18-10-10, 17:09
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 586
|
E30 - high tech - Fost 2,5 turbo
Salut, sunt un urs de bucuresti.
an fabricatie 86.
4 usi.. familist convins
suspensie de e36
motor 2,5 turbo
nu arata f bine acum, dar in viitor va fi mai aranjat.
|
|
|
18-10-10, 17:11
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 559
Member of: [MERCEDES] [PORSCHE]
|
Re: E30 2,5 turbo
Quote:
Originally Posted by alexandru320
Salut, sunt un urs de bucuresti.
an fabricatie 86.
4 usi.. familist convins
suspensie de e36
motor 2,5 turbo
nu arata f bine acum, dar in viitor va fi mai aranjat.
|
poze.. asa cum e ... apoi sa urmarim evolutia...
|
|
|
18-10-10, 19:29
|
#3
|
Stage 4
Join Date: Mar 2008
Posts: 233
Member of: [Echipa de sprijin] [VW]
|
Re: E30 2,5 turbo
daca nu confund masina ai fost vineri pe la master tuner??
|
|
|
18-10-10, 19:56
|
#4
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: E30 2,5 turbo
A inceput nebunia cu turbo si la noi, felicitari pentru masina, pe la cati cai esti acum? motorul are interne sau e inca stock? Ce setup ai (turbina / presiune)?
Banuiesc ca acolo unde sunt siliconicele alea pe admisie, e defapt taiata admisia pentru un flow mai mare?
__________________
BMW Motorsport
Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
|
|
|
18-10-10, 21:55
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 6,772
|
Re: E30 2,5 turbo
he he he ... ai aparut pe aici bine ai venit !
|
|
|
18-10-10, 22:29
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,772
Member of: [VW] [Nissan]
|
Re: E30 2,5 turbo
Quote:
Originally Posted by sprinter
A inceput nebunia cu turbo si la noi, felicitari pentru masina, pe la cati cai esti acum? motorul are interne sau e inca stock? Ce setup ai (turbina / presiune)?
Banuiesc ca acolo unde sunt siliconicele alea pe admisie, e defapt taiata admisia pentru un flow mai mare?
|
Eu cred ca a taiat admisia ca sa o scurteze , pentru ca in mod normal un 24v pe urs atinge in tulumba de la servo frana . Problema asta se rezolva destul de usor , cu niste distantoare la suporti sau cu schimbarea tulumbei de servo cu una mai ingusta .
__________________
The best part of falling still is getting back up again - by David Belle
|
|
|
19-10-10, 00:01
|
#7
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 2,5 turbo
se anunta grav......
spor...si fara incidente......
|
|
|
19-10-10, 00:55
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 429
|
Re: E30 2,5 turbo
Felicitari pentru masina si multulesc inca odata pentru ajutorul acordat cu electrica.
|
|
|
19-10-10, 01:27
|
#9
|
Design Team Member
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 2,436
Member of: [Virtual Tuning] [Design Team]
|
Re: E30 2,5 turbo
din cate am citit in alte posturi ,masina ar avea intre 350-400 cai , interne stoc, turbina t3/t4 presiune 1,1 soft custom si electronica de m50
foarte tare masina ,asteptam mai multe detalii ,poze filme ,etc.
felicitari !!
|
|
|
19-10-10, 09:16
|
#10
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 5,265
Member of: [Colectionar Machete] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: E30 2,5 turbo
arata grav de tot.2.5Turbo mananca pamantul.felicitari pentru masina.imi place foarte mult culoarea.un urs foarte frumos.felicitari!
|
|
|
19-10-10, 09:27
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,477
|
Re: E30 2,5 turbo
Quote:
Originally Posted by keemo
din cate am citit in alte posturi ,masina ar avea intre 350-400 cai , interne stoc, turbina t3/t4 presiune 1,1 soft custom si electronica de m50
foarte tare masina ,asteptam mai multe detalii ,poze filme ,etc.
felicitari !!
|
Ce bine ar fi sa se scoata caii asa de usor pe cat se scriu
|
|
|
19-10-10, 09:54
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
|
Re: E30 2,5 turbo
Presiune 1.1 cu interne stock? Oare? Si daca da, pentru cat timp?
|
|
|
19-10-10, 12:58
|
#13
|
Design Team Member
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 2,436
Member of: [Virtual Tuning] [Design Team]
|
Re: E30 2,5 turbo
Quote:
Originally Posted by quze
Ce bine ar fi sa se scoata caii asa de usor pe cat se scriu
|
intr-adevar ,eu doar am scris ce am citit ulterior in alt post de al propietarului :P
|
|
|
19-10-10, 13:09
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 591
|
Re: E30 2,5 turbo
totusi 1.1bari pe adimisie mi se pare cam mult cu interne stock,o fi el decompresat dar foarte multi km nu il va tine daca merge mai linistit,apai daca ii da forja......atunci cred ca se va bucura 3 zile de ea ))..
t3/t4 nu e cam mare pentru 2.5?se simte km dupa 4500rpm
oricum bafta si super culoare
__________________
SE-X 541
E30 Coupe
YM! viorel_andrei89
TEL: 0743243632
|
|
|
19-10-10, 13:12
|
#15
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: E30 2,5 turbo
Quote:
Originally Posted by 316i
Presiune 1.1 cu interne stock? Oare? Si daca da, pentru cat timp?
|
Quote:
Originally Posted by viorelandrei
totusi 1.1bari pe adimisie mi se pare cam mult cu interne stock,o fi el decompresat dar foarte multi km nu il va tine daca merge mai linistit,apai daca ii da forja......atunci cred ca se va bucura 3 zile de ea ))..
t3/t4 nu e cam mare pentru 2.5?se simte km dupa 4500rpm
oricum bafta si super culoare
|
Nu stiu de ce va agitati atat de mult cu presiunea asta, dat fiind faptul ca nu proprietaru a spus ca merge in 1.1 bari...
|
|
|
|
|