tech - Fost 2,5 turbo
e destul de ridicata suma, dar am avut 2 mari avantaje
1 - NU am platit manopera, tot ce e pe masina e hand made (satisfactie maxima)
2 - NU am platit TVA am luat piesele la negru
|
|
|
10-11-10, 09:31
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
re: E30 high tech - Fost 2,5 turbo
super tare proiectu tau! a meritat investitia...dar de ce vrei s-o vinzi?
|
|
|
|
|