26-07-10, 22:25
|
#91
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,150
|
Re: E46 - Stanced
Deci vad ca s-a pornit discutia in sensul acesta, si am zis sa intervin si eu, asta pentru a impartasi cele descoperite in nenumaratele nopti nedormite in care am rasfoit internetul de la cap la coada in tot ceea ce inseamna domeniul Hellaflush, Stanceworks, Stance of the union, si asa mai departe.
(Nu, nu ma cert, si nu nu vreau sa-mi impun punctul meu de vedere, deci luati-o ca atare)
In primul rand conceptul l-ai definit incorect, stanced nu se refera la atitudine ci la postura (google-ul iti ofera si aceasta traducere, asta pentru ca tot ai adus in discutie google translate) in principiu, se doreste ca masina (in discutie) sa aiba o postura cat mai agresiva, dar cat mai paralela cu soseaua, astfel linia de la prag, sa fie paralela cu drumul pe care ruleaza. Intradevar acest lucru se poate atinge foarte usor, dar asta nu este totul.
In al doilea rand, conceptul se refera la ideea ca masina poate sa arate bine (foarte bine chiar) doar printr-un set de jante, pus in valoare si masina coborata, nimic altceva, nimic cu motz, nimic fancy. Iar cand zic jantele puse in valoare, ma refer la ET-uri si latimi agresive, (aduse aprope la limita imposibilului, chiar si peste) anvelope care mai de care mai trase, si asa mai departe, unghiuri negative de cadere, si unghiuri de convergenta.
Acum, sa aducem discutia asupra proiectului in cauza. Din punct de vedere paralelism, masina este acolo, si intradevar este ok, dar in ceea ce priveste rotile mai e mult de munca, pana cand acest proiect va da justificare titlului. Trebuie sa faci ceva, orice, alte roti, alte anvelope.. distantieri macar, trebuie sa aduci rotile mai mult in afara, mai mult spre aripi. Unghiuri mai negative etc etc.
Deci trebuie alte roti, roti mai agresive, sau cum spuneam distantieri. Intradevar pentru E46 rotile de 17 nu sunt intocmai cele mai potrivite, ele sunt considerate cheap, fiind foarte usor de a cobora masina (fara a atinge limitele suspensiei)
Acum, din punctul meu de vedere (fara a incerca sa-ti impun ideile sau standardele mele) doar o observatie, capota nu mi se pare foarte reusita, si nu cred ca trebuia sa ai atatea batai de cap, iar bara fata este o incercare esuata de a lua parte la noul fenomen (BMW Art). Dar ti-am zis sunt doar parerile mele si nimic mai mult.
Pentru a intelege mai multe lucruri iti voi atasa cateva poze cu BMW-uri, pozele de obicei spun o mie de cuvinte.
Apropos, am pus o poza cu un e46 coupe, cu jante de M6, stanced
@ Caius, e vreo problema cu cazanul meu? :P
__________________
1999' E46 320i (M52TUB20) - Status: Sold
1979' E12 525i (M30B25) - Status: Sold
2007' Infiniti G35s Coupe - Status: Confirmed
Last edited by Raz6633; 26-07-10 at 22:27.
|
|
|
26-07-10, 23:32
|
#92
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,043
Member of: [SKODA]
|
Re: E46 - Stanced
e ciudata fara manere la usi...ciudata da nu urata....sincer e ok,imi place e ceva diferit prin cateva elemente subtile....e ok va fi si mai ok cu alte roti...parerea mea...
|
|
|
27-07-10, 02:22
|
#93
|
Banned
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 2,754
Member of: [BMW]
|
Re: E46 - Stanced
ma de ce il urecheatzi atat? omu a zis ca inca nu e gata proiectu'... probabil a pus numele preventiv...
bafta!!
@ Raz6633 .. imi place de mor cazanu' tau (vb. pe privat)
|
|
|
27-07-10, 08:53
|
#94
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 341
Member of: [CSR]
|
Re: E46 - Stanced
mi-e greu sa readuc ce am scris in posturile anterioare si inteleg ce vrei sa zici Raz6633 dar voi comenta un pic punctele ce le-ai scris tu pe rand astfel incat sa ma intelegi si tu pe mine
liniile agresive pe care le spui tu, ce am facut eu sa fie bmwu agresiv: capota dupa cum vezi este de facelift, nu a ramas asa, i-am facut si badboy si am tras liniile astfel incat sa fie perfecte pe masina sa nu am un badboy tras cu liniaru cum am vazut la altele, badboy potrivit de exemplu pentru e36 nu e46, is detalii care multi nu le vad, umflatura, cu batai de cap cum este ea, si inca mai trebuie sa o trag la linii mi sa parut esentiala in look-ul agresiv, la fel bara fata care e de coupe cu gura din mijloc mai mare un pic, care pentru mine e tot un detaliu important, e neagra si cu stikere sa ascund unele probleme, a fost crapata, asa am luat-o moca si pana o voi vopsi in culoarea masinii ramane asa, deci nu vreau sa ies in evidenta, dar decat sa scriu pe masina "under construction" am zis ca fac ceva original, nu vreau "bmw art" dar daca asta a ajuns sa fie ma bucur, masina e apreciata si asa, place la public
si sa vorbim un pic de roti, am mai zis, una e in pozele astea facute cu telefonu, si alta e in realitate, ar trebui sa facem o intalnire sa povestim intre 4 ochi si sa ne spunem ideile
Am umblat si la ET, am umblat si la dimensiunea cauciucurilor si voi umbla si la directia pe spate, vreau sa cracanez cativa mm rotile pentru un look mai "agresiv" si sa ies un pic si mai afara
ai E46 poate ai vazut ca e destul de groasa aripa pe spate, e dubla, am taiat din aripa, sudat, mastic etc... intre cauciuc si aripa sunt 2 mm, acum asta fac, vreau sa mai castig aprox 4mm pentru ca, acum am distantiere de 10 cu 15 mm fata spate, mai am un set acasa de 20 mm si vreau sa le pun asa: fata 15mm, spate 20mm
deci eu zic ca am cam umblat la tot ce tine de exteriorul masinii si dupa cum am spus inca nu e gata, pragurile sunt urmatorul pas dupa care modific bara spate si capota de la portbagaj si asa te las sa imi zici un element de caroserie la care sa nu fii umblat la mine
si ai spus de rotile 17 ca sunt cheap, hmm, si nu poti aduce la limitele suspensiei
vreau sa spun ca mai am 10 % din reglabile si daca o las inca 10% nu mai pot vira, cat vrei mai mult sa o duc la limite?
vrei 18? asta ridica masina cativa mm, care parerea mea nu mai este la "limitele suspensiei"
sincer nu am vrut si nu vreau sa ma arat cate stiu si ce tare is eu, am postat masina sa imi arat si eu dedicarea mea catre acest hobby
si probabil am fost inteles gresit cand am vb de jantele m6
nu am vrut sa spun ca alea is naspa si ale mele sunt tari, is pur si simplu originale,
sunt foarte frumoase cele de m6, dar puse pe masina fara o suspensie fara o talie mica la cauciuc arata ca un tractor masina, asta am vrut eu sa spun
cunosc valoarea oricaror jante, is foarte documentat cand vine vorba de e46 in special, prietenii ma stiu ca fiind nebun dupa bmw-uri, astfel cand vine vorba de tuning, mai ales pe masina mea, imi pun toate cunostintele astfel incat sa nu dau gres sa stric liniile masinii, sa nu arate bine
am prins calculatorul si am reusit sa zic tot ce am avut de zis, pentru ca zilele astea tot de pe telefon am scris si se pare ca nu am fost bine inteles
cat despre RRM te rog sa ma lasi sa spun ceva despre ea (banuiesc ca e masina ta), fara suparare nu e tocmai perfecta incat sa bagi de vina la alta si te rog sa nu te superi ca spun asta, as vrea mai mult sa vorbim pe privat de anumite idei, sa iti spun eu ideile mele, sa imi zici tu
dupa cum ati vazut, pe nici un topic nu miam spus parerea ca "ii nu stiu cum una", "ca nu-i prea bine aia", mi-am vazut de ale mele si gata
si sunt foarte convins ca altfel ar fi fost discutiile daca ar fi zise intr-o parcare la o intalnire amicala, cum mai tinem noi intalniri joia de exemplu la Mall etc...
sper sa nu fi zis ceva sa supere si va doresc o zi buna
Last edited by tupeu; 27-07-10 at 09:02.
|
|
|
27-07-10, 12:13
|
#95
|
Virtual Tuner
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of: [Design Team] [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup]
|
Re: E46 - Stanced
am incercat ceva in photoshop, sper sa nu te superi, cam asa as vedea io masina ta STANCED
|
|
|
27-07-10, 13:09
|
#96
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,150
|
Re: E46 - Stanced
Asa, deci... in primul rand, n-am zis ca masina mea este perfecta... si nici nu am cautat sa gasesc greseli la altii. NU nu sufar de mine sau mai stiu eu ce :P
In al doilea rand te inteleg perfect in legatura cu tot ce ai facut tu, eu ti-am zis niste lucrui, apreciez ca mergi in directia aia, doar ca nu au fost executate intocmai cum trebuie atata tot.
In al treilea rand, vorbind de jantele pe 17, iti spuneam ca sunt cheap, deoarece tu poti sa pui anvelope cu talon 40 (sa arate bine) dar astfel micsorand cu 14% diametrul rotii, din start primesti drop de acolo... si astfel, nu intinzi suspensia la limitele ei, de aceea ti-am zis cele de mai sus..
Intraevar vad ca tu rulezi ori cu 225 ori cu 215/45r17 deci talon 45, care este cel dat de fabricat, deci tu ai aproape diametrul de fabrica... dar iti spuneam de ce jantele 17 sunt cheap (datorita posibilitatilor cu anvelopele) daca de exemplu pui roti pe 18 (care fabricantul iti sugereaza talon 40) si tu pui talon 35, va arata caraghios, deci nu prea merge...
Acum intelegi ce am vrut sa zic?
|
|
|
27-07-10, 14:07
|
#97
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 341
Member of: [CSR]
|
Re: E46 - Stanced
momentan am 235 40 17 nicidecum ce e dat de producator si vreau sa spun ca arata beton, si din lateral si din spate
si legat de suspensie, chiar nu merge mai mult, la viraj nu mai iasa roata de sub aripa, acuma cu talia pe 40 la viraj nu intra mai mult de un deget, cand e dreapta roata, e sub aripa cu 2 3 cm
apropo, mi-am gasit proiectoare in sfarsit, is puse pe masina deja
Last edited by tupeu; 27-07-10 at 14:11.
|
|
|
27-07-10, 22:03
|
#98
|
Stage 4
Join Date: Apr 2006
Posts: 214
|
Re: E46 - Stanced
Quote:
Originally Posted by tupeu
momentan am 235 40 17 nicidecum ce e dat de producator si vreau sa spun ca arata beton, si din lateral si din spate
|
Asta crezi tu acum si anume ca arata beton cu 235/40/17 dar razvan nu se refera la asta, ti-a atasat acele poze intentionat, ca tu sa realizezi ce intelege el prin stanced, de fapt nici nu trebuia sa comenteze, pozele spun totul despre cunostintele celui care si-a facut masina sa arate asa .Eu sunt de parere ca nu se poate merge cu masina Stanced in Ro ...este aprope imposibil , eu abea pot baga masina in garaj cu eibach pro kit .... mi-ar fii imposibil sa o tin asa coborata, ar trebuii sa merg cu ea pe platforma ...
Bafta in continuare cu masina, nu arata rau deloc..... dar nicidecum agresiv
__________________
Last edited by edy1092; 27-07-10 at 22:09.
|
|
|
28-07-10, 09:12
|
#99
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 341
Member of: [CSR]
|
Re: E46 - Stanced
voi imi aratati LM-uri si nu mai stiu ce jante, nu-mi place sa ma repet dar mai zic odata, momentan din lipsa de fonduri, singura solutie ca sa arate cat de cat bine jantele mele stock,a fost sa le polishez, sa nu fie tocmai banale, cu acest polish am scos si zgarieturile din vopsea si acum sunt impecabile
la cum e facut exteriorul acum, iti garantez si is convins ca orice model de janta care mi le-ati prezentat voi in poze ar arata fenomenal pe masina mea dar vorbim de jante de mii de euro (ex. LMurile)
va doresc o zi buna, numai bine
|
|
|
28-07-10, 12:48
|
#100
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 623
|
Re: E46 - Stanced
ma bag si eu putin in discutie.ca un posesor de e46 si ca pana acum am schimbat multe seturi de jante pe masina si vb din proprie experienta.sper sa nu fiu luat in nume de rau. nici eu nu sunt de acord cu rotile pe 17.daca iti vei pune ceva de 10j atunci o sa trebuiasca niste gume 245/35 care sunt f joase dar nu asta e problema dar sunt si f mici rotile in comp cu masina.eu zic ca 18 este cel mai bun compromis.iti pui un 10j cu 245/45 sau 255/35 eu zic ca e cel mai bine.iar fata cu 215/40 sau 225/35 asa vad eu comb.sau 19.bine inteles ca momentan in loc de altceva sunt bune si astea.decat sa o arzi cu table. bafta in continuare!
|
|
|
28-07-10, 13:56
|
#101
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: E46 - Stanced
Quote:
Originally Posted by edy1092
|
Si ma rog de ce nu se poate merge in romania cu o masina stanced? ....
|
|
|
28-07-10, 14:05
|
#102
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 341
Member of: [CSR]
|
Re: E46 - Stanced
Quote:
Originally Posted by kox_24
ma bag si eu putin in discutie.ca un posesor de e46 si ca pana acum am schimbat multe seturi de jante pe masina si vb din proprie experienta.sper sa nu fiu luat in nume de rau. nici eu nu sunt de acord cu rotile pe 17.daca iti vei pune ceva de 10j atunci o sa trebuiasca niste gume 245/35 care sunt f joase dar nu asta e problema dar sunt si f mici rotile in comp cu masina.eu zic ca 18 este cel mai bun compromis.iti pui un 10j cu 245/45 sau 255/35 eu zic ca e cel mai bine.iar fata cu 215/40 sau 225/35 asa vad eu comb.sau 19.bine inteles ca momentan in loc de altceva sunt bune si astea.decat sa o arzi cu table. bafta in continuare!
|
salut, stiu ce zici, da chiar trebuie sati arat, cand ajung acasa un combi e46 cu bbs rs din cate imi aduc aminte, pe 16 cu o talie destul de mica, 2degete de la pamant pana la prag, din state omu evident
si apropo ca nu se poate umbla prin ro cu masina joasa, eu am 7 cm pana la pamant, sub masina e chiar mai putin
|
|
|
28-07-10, 19:40
|
#103
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 341
Member of: [CSR]
|
Re: E46 - Stanced
am gasit pozele cu combalauu
ce vreau sa zic apropo de ce ziceti voi, "ca nu merg pe 17 ca ii mai bine pe 18" etc.... nush ce sa zic, nu cred ca este un etalon care sa zic ca "numa 18 merg cel putin, daca nu 19"
exemplu il dau pe asta cu 16 si sunt multe altele si cu 17...
si cu asta nu zic ca vreau sa raman cu jante pe 17, dar intra in calcul orice dimensiune ma ajuta sa duc masina cat de jos, sa arate bine si binenteles sa pot si umbla cu ea
|
|
|
28-07-10, 20:59
|
#104
|
Stage 4
Join Date: Jul 2008
Posts: 274
|
Re: E46 - Stanced
razvane ai fani :P
@tupeu : si eu sunt pro 17,daca acele 17 sunt compuse cum trebuie.pt asta recomand ce vinde skillzu si anume acele rs pe 17. pt orice alt 18 exista mastercard!
spor cu masina si vezi ca acele borbeturi ar arata mult mai ok cu 215 ca sunt de 8j.
|
|
|
28-07-10, 22:00
|
#105
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 8,594
Member of: [AUDI] [VW]
|
Re: E46 - Stanced
intru si eu un pic in discutii,am urmarit povestea asta cu stanced si multe alte topicuri
in primul rand ce pot sa zic este ca nu are rost sa se mai discute ca ii stanced sau nu,ca pana la urma omu isi propune titlul cum vrea,cand va fi vorba de show acolo se va dezbate si premia daca este demn sau nu
mai apoi pentru e46 eu zic ca 17' este ideal,parerea mea si din cate am vazut se poate inbina perfect a fi low,chiar extra low pentru drumuriile noastre si marimea da bine pe masina...+ gume trase
si 18este ok insa deja acolo unele calcule se cam complica pentru ca suspensia trebuie coborata pe masura,gumele trebuie sa fie intinse...sa nici nu vorbesc de 19...felicitari pentru Razvan pentru proiect,dar eu zic ca este prea extra dimensiunea 19 pentru e46,se modifica mult garda chiar cu tranteala si etc...
oricum fiecare isi face masina cum vrea si poate...17 este cel mai ok dar si riscant daca este lasata mult...18 poate ceva mai ok si ca practic dar mai slab optic decat 17...
in fine,alegerea ii a voastra
eu dau un exemplu fara cuvinte ex ups,actual nky sa vedeti cum da jante pe 17 si masina trantita
|
|
|
|
|