Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > BMW Styling

BMW Styling Stiluri de tuning pentru bmw. Topicuri exemplificative pentru fiecare serie si model

Reply
 
Thread Tools
Old 31-07-07, 10:04   #61
isacfani
Renault Driver

Stage 5
 
isacfani's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 475
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Bmw seria 8

Quote:
Originally Posted by magu View Post
arata super bine terminat 8-ul negru. parca voia s-o cumpere Gigi Netoiu. Cand ai venit cu ea in Mogosoaia am ramas masca, nu credeam ca am sa vad asa ceva

>nu prea ai vrut sa dai detalii tehnice
din cate stiam eu,masina este a lui gigi netoiu, si asta se vede si din initialele de pe scaune.
isacfani is offline   Reply With Quote
Old 04-08-07, 06:05   #62
TheMagicPenguin

Stage 3
 
TheMagicPenguin's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 161
Thumbs up Re: Bmw seria 8

Quote:
Originally Posted by isacfani View Post
din cate stiam eu,masina este a lui gigi netoiu, si asta se vede si din initialele de pe scaune.
Da! Este perfect adevarat! Masina este a lui Netoiu!
TheMagicPenguin is offline   Reply With Quote
Old 04-08-07, 16:29   #63
marin_m_alex

Stage 5
 
marin_m_alex's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 303
Default Re: Bmw seria 8

acum ca am aflat a cui e masina mi-am dat seama de ce are interioru rosu - alb
marin_m_alex is offline   Reply With Quote
Old 04-08-07, 20:48   #64
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Bmw seria 8

da... e de inteles, mi se parea mie cam deplasat asa
aleks is offline   Reply With Quote
Old 29-09-07, 18:28   #65
skoda boy

Stage 5
 
skoda boy's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 411
Member of:
[SKODA]
Default Re: Bmw seria 8

Masina este o comoara si la propriu si la figurat
skoda boy is offline   Reply With Quote
Old 14-12-07, 00:25   #66
flipMo

Stock
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 8
Default Re: Bmw seria 8

salut sunt extra nou pe aici .dar va spun ca ne unesc aceleasi palpitati cand auzim de serie 8 .de ceva timp am inceput sa-mi caut si eu unu,cred ca ma duc in germania sa il iau.daca m-ar sfatui cineva,cunoscator,la ce sa ma uit,cam ce bube se pot observa cel mai usor asi fii tare recunoscator,cu cedarea unor km de condus prin tara la vara(200 cand sper ,daca imi ies toate planurile o sa apar si eu cu unu: negru,automat,piele acceptabila si cu motorul rontaind bine,cerinte minime dealtfel cred eu .Bine ca ma indepartez de la subiect am vazut cateva,astept ceva oferte ,sper sa scada mai mult de 7000 euro taxa ca sa am si obtiunea de al inmatricula si in tara MULTUMESC ANTICIPAT .mai revin cu chesti noi.
flipMo is offline   Reply With Quote
Old 14-12-07, 01:14   #67
flipMo

Stock
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 8
Default Re: Bmw seria 8

ma scuzati m-am lasat dus de val ,felicitari pentru topic,mai ca se venereaza masina printre cunoscatori am vorbit cu francezii,englezoi si cei care stiu ceva despre masina spun ca intoarce mai multe priviri decat un fererri,bine cu un mic tuning ca sa sara in ochi.alti zic ca va fii precum mustangul ala vechi pentru americani ,si ca va prinde multa valoare in timp.cheastie posibila pentru masinile intretinute presupun ,asa ca eu zic sa nu mai stam pe ganduri daca avem garaj e pt asa ceva nu pt loganuri ca alea sigur vor rugini si basi chiar si la conserva tinute.Fara jignela pentru baieti ce au,da sa stie ca masinile nu pana de mult incepeau cu renalt si dacia a fost,si sa speram ca nu va ramane, o copie ieftina .nu mie rusine de masina po****ra,ca e ne-a tarat si dat mari in tinerete aproape pe toti zic eu,pe la gagici,in fata la tovarasi care nici o amarata de dacie nu aveu .e a noastra ce sai faci si pare ca merge spre bine.scuze of topicu sefu.dar stiti cat de enervante sunt scarturile alea in fata la terase,nu mai zic de intoarceri,o masina trebuie sa aibe vlaga de la ll-ua in sus si de la 110 cp in sus imaginativa ce inseamna 2-3 sute cp cei ca mine ce aveti pe la suta si.iar cei ce a-ti avut placerea si onoarea de a conduce vreo raritete de 8-tar spunetine si noua multimii va imploram,sa fim sinceri,ca stiti ca noi romanii acum am inceput sa iesim cu capul de sub patura de comunistii ,si sa vedem delicatesele lumii bune ce se bucura de 8-tari si 6-sari iaca de zeci de anii ne mai vorbind de americanii.M-am suit intrunu si am dat o tura de proba cu a 3-ia si mi-a tremurat mana vreo doua ore dupa ce am schimbato, eram cu un nene(vanzator) speriat ,si prin orasi dar experiente a fost promitatoare .Sa stiti ca ca vorbit cu un proprietar de 850ci si mi-a spus ca nu consuma chiar asa barbar ,undeva la 12 pe autobanda linistit cei drept si 20 prin orasi da chinuit zice mosu.bine ca era si ingrijit ¨rautaciosu¨ rosu si fara piele unu ( 8-ar ) de serie si de mers 20-30km pe zi la munca.va dati seama in fiecare zi un pustan sa te intrebe cate ceva fi bine?. pa salut! astept va rog niste informati din interiorul problemei ca la noi sigur toate sunt chinuite (8-arurille) si niste preturi de piese distributii si de astea multumesc.salut.

Last edited by MARI_NSL; 14-12-07 at 15:11.
flipMo is offline   Reply With Quote
Old 20-12-07, 21:23   #68
no limits design


Stage 5
 
no limits design's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,037
Member of:
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
[4Tuning International]
[AirBrush]
[4Rally]
Default Re: *Style - E31

superb interiorul bmw-ului negru
no limits design is offline   Reply With Quote
Old 26-12-07, 07:08   #69
ethanw

Stock
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 4
Default Salut din Houston TX, 850 fans :-)

Salutari la toti. Sint foarte fericit sa vad un forum Romanesc despres BMW-850. Cind am locuit in Germania am avut un 850CSI si acum
am doua 850i in Houston, Texas Da puteti spune ca sint cam maniac
http://www.e-securit.net/TWINS-850/

Acum vreau sa cumpar un 850 Turbo Stage 3 facut de Dinan care are in jur de 700HP. Daca nu gasesc una atunci o sa fac eu turbo al meu, special cind am si motor de reserva...
http://www.e-securit.net/850/Site/SPARE-ENGINE.html

Anyway, cite 850 sin in Romania? Vreun Turbo de vinzare?
De fapt eu vreau sa vind una din 850 ca so pot face loc in garaj pentru turbo care sper sa-l gasesc curind.
http://gallery.mac.com/ionelchila#100027
E in conditii imaculate si am inlocuit aproape tot in motor ceea ce este necesar dupa 70.000 de mile. Interiorul este restorat la fel ca si nou...

Oricum cind o sa am timp poate o pun pe eBay, dar nu prea timp pentru ca, calatorsec foarte mult.

Cine are 850 in Romania sau Europa, contactati-ma dace aveti nevoie. Am experienta fatnatstica in 850, in special cind i-mi repar totul singur. Nu sint mecanic de profesie dar am invatat totul cu ajutorul forumului Roadfly din SUA...

Again, imi pare bine sa va cunosc si vreu sa devin activ in aces forum daca-mi este permis.

Cheers
Ethan
Houston, TX
ethanw is offline   Reply With Quote
Old 26-12-07, 07:31   #70
ethanw

Stock
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 4
Default Re: Bmw seria 8

Marius, salutari din Houston, TX. hey cit a costat toata afacerea asta? Mar cam interesa sa fac asa ceva la una din 850 pe care le am.

Mersi mult

Ethan
Houston, TX

Quote:
Originally Posted by marius design View Post
Eu Lucrez Interioare Auto In Piele De 8 Ani De Zile Zi De Zi Si Am Avut Ocazia Sa Fac Interiorul La Un "seria 8" , Care Cred Ca Este Unicat Si In Tara Si Dincolo. Chiar Daca Este Din "91 Eu Cred Ca Bate Orice Masina Facuta In Zilele Noastre Din Toate Punctele De Vedere.e Adevarat Ca S-au Bagat Foarte Multi Bani In Ea ,dar Eu Zic Ca Merita !
ethanw is offline   Reply With Quote
Old 27-12-07, 00:30   #71
no limits design


Stage 5
 
no limits design's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,037
Member of:
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
[4Tuning International]
[AirBrush]
[4Rally]
Default Re: *Style - E31

ai mai multe???....TX= texas?.....
no limits design is offline   Reply With Quote
Old 27-12-07, 06:50   #72
ethanw

Stock
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 4
Default

Da TX = Texas. Mai multe la ce te referi? Mai multe 850 sau alte masini? Exotice mai am si altele pe linga si cele de zi cu zi...

Cheers
Ethan


Quote:
Originally Posted by no limits design View Post
ai mai multe???....TX= texas?.....
And this is what I am looking for right now...

http://www.conceptcarz.com/vehicle/z2484/default.aspx

Last edited by aleks; 29-12-07 at 11:01.
ethanw is offline   Reply With Quote
Old 27-12-07, 14:04   #73
no limits design


Stage 5
 
no limits design's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,037
Member of:
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
[4Tuning International]
[AirBrush]
[4Rally]
Default Re: *Style - E31

well.....that`s great...looks really nice..... this is what you want?...or this is your car?....
no limits design is offline   Reply With Quote
Old 27-12-07, 15:28   #74
Skillzu
BMW Specialist

Stage 5
 
Skillzu's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: *Style - E31

Quote:
Originally Posted by no limits design View Post
well.....that`s great...looks really nice..... this is what you want?...or this is your car?....
el are 2 albe normale.si vrea dinan-ul ala tt
Skillzu is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 20:04   #75
LAZAR_FLORIAN

Stage 2
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 55
Smile

Quote:
Originally Posted by FeS View Post
Apropo stie cineva cat consuma un 850CSi?
Cunosc pe cineva care se plangea de consumul monstruos al masinii

Uitati datele de pe pagina cu BMW seria 8:
850CSi cu cutie automata
90 km/h - 8.5%
120 km/h - 10.2%
In oras - 19.8%
850 CSI NU ARE CUTIE AUTOMATA

Quote:
Originally Posted by 22 LEX View Post
BMW e31 si e31S sunt masini senzationale,acum,nu e chiar asa scump un 8,cum era acum 17 ani cand s-a lansat primul model.insa costurile de intretinere ale unui asemenea monstru,sunt mari.a fost foarte avansat acest BMW pentru vremea lui,la fel cum a fost e24,cand a aparut,pe la mijlocul anilor 70.este si singurul BMW de serie cu directie si pe rotile din spate.(care era activa doar la viteze mari,la viraje,ca sa impiedice deraparea).sunt niste versiuni Alpina,care merita toata atentia,si mai este si modelul realizat de Koenig,cu un widebody impresionant...
DE LA APLINA NUMAI SE GASESC DE VANZARE,CAT DESPRE KOENIG NU AU FACUT MASINI CI BODY KIT-URI SI UMBLA LA MOTOARE LA CSI SI ALTE CHSTII FINE

Quote:
Originally Posted by andy79 View Post
Bijuterie frate si imi pare bine ca mai sunt unii pe lumea asta care sunt adevarati cunoscatori ai marcii...pacat ca nu se mai fabrica dar avem acuma seria 6!!!
off-topicu' - ce parere aveti de Z1 (ca tot veni vorba de bijuterii si raritati BMW)
SUPER M-AM URCAT INTRUN Z1 SUPER TARE SI AVEA SI KM PITINI PE BORD DAR ERA SI SCUMP 30000 DE EUROI LA 20 DE MII DE KM

Quote:
Originally Posted by E31 View Post
Daca ar fi vorba sa imi aleg orice masina din lumea asta indiferent de bani si de fitze, mi-as face un 850i de prin 91 la comanda speciala, in 6 trepte. Dupa mine e cel mai frumos BMW din toate timpurile, si ID-ul meu spune cat de mult imi place Am chiar un amic care are unul albastru automat, din Bistrita, are extrem de mare grija de ea. Momentan are una din chiulase fisurata si asteapta reparatii. Seria 8 e o masina fiabila si, intretinuta, poate sta multa vreme in afara service-ului. Dar in Romania, tzaranii ignora problemele, care se agraveaza si afecteaza si componente care erau OK. Iar daca ai luat un BMW E31 in stare proasta, ai cam sfeclit-o, devine o groapa de bani.
FeS, am cateva vesti proaste...
1. Dupa proiectul noului Cod Fiscal, ar trebui sa platesti cam 7000E pentru un 850.
2. LUC-ul galben cred ca e unul din cele mai prost intretinute 8uri din lume... A venit odata la Cluj la aeroport(unde a si avut accident), iar pe el era pus un motor de 3000/6!!! Daca asta nu e sacrilegiu, nu stiu ce e. L-am mai vazut apoi pe autovit, intr-o stare oribila, cu jante diferite, de e65 si de z3m.... Chiar nu merita asa ceva masina, altfel arata interesant (mai putin tobele).
3. La noi, cum zic si ceilalti, nu o sa gasesti 8uri in stare buna... amicul meu nu-l vinde pe al lui :P dar am vazut un anunt cu un 8 visiniu care arata foarte ingrijita, masina era de prin 92 sau 93, cerea 12900 pe ea, daca dai pe google cred ca mai gasesti poze. Anuntul insa nu mai e valabil...

Poti ori sa strangi din dinti, sa dai 7000E si atunci iti iei un CSi de dincolo (in Ro nu cred ca sint), ori iei unul de aici si iti pui deoparte cel putin 4-5000E ca sa il aduci intr-o stare tehnica buna, iar cu ocazia asta mai pui niste suspensii coborate, mai pui niste rollbaruri aftermarket etc. Personal insa imi place sa arate stock (chiar daca sub capota e un TT de 600cp:P) daca te intereseaza seria 8 poti afla o droaie de informatii pe http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e31/ e cam cea mai mare fantana de informatii despre 8 de pe tot netul. Numai bine
LA 7000 DE EURO NU CRED CA-TI IEI CSI,SI SA STII CA SUNT FOARTE PUTINI CARE SE PRICEP LA SERIA 8
PS. SUNT IN ROMANIA 850 CSI

Quote:
Originally Posted by B-10-YBR View Post
masina ce merita toata atentia. un seria 8modificat cu gust imposibil sa nu intoarca multe priviri pe strada.apreciez bordul orientat spre sofer
NU TREBUIE ABSOLUT NICI O MODIFICARE CI PUR SI SIMPLU SA FIE INGRIJITA,CAT DESPRE BORDUL ORIENTAT SPRE SOFER OFFFFFFF CE BIJUTERIE

Last edited by aleks; 03-01-08 at 23:55.
LAZAR_FLORIAN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -