Quote:
Originally Posted by Wilgax
nu frate.........si 2.8 merge.Dar uita-te si-ai sa vezi ca cele mai accesibile is 2.5-urile.De ce nu auzi asa des pe aici pe forumuri de cei care fac transplanturi de 2.8?ca si ele is accesibile daca le audci din afara!Aproape toata lumea care vinde motoare tari numai 2.5 vand!Uite ma uitam zilele trecute la bazar la motoare BMW.........cele mai cautate is 2.0 24V si 2.5 24V!nush de ce........si oricum pe toata lumea care intreb aleg ori intre un 25.24V ori un motor M!respect
|
1. taxa de anul trecut la 2.8 era 980 euro , la 2.5 era 625 .
2. consumul si intretinerea posibil sa creasca , poate pe hartie nu ar fi asa mari , dar cand ai motor mare teoretic costrile cresc.
3. De ce sa te lovesti de punctu 2. cand poti sa iti iei un 2.5 care sa aiba aceeasi cai. Lucru care datorita taxei si impozitelor e gandit asa doar la noi.
4. Impozitul este dublu fata de 2.5 pe an la 2.8 , adica cu aproximativ 4.5 mil pe an.
5. Un 2.8 sigur e mai scump pe o masina, la fel posibil sa fie putine masini care sa aiba putine optiuni, in consecinta optiuni+motor = un pret mai ridicat.
6. performante de fabrica ? 6.9 sec pentru 2.8 si 7.3 la 2.5 .
7. Mai rezistent 2.5 ? cred ca 2.8-ul e mai bine echilibrat hp-cm3 + un cuplu mai mare.
8. 2.5 e mai ieftin ca pret , cate masini de 2.8 s-au adus la dezmembrat ? cam putine fata de 2.5 . 2.0 e cautat ca e bun , rapid consum ok si costuri ok. Dar nu ai sa vezi sa isi puna cineva de la 2.5 sa puna 2.0 . Cine pune 2.0 pune ca a avut inaitne 1.6 sau 1.8 .
Astea e parerea mea legata de 2.5 - 2.8 si de ce nu prea sunt 2.8 pe strazi la noi.