motorul duce fara discutii. Eu am vazut 520i la service la Bavaria cu 450.000 pe ceas facuti integral in Romania. Se mandreau mecanicii, nevoie mare si imi povesteau ca daca ii schimbi uleiul la timp si respecti planul de inspectii, nu trebuie sa fie probleme. Una din marile cauze ale defectiunii la motor(pistoane, segmenti, supape s.a.m.d) este cand uleiul inca nu a ajuns la temperatura optima. Cu cat motorul este mai comprimat (putere litrica mai mare la cele aspirate-ex. motorul de M) cu atat este mai important sa nu se mearga peste 4000 rot/min pana ce apa nu a ajuns la mijlocul scalei. Deci, tine numai de sofer cat va duce motorul, in final.
Ca alt fapt divers, am vazut un 530d touring care facuse peste 900.000. Cele mai importante piese schimbate au fost:
pompa de injectie pe la 400.000, turbo-suflanta pe la 550.000 si cutia de viteze automata pe la 600.000. Atat.
Masina merge si astazi si va depasi cu siguranta milionul de km. Bine, trebuie recunoscut ca masina are 90% din rulaj pe autostrada. Soferul lucreaza ca curier de piese pt. vehicule speciale si bate Europa in lung si in lat.
Tare as vrea sa vad o masina facand macar 300.000 numai prin bucuresti, sa o vad cum arata...