Quote:
Originally Posted by Cipilica
Wow, dupa cum e dezechipat cel negru se vede ca ai facut o treaba buna, nici nu ma asteptam altfel.
Vazusem anuntul tau pentru faruri galbene dar nu ma asteptam ca vrei sa faci colectie Sper sa iei si proiectorele tot galbene sa fie setul complet, in combinatie cu anumite culori de vopsea vin mai bine decat cele smoked.
Referitor la motorizarea pentru cel negru, vrei ceva mai mult decat ce a fost pe el? Si apropo, tinand cont ca ai doi, se merita sa pastrezi unul cu motorul original, stiu ca nu este chiar satisfacator (depinde ce vrei) dar in curand aproape ca nu vor mai fi ursi M stock.
Mai ai BBS-urile care au fost pe cel negru? Parerea mea ca dau foarte bine pe urs in orice situatie, ma refer la felul in care arata fiecare urs in parte incaltat cu ele. Si ca sa nu te plictisesti le poti schimba cand ai chef.
Te-am rugat sa pui foto cu interioarele pentru a vedea daca le-ai pastrat originale, parerea mea ca ursul nu se pupa cu noile tendinte mai ales la scaune. Poate doar cu unele Cecotto, insa sunt foarte rare si scumpe.
Si inca ceva, cu cel negru te axezi tot pe clasic (original) sau pe racing?
Multa bafta si sa ai grija de ei, merita.
Are rost sa-ti mai spun ca e topicul meu favorit?
|
cel rosu ramane 100% stock. pentru el sunt farurile galbene. o sa fac un set complet impecabil.
scaunele de cecotto sunt absolut identice cu cele normale. cred ca tu te referi la cele de evo 3. am avut ocazie sa cumpar si o sa mai am dar sigur nu o sa pun alte scaune in el.
BBS-urile sunt polisate. sunt de vanzare 1000 euro. stare impecabila 9 j toate 4.
pentru cel negru
momentan o sa vad ce jante intra, minim 18 sau o sa merg chiar spre 19.
la interior o sa ramana stock momentan. dupa ce o sa functioneze perfect o sa pun scaune de bmw performance. ma gandesc daca sa pun rollcage...
Quote:
Originally Posted by barraqudha
pai si? cel negru devine sau nu primul si singurul V10 din tzara?
|
inca nu stiu. poate depinde si de tine.
eu unu as vrea sa inchei socotelile acolo unde sti tu.
Quote:
Originally Posted by dragos1801
Am vazut ca te gandesti la un motor, eu zic sa iei un S38B38 dar sa fie in stare foarte buna, mai ales daca vrei sa-l modifici serios.
Vad cu un post inainte ca cineva zicea de V10 cel de pe M5/M6, este un baiat din Norvegia care a pus acest motor pe un e30 M3 ( probabil il sti de pe alte forum-uri ) care are o cutie modificata de 2.5TDS. Masina e pratic noua de la cel mai mic detaliu pana la cel mai mare.
Bafta cu masinile!
|
exista si un baiat in america si mai exista cineva in germania care poate pune M V10 cu cutie manuala.
orice va fi garantez 100% ca va fi unic cel putin in tara.