pozele promise o intrebare in a doua poza scrie culoarea vopselei din cate mi-ati spus.in poza,in dreapta pe verticala este un cod...acela e codul vopselei? ca nu stiu
OHNE WARNUS inseamna in nemteste fratica FARA VANOS....sau WANUS ca la nemti nu se mia traduce R-ul!VANOS la motoarele BMW inseamna distributie variabila!Iti ia in functie de cum ii dai!Oricum am ajuns la concluzia ca cele fara VANOS is mai bune...cand se deregleaza sistmeul e cam naspa!
da.Oricum non-vanos are avantajele si dezavantajele lui iar cu vanos la fel!Depinde pentru ce optezi.E bun daca ai un Vanos dar spre exemplu pe 2000.Eu pe-al meu pe viitor vreau un 2.5 dar fara vanos.E bun si vanosu.UIte am un coleg care si-a adus recent de o sap un 2.0 VANOS si e dereglat.Is curios cum il face!desi sunt cam slabe sansele la reglaj!Oricum la BMW VANOS ramane fortza!
OHNE WARNUS inseamna in nemteste fratica FARA VANOS....sau WANUS ca la nemti nu se mia traduce R-ul!VANOS la motoarele BMW inseamna distributie variabila!Iti ia in functie de cum ii dai!Oricum am ajuns la concluzia ca cele fara VANOS is mai bune...cand se deregleaza sistmeul e cam naspa!
Dar cum se deregleaza sistemul asta de vanos ?
Sare lantul de la distributie ?! Sau cum ?!
nush ca nu e de explicat ci numai daca vezi la fata locului........daca pornesti motorul si auzi o tacaneala la bulbucatura inseamna ca e dereglat pinionul dinauntru!SI acolo e buba!Nu stiu sincer daca se poate regla sau nu si aici ma refer daca se poate regla la un mecanic care cunoaste cat de cat sau unul care le are cu BMW-urile decat numai daca ai scule!
PS:Chiar de curand cand am fost vara asta in germania sa-mi aduc matza...turcul de la care am luat-o e fanatic dupa BMW-uri.Are un urs 2.5 24V turbo adus pe la 700 de cai si un E39 M5 pentru familiutza lui deci omu e dotat in sensu asta.Si am discutat si mi-a zis ca cele mai bune motoare sunt VANOS sau Double Vanos....principiul la ele il cunosteam demult.Insa nu stiam ca se poate deregla si mi-a zis ca am sa int multe!INtr-adevar is fortza dar sistemul e naspa si de asta am spus pentru ca nu ti-l regleaza oricine!UIte turcu asta avea 2.5 24V si era VANOS..de reglat l-a dus la reprezentanta in germania sa-l faca!Mna oricum......FORTZA!
...pe-al meu am motor 1.8 distributie lant 120 mii km reali cu carte service!...sa-l inmatriculez si neaparat il bag la chirurgie plastica cu un 2.5 24V VANOS sa iasa euro 2 sa ma lase la omologare!
nush ca nu e de explicat ci numai daca vezi la fata locului........daca pornesti motorul si auzi o tacaneala la bulbucatura inseamna ca e dereglat pinionul dinauntru!SI acolo e buba!Nu stiu sincer daca se poate regla sau nu si aici ma refer daca se poate regla la un mecanic care cunoaste cat de cat sau unul care le are cu BMW-urile decat numai daca ai scule!
PS:Chiar de curand cand am fost vara asta in germania sa-mi aduc matza...turcul de la care am luat-o e fanatic dupa BMW-uri.Are un urs 2.5 24V turbo adus pe la 700 de cai si un E39 M5 pentru familiutza lui deci omu e dotat in sensu asta.Si am discutat si mi-a zis ca cele mai bune motoare sunt VANOS sau Double Vanos....principiul la ele il cunosteam demult.Insa nu stiam ca se poate deregla si mi-a zis ca am sa int multe!INtr-adevar is fortza dar sistemul e naspa si de asta am spus pentru ca nu ti-l regleaza oricine!UIte turcu asta avea 2.5 24V si era VANOS..de reglat l-a dus la reprezentanta in germania sa-l faca!Mna oricum......FORTZA!
...pe-al meu am motor 1.8 distributie lant 120 mii km reali cu carte service!...sa-l inmatriculez si neaparat il bag la chirurgie plastica cu un 2.5 24V VANOS sa iasa euro 2 sa ma lase la omologare!