Cu totii i-am vazut evoluand, i-am admirat si i-am aplaudat, dar putini stim ce se ascunde in spatele acestei imagini, cate luni de munca si cate sacrificii. Sa fie asta "pretul" pentru satisfactia de-a iti dezvolta pasiunea intr-un cadru legal?
Lasand vorba la o parte, va invit sa aflati cateva detalii despre fiecare masina pe care concureaza pilotii nostri, alaturi de poze.
Cu cine am putea sa incepem, decat cu oamenii care au adus si dezvoltat fenomenul asta la noi in tara!? Si ii voi lua pe rand:
ENE SORIN sau
HAI`u
...este un tanar tatic, in varsta de
28 de ani si fara indoiala unul dintre cei mai iubiti drifteri de la noi, data fiind atat evolutia sa deosebita, cat si respectul si atentia pe care le acorda publicului de cand il stim!
Sorin a avut mai multe masini de competitie, printre care amintim:
- primul e30 2.5 12v, cu care venea la show-uri si facea "cerculete" si "burn-out-uri"
, cu numarul B-69-HAI, actualul LAF
- e30, 2.5`ul 12v turbo, de aproximativ 250 cp, cu care se poate spune ca a facut istoria
- si apoi 4.0 V8, ce dezvolta 286 cp, fiind si ultimul "urs" pe care a concurat pana acum.
Anul acesta a facut ca ursii sa-i ramana doar in suflet, si sa treaca la o alta etapa: daca traseele sunt din ce in ce mai solicitante, a simtit nevoia unei schimbari, asa ca si-a achizitionat actuala japoneza:
Nissan SILVIA S14A
Masina cu care continua sa ne incante are la baza un motor
sr20det de 200cp turbo, dus in
331 cp, dupa o serie de modificari la Exelixis(sponsorul lui).
Dintre modificarile masinii amintim:
- suspensie de drift D2 coilover(36 reglaje)
- frana de mana hidraulica D2
- brate reglabile fata-spate
- electronica Haltech
- oil cooler Greddy
- bari de rigidizare(fata-spate) Greddy
- injectoare de 850cc Blitz
- pompa de benzina cu dedit marit
- kit ambreiaj stage 2
- turbina GT28
- evacuare de 76 Greddy
- interior Sparco
Felicitari, Sorin, pentru evolutia deosebita de fiecare data,pentru respectul fata de public, pentru spiritul de echipa, pentru puterea de a merge mai departe in ciuda tuturor intamplarilor si nu in ultimul rand, pentru felul cum te-ai adaptat la circuit cu setarile alea, obtinand
81 de puncte!
Pentru cei ce nu stiu, HAI`u s-a dat cu treapta 1, in timp ce restul concurentilor au folosit 2-ul pentru ca masina nu era pregatita pentru un traseu atat de mic.
Va las cu cateva poze: