Salutare, intru si eu aici in discutii cu adaugari, sper sa nu se supere Robert aka Job pe mine pentru lucrurile care o sa le spun.
In primul rand am incercat sa ii explic si eu ca dupa toata faza care a patito el cu masina eu personal eram campion la box sau la puscarie, dar ala nu mai ramanea intreg sub nicio forma, ramanea o viata intreaga cu papusile in parculet in gips complet, dar fiecare dupa cum gandeste.
Ca idee masina a fost mai rau decat miam imaginat si nu din cauza caroseriei ci din cauza pieselor lipsa, masina a ajuns la mine la garaj pe roti, cu un bord, un motor , 2 punti si cam atat.
Este mult de munca, sunt multe piese de pus pe masina, multe de repozitionat, multe de strans, dar eu sper ca cu ajutorul Lui Dumnezeu sa reusim sa scoatem aceasta masina pe strada, sa poata alerga pe asfalt asa cum ii sta bine unui E30.
Deja motorul este la locul lui repozitionat dupa schimbarea suportilor de motor (erau de E36), chiuloasa a primit sondele de temperatura necesare (erau furate), pompa de frana a trebuit sa plece din cauza ca era irecuperabila din cauza garniturilor terminate din interior si a nisipului care il detinea.
Dupa un scurt iventar am reusit sa strangem cam tot ce avem nevoie pentru a pleca pe strazi de nebuni cu vantun' pleata' , in aceste piese putem enumera cardan complet, timonerie completa, evacuare completa, jug cutie + tampoane, regulator relanti, garnituri admisie, paleta vasc, ceasuri bord + plastice, aeroterma completa, instalatie electrica, coloana directie, iale usi, fete de usi.
Sa speram ca miercuri dupa amiaza sa auzim cum rage motorul si daca ne alearga prin garaj
o sa mai revin aici eu sau robert cu decursul lucrarilor si cu poze, nu de alta dar sunt fotogenic si frumos rau
(mai mult rau decat frumos ).
BTW scriu aici ca la mine pe topic am oprit lucrarile pana la finalul asteia.